/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Samurize skrivebord (250 pount, bare sta~
Fra : dr0zie
Vist : 681 gange
250 point
Dato : 12-06-04 01:25

En der kan lave mig et skrivebord og menu med Samurize der er fed. det jeg gerne vil have er så jeg kan se tv-today - kl - msn - og de andre fede ting..

Giver 250 points for det.. men starter med 1 for at ikke miste de 200 hvis intet svar men svarer du får du 250..

Ps: vil ikke have hjælp til at lave det for har prøvet at læse alt inde på Samurize.dk kan ikke finde ud af det.

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 12-06-04 02:12

Hmm.... det var ikke sådan at man måtte få en kopi hvis der kom noget??

MVH
Andreas1982

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 12-06-04 08:40

Hvordan skulle denne msn-funktion være??

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 12-06-04 08:44

Du har garenteret alleredet fundet nogle af de funktioner du kunne tænke dig.
Sig hvad du vil have, hvor det er, og så¨skal jeg nok sætte det sammen.

(En af de fejl man som nybegyndere ofte støder ind i er at config-filerne henviser til C:\Program Files\ og ikke C:\Programmer\ Man skal selv ind og redigere stierne så de passer til ens egne )

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 12-06-04 08:46

Det er egentlig en skam at du allerede har givet op, da det sådan set er nemt når man først er kommet over de første par forhindringer

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 12-06-04 15:42

Hvad med at lave en hjemmeside til formålet, så man bare kan downloade et "skin"?
Jeg stiller gerne webhotel til. Dog vil URL forekomme lidt underlig, men med et link fra samurize.dk går det nok....

Bare en tanke....

MVH
Andreas1982

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 13-06-04 10:51

En god idé Andreas :-]]
Jeg ville i hvertfald være ællevild for sådan en side
Hvad skulle URL'en være til den hjemmeside i givet fald?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 13-06-04 20:30

mmm det med msn det skulle være sådan at man bare skal kunne se hvem der er online i de forskellige grupper..

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 13-06-04 22:59

ok.... Jeg har fundet nogle af de ting du efterlyste og har sat det sammen (MSN delen er dog noget du selv skal ind og redigere i da du selv skal opskrive dine kontakter (deres mails), men det skulle ikke volde dig de store problemer)
Jeg smider lige et screenshot af det op på min hjemmeside så du kan se hvordan det ser ud og så kan vi jo tage det fra der af.
http://www.Draageos.dk/images/SamurizeS.jpg
(Jeg har ikke lige haft så meget tid til at rode med MSN-delen så den er stadig lidt buggy)

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 13-06-04 23:41

Jeg har 2 domæner.... andreas-skjæmt.dk ( kræver linux eller i-nav opdatering fra idnnow.com ) og andreas-skjaemt.dk, som jeg ikke har omdirigeret til at pege på den første endnu.

Vil da forresten gerne have en kopi af det dersens script du har bygget, hvis det kan lade sig gøre.

MVh
Andreas1982

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 14-06-04 00:22

Det kan du da sagtens... jeg pakker de nødvendige filer i en Zip så det bare skal pakkes ud i Samurize's hovedmappe (C:\Programmer\Samurize)
... har du en mail jeg kan sende den til?

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 14-06-04 01:33

Af frygt for robotterne..... http://akvariesiden.dk/forum/read.php3?f=4&i=11972&t=11972

Du kan nok regne ud hvem af dem jeg er.

Venlig hilsen
Andreas1982

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 15-06-04 13:27

undskyld jeg ikke lige har fået svaret før andreas, men jeg har lige fået min studenterhue i dag
Jeg mangler lige at få ordnet det med MSN før den funker helt, men jeg regner med at jeg får den sendt i morgen.. (Måske lidt hen ad dagen, hvis tømmermændende hænger ved)

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 15-06-04 14:58

mmm kan det der i venstre hjørne ikke slettes kalendern er fin.
kan du ikke også tilføje hvor meget internet du bruger?
Overbelstater det meget pcen samurize?

og en lidt fedre bg

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 15-06-04 16:47

Svar:
1. jo
2. tak
3. ja (Altså hvor meget der er uploadet og downloadet (totalt) og hvor hurtigt udownload kører med (i det øjeblik) )
4. Det er som man tager det. Det afhænger også hovedsagligt af hvad du har sat ind i samurize... jo mere grafik og jo flere opdateringer der er nødvendige jo mere kræver den af resurser - ram og processor. Uden digital-uret (den ting du ikke brød dig om) så kræver den opsætningen i samurize 10-15MB ram og lidt processor kraft (3-5% af min processor på 2.4Ghz)... Samurize har dog den funktion at den nemt kan minimeres så den næsten slet ikke trækker på processorkraften hvis du f.eks. vil ind og spille et spil og ikke har brug for at se på samurize samtidig.
5. Baggrunden er min egen og er ikke en del af samurize - man kan da godt implementere billedvisning i samurize men det er ikke bare unødvendigt men også mere resursekrævende end at benytte sig af den indbyggede funktion i windows

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 15-06-04 16:50

udownload = up- / download

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 15-06-04 17:04

ja tak det med up- down og hvad du bruger nu,,.

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 16-06-04 23:57

Så har jeg rettet det lidt til og fandt endelig ud af at bøvlet jeg havde med messenger ikke lå i samurize men var pga. konfikt mellem messenger og MSN messenger... Hovedsagen er at det funker
Screenshot af ny config: http://www.draageos.dk/images/SamurizeS.JPG

Jeg sender begge configs med mail til dig Andreas og får det pakket så du bare behøver at unzippe pakken i C:\Programmer\Samurize\
I er selv nødt til at foretage de nødvendige ændringer men dem kan jeg godt vejlede med hvis det skulle være nødvendigt

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 17-06-04 20:03

altså sidste spørgsmål man kunne væl ikke få to ting til i?
Winamp så man kan se hvilken sang der spillet og så man kan skrue op og ned
og en status over hvor langt tid din pc har været tændt og hvor meget cpu den bruger og hvor varm osv..
Og så en rettelse til tvet, kan det godt kun være tvdanmark 2 , tv2 og dr1 den viseR?

Mange tak, håber ikke dette er for meget hvis det er så skriv lige..

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 18-06-04 19:12

Arrr kan du også få en 7 døgns proknose med?

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 19-06-04 02:04

lol... jeg sidder lige nu med en kæmpe brandert og kan ikke lige overskue det du spørger om men det skulle nok ikke være det store problemm.
Du kan nok først forvente et overvejet svar omkring lørdag aften / hen ad søndag....
Hav lidt tålmodighed og så skal det nok blive ordnet ,,, hvist nok.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 19-06-04 11:58

Jamen det er helt vildt har ikke spor travlt har jo ferie ;)

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 20-06-04 13:57

Jeg kan næsten bare anbefale dig at finde SideBar3.1 inde på Samurize.com...
Den har næsten alt det du vil have med undtagelse af tv-guide

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 20-06-04 14:03

Det er snart nemmere end at sætte alle smådelene sammen selv og så ser den pæn ud (snublede over den lidt tidligere i dag)
Link: http://www.samurize.com/modules/mydownloads/singlefile.php?cid=11&lid=973
Den skal lige "fordanskes" før den kører problemfrit, men det skulle ikke være den store sag

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 20-06-04 14:05

og mht. til det med fjernsynskanalerne, så ja... Man kan få den til at vise alle de kanaler man har lyst til

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 20-06-04 14:09

Har lige taget et billede af den på mit skrivebord hvis du vil se den i aktion

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 20-06-04 14:12
Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 20-06-04 14:37

mmmh... lige præcis TV Danmark giver problemer :-/
.. for det er da vel du mener ikke??
Eller er det den anden kanal TV Danmark kanal som nu har skiftet navn til noget andet.
(Vistnok til kanal 5 eller TV5 eller noget i den stil)
Kunne du ikke præcisere hvilken det er?

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 20-06-04 14:44

Hej Thomas.

Den SideBar3.1 er jeg helt vild med, så kan du ikke sende mig en kopi af den? Evt. med Dr1, Dr2 og TV2 lagt i en boks til venstre øverst oppe?

Forresten: TILLYKKE MED HUEN! Det er fandeme en fed fornemmelse når den bliver mast ned om èns ører. Hvis du har lyst til at slappe lidt af kan jeg anbefale dig for min tdl. chef på et ***** lufthavnshotel i London - de søger! Eneste krav: Du skal være ok til engelsk. Det er fedt! Jeg blev tilbudt at komme til deres søsterselskab i New York efter værnepligten, men der havde jeg jo fundet en sød pige, såee ;) Bare råb højt!

Venlig hilsen
Andreas

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 20-06-04 14:46

dr0zie -> Nu er det altså ikke for at være krævende, men kan du, nu du er igang, smide en Windows Longhorn med i købet? Gerne med Samurize implementeret i boot-cden?`*G*

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 20-06-04 15:22

andreas1982 ava?

Draagoes det er blevet pænere men kunne bedre lide da det var lidt spredet eller hvad... ;)
Det er tvdanmark 2 jeg mener..
OG så det med mailesne det skulle ikke være mails fra msn men fra outlook

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 20-06-04 15:33

Tak Andreas ,
og ja... det er sku fedt - mht til jobbet lyder det rigtig fedt.. Vidst jeg havde fået et sådant tilbud noget før ville det have været enormt fristende, men jeg har alllerede andre planer :-/
Jeg skal nok få sat din tv-guide på plads.. er du stadig interesseret i MSN delen eller er den ligegyldig??

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 20-06-04 15:35

Vidst = Hvis - (jeg glemte lige at rette det i farten)

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 20-06-04 15:37

Jeg er interesseret i at se status for mine kontakter, og min egen for den sags skyld, men mails er jeg ligeglad med. Om de så kommer fra Outlook, Thunderbird eller MSN.

På forhånd tak! ( Håber ikke at hovedet gør for ondt )

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 20-06-04 15:45

hovedet er så småt ved at komme sig selv om det var noget jeg tvivlede på en overgang

Er det noget lignende det her du havde forestillet dig? Link: http://www.Draageos.dk/images/SmrScr2.JPG

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 20-06-04 15:46

Hvis der skulle være flere Tv kanaler du kunne tænke dig så bare sig til

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 20-06-04 15:48

angående status for dine kontakter, så kan du få den for så mange du kunne tænke dig... på mit billede er det kun gjort for en enkelt

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 20-06-04 16:24

Tv-sektionen ser fin ud, men skal der være to billeder af hver kanal?

MSN delen skal vise min egen status og 4 andre.
Det kan være at du bliver nød til at lære mig at bruge den MSN del, når den er klar. Det kan du gøre ved at fange mig på msn med den mail jeg allerede har givet dig.

Venlig hilsen
Andreas

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 20-06-04 16:31

Andreas1982 NU STOPPER DU FANDME DET ER MIT SPG IKKE DIT!

Draageos bedre meget bedre men kan du ikke fjerne det der ur, og stadig så det er kun er dr1 tv2 og tvdanmark2 der er under kanalerne

OG sådan som det også var i starten det med mailen, for nu ser det ud til at det kun er msn mailen og jeg har 4 mails såå..

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 20-06-04 16:33

Og så må du gerne fjerne det øverste hvor der står welcome og så et navn ;)

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 20-06-04 16:33

Hvis det har nogen betydning så kører jeg med 1600*1200

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 20-06-04 16:36

drozie - jeg må vel gerne blande mig....
Han henvendte sig jo også direkte til mig, men jeg vil da gerne afgive de skide points hvis det er det.....

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 20-06-04 16:44

nej det er bare det at dette er mit spørgsmål jeg giver points men det er ikke så meget det det handler om han laver det hele tiden om fordi du ber ham om det men det er mig der har laaet spørgsmålet så det laves til mig og du laver det hele tiden om

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 20-06-04 16:45

mit opløsning er 1280*1024

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 20-06-04 16:45

min
opløsning er 1280*1024

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 20-06-04 17:16

ok dr0zie..
jeg skal nok få set på det
Jeg har to config filer sideløbende og jeg har ikke slettet noget af de ting du gerne ville have, bare rolig

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 20-06-04 17:25

ok, så sorry.
Syntes bare det var lidt svært at finde rundt i hvad der var til mig og hvad der var til Anders. sååå.

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 21-06-04 13:40

Hvor mange MSN kontakter skal du have hvor der står status??

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 21-06-04 13:45

dr0zie der er altså ikke noget der hedder TV danmark 2 mere... det må enten være Tv Danmark eller Kanal 5... Eller er der noget jeg har misforstået helt?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 21-06-04 20:51

så er det tv danmark.. OG jeg har omkring 80 styk

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 21-06-04 21:25

men lad den kun vise dem der er online .. og der er vhad 30 - 40 styk af gangen

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 21-06-04 23:09

hvornår kan det være færdig

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 22-06-04 16:21

80 kontakter siger du....
Den var værre, for scriptet fungere ikke sådan som du forestiller dig det.
Den kan vise antallet af folk online og den kan vise status for den enkelte kontakt online - Hvis du vil have 80 kontakter, så bliver det i en boks med 80 kontakter, der så vil vise alle om de så er online eller ikke...

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-06-04 16:35

kan man ikke kun gøre så den kun viser de kontakt personner der er online?

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 22-06-04 16:38

nej... som du så nok kna forestille dig så vil det komme til at fylde ret meget af skærmen hvis du skal have 80 kontakter på dit skrivebord... Jeg vil hellere foreslå at du udvælger dine "nærmeste" kontakter og nøjes med dem (altså max 10-20 stykker da det ellers vil fylde hele skærmen..)

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-06-04 16:53

jamen hvis d ukunne gøre det så det kun er de der er online har ialt 100 personner men det er normalt kun 10-30 stykker der er online samtidigt såå.

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 22-06-04 17:03

det kan man ikke... den vil vise ALLE dem du beder den om... om de så er online eller offline

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-06-04 17:15

´mm ok så vælger jeg bare nogle stykkeR?

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 22-06-04 17:20

hvor mange kontakter skal du kunne se status på??

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-06-04 17:22

10 - 15 styk

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 22-06-04 18:39
Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 22-06-04 19:01

dr0zie... hvor bor du egentligt henne i landet??

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-06-04 19:40

kbh why

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-06-04 22:01

Det ser rigtig godt ud, jeg håber du har rettet det med kanalerne så det ikke er dr2 men tvdanmark ;) på den jeg får
OG så efter der hvor klokken og dagen står kan man så ikke gøre så datoen står der og at der står den digitale tid [Timer][MIN]Sekunder]
Og så ugen står altså hvilken uge vi er i.
Og så må der gerne så det ser fedre ud for neden kommer sådan at man kan sætte et billed ind;)
Det var det ..

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-06-04 22:02

Kan man få sådan en funktion med også at man kan blokerer sin download og sin upload hastighed nærmest ligesom netlimiter det behøver bare ikke være for hvert program bare i det hele taget så jeg kan blokere min download til fx kun til 100 kb og min upload til 20 ;) exempel vis

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 23-06-04 02:17

Godt, for det er det vejret er indstillet efter...

http://www.Draageos.dk/images/dr0zie.JPG

Nej det kan man ikke...

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 23-06-04 02:18

ikke hvad jeg ved af, ihvertfald.. så skal du selv finde det

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-06-04 13:01

Ser rigtig god ud kan du så gøre så man kan tilføje et billed der for neden?

OG så hvordan sætte jeg det så op på min pc?

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 23-06-04 13:25

tilføje et billed for neden`?? hvad mener du?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-06-04 13:31

så jeg kan insætte lige meget hvilke billed for neden.. efter datoen og tiden

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 23-06-04 14:16

... vil du have at samurize skifter din baggrund automatisk efter dato, eller hvad er det du mener med "for neden"?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-06-04 14:34

altså så jeg kan indsætte et billed for neden af datoen lige meget hvilke bare et jeg kan skifte nej nej min bg skal være fast

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 23-06-04 15:06

Drozie - Du kan sagtens sætte et billede ind lige der hvor du vil, men så skal du altså ind og lave om på Dragoos opsætning.
Du kan ikke få det så du ændrer billedet ligesom din Windows baggrund ( fremgangsmåden ).
Mht. opsætning skal du først installere Samurize ( doh! ) og så lægge Dragoos config fil og scripts ind i Samurize mappen ( ligesom du plejer når du skal lægge noget i en mappe ) og så vælge den rigtige config fil i Samurize menuen. Det hele er meget nemt og smertefrit, men du skal være klar over at der VIL være nogle ting du ind i mellem selv må ændre i cinfig filen, da de nogle gange trænger til en kærlig hånd.

Venlig hilsen
Andreas1982

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-06-04 15:21

Ok .... jamen så er det hele jo ok

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 23-06-04 15:37

Har du nogen mail eller lignende jeg kan sende det til?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-06-04 16:02

pat(at)tele2adsl(dot)dk

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-06-04 17:14

Har modtaget din mail men så når jeg starter den starten den også fint men, hvor instiller jeg msn brugerne og ved tvet står der intet..
OG kan man ikke få den til at sidde fast på skriveboardet så den ikke også er med når man åbner spil, sider osv..

Shot her: http://fadbamze.servernot.dk/untitled.JPG

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-06-04 17:19

Nu virker tvet men jeg har altså kun en 2.8 gghz px og kan den ikke side fast.. ?= og hvordan instiller jeg linksne og knapperne dem der med dennecomputer

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-06-04 17:19

Nu virker tvet men jeg har altså kun en 2.8 gghz px og kan den ikke side fast.. ?= og hvordan instiller jeg linksne og knapperne dem der med dennecomputer

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-06-04 17:23

Og så virker den med internettet ikke

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-06-04 17:24

og så i winamp kan det ikke stå ligesom det nummer der nu spilles istedet for at at stien står der og kan man ikke gøres sådan at man kan vælge nummert ved at trykke på det.?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-06-04 17:25

ka man ikke også scrolle i sangene?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-06-04 17:28

og hvordan instiller man mailen

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-06-04 17:29

og hvordan instiller man mailen

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-06-04 17:31

Sorry det var så overskueligt laver lige en liste:

1: I winamp kan det ikke stå ligesom det nummer der nu spilles istedet for at at stien står der, og kan man ikke gøres sådan at man kan vælge nummert ved at trykke på det, og så man kan scrolle igennem sangene

2: Hvordan instiller man msn, og mailne

3: Hvordan instillerne man knapperne, og linksne

Det var vist det.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-06-04 17:37

4: Grafferne virker ikke altså den der viser down, og upload til internettet og den der viser cpu der er ingen graf i rummet.

5: Det der cpu det virker ikke der står 3 ghz ved min det er kun en 2.8 ;)

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 23-06-04 21:38

MSN, mails, knapperne linkene, up og downloadhastighed og cpu % viser fejl, fordi de alle sammen skal configureres til din computer dr0zie...
For at rette tingene til skal du benytte dig af af config, og så gå ind og rette de forskellige ting.
Indstillingerne for de enkelte ting finder du ved at markere et enkelt element og derefter retter dets oplysningerne og indstillinger. Elementerne skal rettes én for en.
- MSN gør du sådan at du går ind og trykker "ret parameter" og skriver e-mailen på den kontakt du kunne tænke dig.
- Med mails skal du ligeledes gå ind og skrive din e-mail informartioner såsom mail.udbyder.dk (kunne f.eks. være mail.get2net.dk), dit brugernavn og adgangskode mv.
- knapperne skal ligeledes rettes til så de henviser til f.eks. C:\Programmer\(mailprogram)\Program.exe i stedet for C:\Program Files\... osv
- mht til download hastighed, Ghz og CPU % skal de også rettes til. ret dem og og vælg de passende indstillinger til funktionen i vinduet der kommer frem når du trykker edit

Prøv dig frem, man lærer det hurtigt

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 24-06-04 16:16

Mmm har fået det meste til at virke men, men, men kan stadig ikke få følgene ting til at virke:

http://www.fadbamze.servernot.dk/Unavngivet.JPG

Altså jeg har tilføjet nogle funtkioner til knapperne osv.

Følgene ting kan jeg ikke finde ud af:

1: Msn, tingene når jeg indtaster en mail sker der intet, den loader hellere ej mit navn / status.

2: Det der down / Up og cpu tingen det virker ikke ordenligt, og jeg kan ikke finde du af at rette det noget med noget meter der er instillet på //toms/ men når den søger på min er der intet..

3: I winamp kan det ikke stå ligesom det nummer der nu spilles istedet for at at stien står der, og kan man ikke gøres sådan at man kan vælge nummert ved at trykke på det, og så man kan scrolle igennem sangene

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 24-06-04 17:32

Prøv at installer Messenger 5.0 (som ikke er det samme som MSN messenger)... Du skal fortsat bare køre med MSN messenger
Og med det der up- down skal der i stedet for //Toms/ stå dit eget computernavn

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 24-06-04 18:25

ja men det virker ikke det med //dr0zie det vil ikke virker

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 24-06-04 18:26

hvor finder man messenger 5?

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 25-06-04 09:58

For at få f.eks. % CPU til at virke kan jeg vise fremgangsmåden:
du skal vælge objektet, tryk "kilde" -> "skift tæller" -> Vælg tællere på din computer -> DITCOMPUTERNAVN -> % processortid -> total... tryk ok
Det samme med de andre efter hvilken funktion de har og efter hvilke enheder du ønsker den skal vise

Messenger 5.0 finder du her: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=77c3799f-6388-4193-8002-be55584c1ac1&displaylang=en

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 25-06-04 12:12

Det med messenger det virker men det kræver jeg så bruger det det er jo ikke så fedt kan det ikke laves om?

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 25-06-04 12:20

du _kan_ fortsat bare bruge MSN messenger... Bare kør det

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 26-06-04 11:38

mmm har et problem igen igen igen...
Nu når jeg siger edit config eller reload config så kommer der sådan en fejl error et eller andet og så siger den at samurize må lukke på grund af fejl, det er kun med den config fil og det er efter jeg havde rettet iden og kørt lidt med den... Så prøvede jeg at installerer windows om igen og smide den første config i uden at rette den og det samme sker.. det er kun med den config fil jeg kan godt åbne nogle af de indbygget hvad er fejlen?

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 26-06-04 20:34

det skal jeg ikke kunne sige men det lyder da godt nok mærkeligt...
Har du stadig en kopi af den, uden de ændringer der er foretaget??

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 26-06-04 20:39

j

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 27-06-04 12:30

??? hvis det var et ja så prøv dig med den igen...

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 27-06-04 18:18

jamen der virker den hellere ikke

Accepteret svar
Fra : Draageos

Modtaget 250 point
Dato : 27-06-04 23:18

Jeg sender dig lige en let ændret udgave af config'en...
bare lav de samme ændringer som før

Godkendelse af svar
Fra : dr0zie

Dato : 29-06-04 23:43

Tak for svaret Draageos.
Tjek lige mail

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 30-06-04 00:45

=)
Fandt du ud af det med kanalerne?

"Kan man gøre sådan så filerne ikke kan gemme sig bagved samurize desktoppet"
nej, ikonerne vil altid gemme sig bag samurize :/

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 30-06-04 11:21

ja fandt dud af det med filmne