/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
1133: to gange samme tip!
Fra : frieda
Vist : 416 gange
1 point
Dato : 12-06-04 18:18

1133 er du klar over, at du har givet det samme tip i dag, som du gav i februar?
http://www.kandu.dk/dk/tip/6731

frieda

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-06-04 19:13

frieda er du helt klar over at vi er ligeglade

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-06-04 20:19

Meld 1133 til Kandu politiet Det burde ikke kunne ske og skal om ikke andet, så kunne give en bødestraf i form af fratagelse af superpoint..!

Dette indlæg kan godt indeholde ironi

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 12-06-04 20:46

Melander: Er du klar over, at jeg er ligeglad med, at du er ligeglad!

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 12-06-04 22:01

Det kunne jo være at der er kommet nye bruere til som ikke har set tippet, før nu !!!

Det er ok med mig, bare det ikke bliver overdrevet.

The1best

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 12-06-04 22:32

Jeg synes tit, det bliver overdrevet.
Derfor denne kommentar.
Desuden ville det også være rart med lidt tekst og ikke bare en web-adresse.

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 1 point
Dato : 13-06-04 05:24

Hvis det samme tip, står mange gange, og får point igen og igen, så må det jo være et brugbart tip
Men frieda, du har ret i at det til tider bliver overdrevet.

Citat
Desuden ville det også være rart med lidt tekst og ikke bare en web-adresse.

Se, der har du jo selv bedømt det

Jeg syntes at radioavisen gentager sig selv op til flere gange om dagen, og jeg hved ikke i hvor mange år,
at de er blevet ved med at oplyse om skift til sommer/vintertid !
Det betales der rigtige penge(point) for, gennem tvungen licens

Hvad med politikerne,
eller måske Droningens nytårstale.
Er de så ikke bare pointryttere ??
Natmaden

Godkendelse af svar
Fra : frieda

Dato : 25-06-04 08:05

Tak for svaret natmaden.