/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Creamygirl
Fra : Toupie
Vist : 374 gange
1 point
Dato : 12-06-04 22:50

Hvaaaa Creamygirl, fik du Tedd med på Værtshuset i går, siden han ikke er her i dag??

Jeg havde jo ellers sagt du skulle holde nallerne fra ham

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-06-04 22:55

[hør] Hhrrrrr hhrrrrh...'Lys stemme' : Jeg hedder creamygirl og er indisponibel i øjeblikket

</CREAMYBOY>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-06-04 22:56

Molo
Du er bare herlig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-06-04 22:59

Det er dét : ....men si' det endelig ik' til no'en

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-06-04 23:00

nå det er her i gemmer jer...kan i bruge en anden sild istedet...hmm nej jeg er sgu nok for gammel

mangosus

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-06-04 23:02

Molo
Jeg skal nok holde tæt Jeg siger det overhoved ikk til nogen .....men skriver det måske

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-06-04 23:02

Mango
Du skal da være velkommen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-06-04 23:13

Forøvrigt, har I haft en god lørdag??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-06-04 23:25

Nøijhh.. 2*¶*R helt for mig sæl

2¶ -> Jep : Har haft hele den pukkelryggede til :1/3 del Hvidvin + 1/3 Champagne + 1/3 Danskvand + Isterninger + Danske Jordbær = SommerPunch Derefter : Kogt/røget skinke+ stegt kalkunbryst + div. grønt + flødekartofler og Kaffe + Islagkage (..dog ikke roterende )

..en masse snak = Far tog høreapparatet ud !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-06-04 23:27

Det lyder som en herlig dag Molo

Jeg har tilbragt dagen hos min søster, niecer og min mooar, og det har også været ganske hyggelilgt

Det er ligesom en carlsberg Molo, nyd det lige sålænge det vare

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 11 point
Dato : 12-06-04 23:28

Jammen haisan Toupie..!

Næ desværre nåede jeg aldrig på værtshuset, som Tedd anbefalede. Vi kom aldrig længere end til Mejlgade - så hvem ved?!? Tedd sidder måske stadig sammen med de andre gamle på værtshuset og savler over en øl..hehe!

God lørdag?! tjo, men hvis ikke jeg snart får en pinex, sætter jeg mig ned og bliver vanskelig

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-06-04 23:29

Creamygirl
tror jeg nu ikke han gør men lyder somom I havde en festlig aften alligevel .....og det med vanskelig.....hmmmm.....tror vi kan klare det

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-06-04 23:31

Jeg bliver mere og mere overbevist om, at du og Tedd er mand og kone har jeg ret?!

Nåmen, hvad med dig Molemand - har du en kone?!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-06-04 23:34

Creamygirl
Jeg kan delvist give dig ret tedd er mand og jeg er quinde (ikke kone bvdr!) men vi er ikke hinandens

Molo er også single he he

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-06-04 23:36

Molokyle påstår i sit afsind : Selv de grimmeste piger vil ikke danse med mig ! ...men jeg er jo også så glad for mig SÆL

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-06-04 23:38

Okay Molokyle men - maybe, this is the time, when we should get skin to skin

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-06-04 23:40

Synes godt nok du har været lidt bitchy i dag Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-06-04 23:40

Ignorer mit tidligere indlæg..Jeg har en af de dage,
hvor de er blevet fundet urin i min alkohol

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-06-04 23:40

sig mig molo har du haft fødselsdag eller sådan noget?..kan sgutte huske hvornår det var!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-06-04 23:43

BITCHY?!?
Mener du fordi jeg ikke er enig med Hansemanden og visse andre

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-06-04 23:44

Jamen der var han jo Hej Tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-06-04 23:55

Ja du lød godt nok som du havde været forbi værtshuset Creamy

Hej søde Toupie

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-06-04 23:58

Nope jeg var ikke på værtshuset..Indrøm nu at du sad og ventede på mig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-04 00:01

mango -> D. 19-04-1960 blev et vidunderbarn født på Nørreport, men overlod de desperate forældre at 'opdrage' knægten på Ama'r

Min lillebror kom til et par år senere, men dette skulle dog ikke afholde skarnsungerne fra at flytte deres fødselsdage til d. 12-06-2004

Fine gaver fik vi også

Jeg fik bl.a. et flot pibebrædt til at holde orden på samlingen af Bull-Dog's (..slå selv denne pibetype op på Google)

</MOLOPIBEDRENG>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-04 00:03

Der er lidt langt fra Nordjylland hvor jeg er i øjeblikket

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-04 00:05

tedd -> Heiiiiiiiiiii.... du sov i timen. Nu er de mine ....alle sammen

...men siden jeg stadig skylder et par link. Ka' du så ik' bare beholde Fløde-pigen ?

Vi kan altid slås om det på mango's badebro d. 23-06-04

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-06-04 00:10

molo *GG* ja ja ..nu er jeg jo exryger så piber interesserer mig lident..men hvis du er glad er jeg glad ..ellers godt gættet ikke med den fødselsdag? GG

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-06-04 00:10

Molo

Det må jeg da vist tage som et kompliment

Jeg tror egentlig jeg ønskede dig tillykke på din fødselsdag,men da du først fejrer den nu, får du lige et tillykke mere

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-04 00:11

Fløde pigen Molo? Hvad så med Toupie og Mango??? Op med hænderne og indtag boksestilling!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-06-04 00:11

Åh, jeg troede du boede i Århus Tedd hehe.. Jamen så kan Toupie få dig for sig selv - jeg gider ikke date en der bor så langt væk

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-06-04 00:12

Creamygirl

Jeg bor på djævleøen ........men det er da ingen hindring

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-06-04 00:13

Hellere fløde pigen end flødebollen..Tillykke med fødselsdagen Molopibedreng

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-06-04 00:14

ejj Toupie, så er jeg tættere på ham end du

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-04 00:14

Bor skam i Århus, men derfor kan jeg jo godt være i nordjylland

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-06-04 00:15

tedd såen skaét være..gang i den...lad os få lidt herrekamp GG

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-06-04 00:15

Ja desværre men jeg er så tættere på Molo

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-06-04 00:16

Byttebytte købmand

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-06-04 00:16

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-04 00:18

Du kan få en kvart Nelson med dobbelt skrue Molo!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-06-04 00:18

Okay nu begynder det at ligne noget hva?! Hvornår kommer du hjem til Århus?
Sorry Toupie - jeg har lidt svært ved at slippe ham godvilligt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-04 00:18

mango -> Jo, godt gået Man skal nu ikke sige nej til en go'øpibe tobak. Når jer er ude med snøren ryger jeg Gul Kapstan (Navy cut ...selvfølgelig) og så er det lettere end at stå at bakse med både rullesmøger og line på en gang

Toupie-> Joe.. det husker jeg da godt , men der var kun 1 (én) Kandu.dk bruger der huskede & ønskede mig tillykke med mit 1 års jubilæum her på sitet

tedd -> KOM AN ....tøsebuks

Flødse Pige -> 2¶'e bor da tættere på mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-06-04 00:19

Giv ham en Olfert Tedd..Jeg har hørt han bruger G-streng..hehe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-04 00:20

Ps. Vi ka' da sagtens være 4 pi'r i alkoven. Jeg sover da bare på stuegulvet

</MOLOKUGLESKØR>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-06-04 00:20

Creamygirl
Det er så ok,men du ved slet ikke hvad du er oppe imod

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-04 00:21

FlødeTøs -> Nu ska' du ik' vær' streng

</MOLOGYLPE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-04 00:22

En olfert!! Ja jeg skal sørge for han bliver sopran!!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-06-04 00:22

Molo

"VI" kan sagtens være 4 piger ... - er der en fødselsdagsgave du ikke har nævnt noget om kønsskifteoperation??

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-06-04 00:24

Tedd

Nu skal du altså ikke skade Molo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-04 00:25
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-06-04 00:25

hehe..morsom tråd..! ja nu må du styre dig Molo - hvem er den 4 pige?! vel ikke Tedd. Haule maule..så har jeg misforstået mere end godt er

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-06-04 00:26

wow 4 piger..lyder ikke dårligt *GF* =griner fransk

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-06-04 00:28

Så så mango, nu ikke for mange franske tanker

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-06-04 00:28

Tak skæbne!! godt link Moledreng - tak for den

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-04 00:29

Flødesovs -> Er tedd ikke en pige ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-04 00:29

Nå rigtige mænd ser Le Mans!! Vi ses

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-04 00:30

mango -> Det hedder altså : *GIF

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-06-04 00:30

Øh liige et sidespring..Den der brasillianske barbering I ved
Tænd for TV3+ der er den..hehe!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-04 00:38

tedd- > Ja, motorsport !!! ...så nu må I kombatanter undvære mig. Tedd du ka' jo bare pladre videre med de andre ¶'er

</SINILLUARITSI>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-04 00:41

tedd- > Ja, motorsport !!! Pitstop 11 ...så nu må I kombatanter undvære mig. Tedd du ka' jo bare pladre videre med de andre ¶'er

FlødeTøsen -> Jeg tjekker lige P3 ..det ku' jo være der lå lidt inspiration til de ensomme nætter og nøgen bade dage

</SINILLUARITSI>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-06-04 00:42

Så bliver vi lige tilsidesat for Le Mans dette må så være en klar konstatering af, at både Tedd og Molo er mænd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-04 00:43

Er sivet ind Føde-krem : Nok røre ...ikke se ...noget af betydning !!!

</MOLO3+>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-06-04 00:44

Enig Toupie sikke et par romantikdræbere..!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-04 00:50

WWWHRROOOOOOOMMM....... >>>>>>>>>>>>>>-----------------O[III>o------------------>>>>>>>>>>>>>>>

Det var bedre

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 13-06-04 00:50

Jeg vil ikke se Le Mans, men jeg vil gå i seng og drømme om RIGTIGE mænd, der ikke ser Le Mans

Tak for (endnu) en hyggelig aften Molo, Mango, Creamygirl og selvfølgelig også Tedd

Nat nat alle, drøm sødt

// Toupie

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-06-04 00:59

Selvtak Toupie..Rigtige mænd ser ikke Le Mans - de ser Jamie Oliver, for derefter at fise i køkkenet og lave deres Quinde en romantisk candleligth dinner

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-06-04 01:01

Stik mig en staveplade

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-06-04 01:01

ja..mænd...vi må lære at leve med dem..og alle deres særheder

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-04 11:34

Rigtige kvinder brokker sig ikke når deres mænd ser Le Mans!! Rigtige kvinder afleder mænds opmærksomhed fra Le Mans

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-06-04 12:03

Yes Tedd, sån' er det nemlig derfor har mine tidligere bekendtskaber heller aldrig set LE Mans

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-04 12:28

Det må være den der brasilianske barbering???

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-06-04 12:29

hehe..det er sq på højde med Brasilliansk fodbold.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-06-04 12:35

Jeg mener stemningen når Brasillien scorer.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-04 12:39

Står din rigtige mand så og Oliver den i køkkenet, mens du nyder stemningen?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-06-04 12:47

Selvom jeg lige er stået op, tror jeg godt jeg kan forestille mig en mand i køkkenet kun iført et lille foreklæde sådan vil jeg have

Godmorgen alle

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-06-04 12:48

"sådan én vil jeg have" skulle der stå, er vist ikke helt vågen endnu he he

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-04 12:49

Har kun oplevet det omvendte, men jeg er da villig til at prøve Toupie
God morgen til dig!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-06-04 12:51

Ja det er klart! .. Han har travlt med en af Jamie's retter, velvidende at han kan 'score brasilliansk', hvis han gør sig umage.

Bye bye Tedd, (noget) kræver min fulde opmærksomhed.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-06-04 12:51

Ja det er klart! .. Han har travlt med en af Jamie's retter, velvidende at han kan 'score brasilliansk', hvis han gør sig umage.

Bye bye Tedd, (noget) kræver min fulde opmærksomhed.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-06-04 12:51

Ja det er klart! .. Han har travlt med en af Jamie's retter, velvidende at han kan 'score brasilliansk', hvis han gør sig umage.

Bye bye Tedd, (noget) kræver min fulde opmærksomhed.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-06-04 12:51

Ja det er klart! .. Han har travlt med en af Jamie's retter, velvidende at han kan 'score brasilliansk', hvis han gør sig umage.

Bye bye Tedd, (noget) kræver min fulde opmærksomhed.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-06-04 12:52

Tedd

Det glæder jeg mig til ......sender du billeder eller kommer du til slagelse??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-06-04 12:53

Upsedasse!! det var fuld knald på..sorry folks!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-04 12:54

Ja det med opmærksomheden kan jeg se! Lidt uopmærksomt at sende 4 indlæg i træk *L*

Det kommer an på om du vil ha mig båndet eller live Toupie?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-06-04 12:55

Er der ikke alid fuld knald på Creamygirl

Tedd
Jeg foretrækker da klart live

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-04 12:56

Synes Creamy forsvinder hver gang der kommer lidt dirty talk?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-06-04 12:58

Tedd

Måske hun ikke er så gammel??