/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook fryser
Fra : cybersoul
Vist : 1081 gange
20 point
Dato : 10-06-02 21:30

Outlook 2000 fryser når jeg forsøger at åbne - nogen der har oplevet tilsvarende?
Jeg har forsøgt at reparere ved at indlese igen men får besked på at kildefilen OFFICE1.CAB mangler.
Pls. help.....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-06-02 23:47

"cybersoul" <cybersoul.news@kandu.dk> wrote in message
news:227N8.29460$N46.1087840@news010.worldonline.dk...
> Outlook 2000 fryser når jeg forsøger at åbne - nogen der har oplevet
tilsvarende?
> Jeg har forsøgt at reparere ved at indlese igen men får besked på at
> kildefilen OFFICE1.CAB mangler.

Du bliver nødt til at have Office installations CD-en i dit CD-drev, ellers
så kan du ikke reparere.

--
Med venlig hilsen
Arne Bolen

--
Træt af infektioner?
http://www.novirus.dk

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 11-06-02 06:37

Hej
Prøv denne adresse:
http://www.kbalertz.com/hotstuff.aspx
Jeg mener den står som nr. 5 eller 6 på listen

mvh
Catbody

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 20 point
Dato : 11-06-02 23:21

Kopier filen hen i outlook biblioteket manuelt og start outlook op igen og du er kørende, behøver muligvis en genstart

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 12-06-02 06:36

Hej igen Arne:

Klik på dette link, så kommer du direkte ind i MsOffice knowledgebase, som beskriver fejlen og løsningen.
http://www.kbalertz.com/redir.aspx?kbNumber=Q314810

Og så lige en kommentar til zonker:
Det er efter min mening lang bedre, hvis muligt, at gå via MsOffice knowledgedatabase, da fejlen der er nøje beskrevet og hvor man samtidig får en løsning på problemet, da man jo så har fået forøget sin viden mht. fejl - beskrivelse - løsning.
Og igen: Prøv at lade være med at angive "formodet svar" qua tidligere diskussion.

Ha' en go' da' - solen skinner igen efter regnen, så kartofler, jordbær og UKRUDT er i fuld gang.

Catbody

Kommentar
Fra : cybersoul

Dato : 13-06-02 08:43

Tak for gode svar. Jeg kopierede office1.cab fra cd og ind i officemappen på harddisken og jeg fik derefter åbnet outlook igen. MEN, næste gang jeg skulle ind i outlook SKER DET IGEN!! Systemet fryser og jeg får fejlmeddelelsen: 'Der er næsten ikke flere systemressourcer'
Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg nu gør...??

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 14-06-02 11:39

Hej cybersoul

Som jeg tidlige skrev, bør du gå ind i Microsofts knowledgedatabase (linket har du allerede fået), hvor problem og løsning beskrives.

Ang. dine manglende systemressourcer: Lav en diskoprydning og se om det hjælper.
Hvis ikke, bør du checke om din(e) RAM-blok(ke) er defekte. Tag een ud af gangen og skift tilbage osv. (selvfølgelig kun hvis du har flere blokke i). Ellers prøv at låne en RAM-blok og skift den med din egen og se om det hjælper. Hvis det hjælper, er det tegn på at din RAM-blok er defekt og skal skiftes.

mvh
Catbody

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-06-02 13:10

Den nemmeste, men utvivlsomt også mest langsommelige måde er nok at
reinstallere officepakken.

/Carsten.

"cybersoul" <cybersoul.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:227N8.29460$N46.1087840@news010.worldonline.dk...
> Outlook 2000 fryser når jeg forsøger at åbne - nogen der har oplevet
> tilsvarende?
> Jeg har forsøgt at reparere ved at indlese igen men får besked på at
> kildefilen OFFICE1.CAB mangler.
> Pls. help.....
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>