/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hjælp til systemcrash/systemgendannelse
Fra : rosekamp
Vist : 484 gange
100 point
Dato : 12-06-04 11:39

Der er ekstra point til den der kommer med en brugbar løsning !!!

Når jeg starter min pc (med XP Pro), så går den i sort efter velkomstbilledet. Jeg kan godt starte i fejlsikret tilstand men jeg kan ikke lave systemgendannelse. Jeg har kørt virusscan uden at finde noget.

Jeg har kørt msconfig og slået "indlæs systemtjenester" fra under "valgfri start", men det løser jo ikke rigtig problemet.

Hvad gør jeg?

Rosekamp

Accepteret svar
Fra : boegvad

Modtaget 110 point
Dato : 12-06-04 11:48

Har du prøvet at starte i normal tilstand, imens du holder [shift] nede?

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 12-06-04 11:51

Nej, ikke imens jeg holder shift nede. Hvad sker der så?

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 12-06-04 11:52

Prøv!

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 12-06-04 12:06

Jeg kan tilsyneladende heller ikke åbne mit e-mail program.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 12-06-04 12:08

Nu startede jeg JAVA web start og så kunne mit e-mail program pludselig godt starte alligevel. Det bliver mere og mere mystisk...

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 14-06-04 01:41

Hvis du holder shift nede under opstarten, så starter der ikke nogle programmer automatisk ved start, og hvis windows så ikke crasher så ved du at det ikke er selve windows der er noget galt med.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 14-06-04 08:39

Jeg kørte msconfig igen og slog "indlæs systemtjenester" til under "valgfri start", og nu startede den pludselig helt fint her i morges. Puha...

jeg var lige ved at få sved på panden.

Godkendelse af svar
Fra : rosekamp

Dato : 30-05-05 15:03

Nåh ja - du var jo den eneste der besvarede