/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan dl jeg det på en gang ?
Fra : 123nu
Vist : 374 gange
50 point
Dato : 12-06-04 22:26

Hej
Jeg har fået en side med en masse lyrik html sider (tror jeg det hedder)
og jeg ville da gerne ha dem alle sammen, men det kan da ikke passe jeg skal klikke på hver enkelt for at få dem ned ?
Findes der ikke et prog der kan klare det for mig
jeg har prøvet med FlashGet uden held (eller en forkert opsætning af mig)
er der nogen der kan hjælpe mig ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-06-04 22:46

Jo, det kan passe

..med midre de er lavet i Frontpage. Dersom ; kan du i frontpage vælge : Import Website ...tror jeg det heddder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 12-06-04 23:00

Du kan da også bare vælge at tilføje sidenm til foretrukne og sætte den til at være tilgængelig offline med alle links

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-06-04 23:36

Det kommer alt sammen ud på hvordan siden er bygget op, da det er svært for nogle programmer at skille alt anden tekst fra den lyrik du vil have fat på, så måske er det nemmeste at kopiere teksten og sætte den ind i feks. notesblok.
Men eller kan du forsøge med dette program:
http://teliadk.tucows.com/preview/252208.html
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 60 point
Dato : 12-06-04 23:59

Hej
Synes lige du skal prøve teleport pro.. det har jeg brugt flere gange og det er nemt at sætte op og det virker bare

linket er her -> http://www.zylox.com/downloads.shtm

mvh Brommi

Godkendelse af svar
Fra : 123nu

Dato : 13-06-04 11:21

Tak for svaret Brommi.
jeg har prøvet det prog du henviser til
men det giver ikke adgang til alle sider måske fordi jeg ikke gør det rigtigt ?
det er det her sted der er tale om http://www.getyourlyrics.com
gider du prøve med en side el 2 for at se om du får adgang

Jeg får den første side hvor man kan se alle dem med A feks
men jeg får ikke det der skulle komme med a alle abba's tekster feks
selvom jeg siger til programmet at den skal tage det hele