/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Return, hvad tror du selv ??
Fra : hansemor
Vist : 508 gange
100 point
Dato : 12-06-04 01:34

Return, inden du kommer for godt i gang, så stop mens legen er god.
Disse svar har jo intet med et svar at gøre

http://www.kandu.dk/dk/spg/37313

Citat
Fra : asim1
hej
hjælp mig har ikke fået mig et virus program hvad sal jeg bruge for at være nogenlunde på at jeg ikke får virus eller andet snavs ind på min pc

du skrev
Citat
hej du skal bruge norton og Ad-aware så er du meget godt kørende

http://www.kandu.dk/dk/spg/42812

Citat
Fra : asim1
Jeg har været på revalidering siden 1.4.2004 . Forud for min revalidering havde jeg et job jeg blev fyret fra med et halvt års opsigelse og en fratrædelsesgodtgørelse svarende til tre måneders løn. Opsigelsperioden sluttede 30 april 2004. Mit spørgsmål er nu skal min fratrædelsgodtgørelse modregnes i min revalidering ??

Dit svar???
Citat
hej lille smukke asim du kan kontakte kommunen på 99313131 så kan de sikkert hjælpe dig med er perfekt svar de sender dig så bare vidre i systemet intil du havner det rigtige sted god jagt
så du ikke skal spise vandgrød resten af året ggggg

/hanse

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 12-06-04 02:00

Og hvad er dit spørgsmål???????

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-06-04 02:27

Spørgsmålet er selvfølgelig:

"Eer jeg ikke utroligt go' og klog og indsigtsfuld, når jeg skriver sådan til "return"?"

Og svaret er et klart:

NEJ!

Men hvis man gerne vil have de 5 point, er det nok klogere at svare "Jo!"

Kommentar
Fra : return

Dato : 12-06-04 09:49

prøv med doktoren gggg

Kommentar
Fra : return

Dato : 12-06-04 09:53

men der findes jo også mennesker der ikke selv kan tænde lyset foroven=tænke selv gg

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 100 point
Dato : 12-06-04 10:50

1. Svarer fatter intet
2. Svarer lufter som sædvanlig sit akademiske hovmod.
3. Svarer fatter ikke, at Kandu ikke er hans private legeplads hvor han kan gøre som det passer ham.

Uanset de sure opstød så er det da godt, at nogen markerer, at meningen med Kandu er andet og mere end et sted hvor man kan spille smart og hente point på åbenbar snyd.

Nu har vi jo ikke de selvretfærdige 2 på banen til at slå ned hver gang nogen forsøger med lidt selvjustits så keep up the good work hanse/E......

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 12-06-04 11:25

Se det interessante er hvor return ved hvor spørgeren skal ringe til, selv om spørgeren ikke har skrevet hvor vedkommende bor:

Aalborg Kommunes Social- og Sundhedsforvaltning

For det andet ville man helt klart vælge dette svar:

Citat
Fra. arlet:
Andet snavs klare denne pakkeløsning: For at beskytte dig mod snavs har jeg lavet en sikkerhedspakke,
som du kan hente her : www.arlet.dk/pakke.htm
Og en gratis firewall: http://www.arlet.dk/firewalls.htm

For det tredje er der også andre der undrer sig over den hurtige lukning af spørgsmålet:

Citat
bentjuul:
Det var ikke længe det spørgsmål fik lov til at stå åben, 4 minutter !!!!

Jeg syntes det lugter lidt meget af snyd IKK??
Brian

arlet
Ja og så til og med et forkert svar????
Norton er ok, men ad-aware beskytter da ikke en skid. Den fjerner snavset, når det er kommet ind på computeren..

Skal jeg fortsætte ????

/hanse

Kommentar
Fra : return

Dato : 12-06-04 11:35

koger i snart over gg

Kommentar
Fra : return

Dato : 12-06-04 11:37

måske i ikke ved hvad en telefon kan bruges til ggggg

Kommentar
Fra : return

Dato : 12-06-04 11:40

ja underligt somen kommune kan give et nr til en anden kommune men slå lige den øverste del til ok så gør det meget bedre gggg

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 12-06-04 12:01

Jamen return, på mandag vil jeg da ringe til Aalborg Kommunes Social- og Sundhedsforvaltning og spørge dem om de vil finde min hjemkommunes telefonnummer frem til, selvfølgelig til den tilsvarende afdeling.

/hanse

Kommentar
Fra : return

Dato : 12-06-04 12:09

ja enten er du bare småt begavet men prøv lige at begynde at tænke lidt selv så når man faktisk langt og ja prøv du at ringe til din kommune og få nummeret på den du bor i, det er ej svært og så kan du jo se om de kan finde dig i hvis du du da bor i den kommune du ringer til ggggggg

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-06-04 12:10

Jeg tænkte det nok. Har nu været med i et par måneder og har i den tid haft en mærkelig fornemmelse af, at nogen her på sitet tror sig bedre og mere magtfulde end andre..
Lad dog Kandu.dk køre deres site som de vil. Om jeg begriber, hvad I får ud af at se alle andre efter i kortene?!..Er disse superpoint virkelig så vigtige for jer?! og hånden på hjertet - er I ikke lidt for meget online?!? find jer i stedet nogle venner udenfor cyberspace,,,,livet skal mærkes og ikke læses..!

Kommentar
Fra : return

Dato : 12-06-04 12:10

så leg med dig selv og dit latterlige spørgsmål hvor er det ??????????????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-06-04 12:14

Hvor mange point er det Return har snydt sig til?! - Jeg giver gerne dig Hanse det samme antal point, hvis du så til gengæld lover at holde din K***
Det er da for plat det her..! Grow up!

Kommentar
Fra : return

Dato : 12-06-04 12:18

nå men jeg har altså et liv uden for kandu så smutter igen men håber da at du får et svar du kan bruge så nogen får glæde af de 100 point du har sat på højkant ,men kan altså bare ikke se hvad det er du spørger om ,nå nej det er jo klart den er jo off idag

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 12-06-04 12:20

Citat
Hvor mange point er det Return har snydt sig til?

Hvem siger at return har snydt?? ikke mig creamygirl, det skriver du til gengæld.
Og så lige en ting, hanse tager ikke mod bestikkelse.

/hanse

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-06-04 12:27

Du siger jo inddirekte at manden har snydt, men jeg gider DIG ikke Hanse - du er for dum..!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 12-06-04 12:42

Citat
Jeg tænkte det nok. Har nu været med i et par måneder og har i den tid haft en mærkelig fornemmelse af, at nogen her på sitet tror sig bedre og mere magtfulde end andre..
Lad dog Kandu.dk køre deres site som de vil. Om jeg begriber, hvad I får ud af at se alle andre efter i kortene?!..Er disse superpoint virkelig så vigtige for jer?! og hånden på hjertet - er I ikke lidt for meget online?!? find jer i stedet nogle venner udenfor cyberspace,,,,livet skal mærkes og ikke læses..!

Citat
Hvor mange point er det Return har snydt sig til?! - Jeg giver gerne dig Hanse det samme antal point, hvis du så til gengæld lover at holde din K***
Det er da for plat det her..! Grow up!

>>creamygirl
Det drejer sig nok ikke så meget om point, men den tid seriøse mennesker som f.eks. arlet, ellebye m.fl. bruger på latterlige kandu´er der ikke stiller et spørgsmål for at få hjælp, men for at tjene nogle "skillinger" selv. Du har ret når du siger at kandu selv burde styrre det, men så burde Return have stillet spørgsmålet i smalltalk hvorefter han kunne acceptere det der. Så ville b.la. arlet ikke bruge sin kostbare tid på fis og ballade. MS Windows kattegorien er ikke til for sjov skyld.

Mordex.

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 12-06-04 12:52

Creamygirl,
er det ikke snart på tide med lidt selvjustits for dig selv - du har vældig travlt med, om andre kommenterer dårlig opførsel her på sitet, men hvad er det egentlig du selv gør? Og at kalde folk dumme og bruge et nedladende sprog er efter min mening ikke særligt befordrende for et godt kandu...
Hondaen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-06-04 13:24

Jo det handler om point. Se Hansemors/ellebyes første link og hans kommentar:

Fra : ellebye Dato : 02-04-04 20:37

Med mindre de ledige point skal retur til svareren, så er det jo godt nok.

Man betaler med ledige point til en alm. bruger der så kan betale tilbage til en superbruger, med tak for sidst.

>Brian hvor mange ledige point har du. Du kunne måske "lave lidt ravage" i feltet ved at dele rundhåndet ud, inden muligheden måske lukkes.

ellebye

At jeg kalder Hanse for 'dum' skal du ikke tage så tungt Honda jeg kalder også en skovl for en skovl..!
Desuden skriver jeg, hvad jeg finder for passende i de situationer der passer mig. Nøjagtig som jeg i det virkelige liv vil sige, hvad jeg finder for passende i de situationer der passer mig..Fik du den?!? det kaldes for yttringsfrihed..
Jeg påpeger blot, at jeg ikke er enig med Hansemanden, og mit spogbrug herinde mener jeg sagtens jeg kan være bekendt

Hvis ikke jeg snart får kaffe, sætter jeg mig ned og bliver vanskelig

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 12-06-04 13:31

Jamen Creamygirl, du må gerne benytte din ytringsfrihed - men husk, at det må andre også, det er det jeg påpeger - hvis folk herinde påpeger dårlig/ulovlig opførsel må du også finde dig i det - du har så travlt med, at folk leger "politi" - hvad gør du selv?
Nedladende sprogbrug siger i øvrigt mere om den person der benytter det, end den person der omtales.
Mvh Hondaen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-06-04 13:39

Nu er der jo heldigvis STOR forskel på, hvad vi opfatter som nedladende.. og du tilhører måske den 'sarte' gruppe. Tænk hvis vi alle talte ens!? - sikke kedeligt livet så ville blive..

Hvad mener du med at jeg skal huske andre også må benytte sin frihed til at tale?!? du modsiger jo dig selv faktisk siger du at jeg skulle holde min k*** fordi jeg ikke er af den samme mening som Hansemor
Og lige til din orientering, så kan din og andres ytringsfrihed ikke knægtes bare fordi jeg blander mig i en diskussion - og ikke er enig med DIG eller andre..Sikke da noget vrøvl..!

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 12-06-04 13:47

Jeg er ikke sart, men derfor kan jeg jo godt have noget imod dårlig opførsel;)
Jeg modsiger ikke mig selv, men påpeger blot din dobbeltmoral - du leger jo politibetjent over for andre, du selv synes leger politibetjente ;)
Og din bemærkning om at folk skal finde venner udenfor cyberspace peger da vist ligeså meget på dig selv?
Jeg mener stadig, at kandu skal været et forum med en ordentlig tone, hvor folk ikke svines til, og hvor der er bare et minimum niveau af moral. Og den der med at kalde en skovl for en skovl er da fin, men kan aldrig bruges som en undskyldning for dårlige manerer.
Mvh Hondaen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-06-04 13:57

creamygirl, du har godt nok ikke været med så længe, men det er da allerede bemærket, at du om nogen har travlt med, at kommentere andre når de udtrykker en holdning i forhold til det der foregår - og så er Kandu jo ikke et chatrum selv om der er mulighed for smalltalk, som dette spørgsmål jo ikke er oprettet under.
VH
Bjarne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-06-04 14:01

Så så Bjarne, ikke snerre hvad jeg kommenterer kan da være dig ligegyldigt. En smalltalk er vel også en form for chat - og jeg har ikke mere travlt end visse andre med at kommentere..!

Jeg leger ikke politibetjent - det er der andre der mestrer på højeste niveau
At fortsætte denne diskussion med jer gider jeg dog ikke..I har jo ikke fattet en dyt. Menøhh hehe..der er nok en Honda der føler sig ramt på den med at være liiige rigelig online hva?!?

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 12-06-04 14:06

nej, jeg bruger skam min tid som jeg vil - heldigvis er der andre mennesker herinde, som er interessante og besidder gode manerer...men du har ret, denne diskussion fører ingen vegne, vi er vist ikke på bølgelængde.
Mvh Hondaen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-06-04 14:45

creamygirl, jeg snerrer ikke, men du har vist behov for selverkendelse, og dette er ikke smalltalk så jeg slutter her før det løber af sporet.

Godkendelse af svar
Fra : hansemor

Dato : 12-06-04 16:05

Nogle har den opfattelse, at jeg, hansemor, kun er ude på at lege politibetjent. Nej her tager nogle fejl, jeg som så mange andre er ude på at medvirke til at kandu er et forum hvor tingene bliver taget seriøst, og når nogle, som eksempelvis return på den måde "leger med ilden" bør man anstændigvis reagere, hvis dette forum også fremover skal forblive seriøst.

Return har skrevet meget her i denne tråd, ikke for at forsvare sig, men for at prøve "at føre krigen over i fjendens lejr". Det er desværre ikke lykkes.

Hvis du eksempelvis havde været ærlig/pli, så havde du "givet pointene" videre til den bedste svarere i de to spørgsmål der er nævnt, som de fleste af os andre gør, hvis en anden har givet "svaret" og vi uretfærdigt har fået dem, men det har du ikke return, tværdigmod blev det ene spørgsmål afviklet på kun 4 minutter, lugter det??

Creamygirl, hvad skal jeg sige, intet, hvis man ikke kan sige noget positivt om en person så hellere lade være med at skrive noget, en ting DU kunne lære noget af.

Men return, vær sikker på at der vil være en del øjne der holder øje med dig fremover, stol på det.

Hermed ønsker jeg alle en fortsat god weekend.

Mvh
/hanse

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-06-04 16:12

Du fredsens, hvor er du usmagelig elle/hansemor..Fjendens lejr sikke en børnehave..By The Way - er det ikke besværligt at skifte rundt i alle dine brugernavne?!?