/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Makker
Fra : mato02
Vist : 518 gange
1 point
Dato : 11-06-04 23:02

Hej makker... ans hvis du er i tvivl..

Jeg så lige at du havde skrevet en hel roman under underholdning... jeg nåede ikke at få den før efter at jeg havde accepteret et svar.... nå men du havde heller ikke fået point for det alligevel.... makker

Men tak fordi du brugte tid på det....

hej du

Mvh May

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 11 point
Dato : 11-06-04 23:20

Det var fra mit eget spørgsmål hvor du svarede

"Jeg ville lige sige mange tak for hjælpen til Molokyle..
Så mange tak

og til ans....... det er bare iorden makker....

mvh May"

at jeg fik ideen til at gentage "makker".

Jeg er ikke sikker på at molo fik læst at du ville takke ham, da spørgsmålet var lukket, da du skrev.

God arbejdslyst.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-06-04 10:45

Joeh ans... det så jeg nu godt

Jeg er den nysgerrige type der næsten altid sætter fluebenet for at intet skal gå min næse forbi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-06-04 10:56

Nååh ja, helt klart at du følger med i alt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-06-04 20:18

Jepper

Når jeg har læst evt. gennem 'køb' af et spørgsmål der var interessant nok til at lægge kommentar i, så sender jeg næsten altid en 'tom' kommentar med et flueben

Så kan jeg altid følge med i 'eftersnakkerne'.... hvilke jeg som regel er én af !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 12-06-04 23:04

ans- jeg kan godt huske det med iorden makker osv.

Det var derfor at jeg lige skrev denne hilsen, da jeg syntes at det var så hyggeligt at du kunne huske mig...

Mvh May

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-06-04 23:06

Ok, jeg syntes det var sjovt, at du skrev ok makker. Derfor huskede jeg dig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-06-04 23:11

mato02 -> Næeh du... hér ka' man ik' gemme sig i mængden

På Kandu.dk 'hænger' ens kommentarer for pålydende til 'evig' tid

Det er et BBS ; IKKE en chat

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 12-06-04 23:15

Molokyle- BBS??? Nå du kan forklare mid det en anden gang.

nå men jeg lukker "spørgsmålet" nu, det kan jo ikke ligge for længe vel???

Mvh May

Godkendelse af svar
Fra : mato02

Dato : 12-06-04 23:17

Molokyle- mig og ikke mid selvfølgelig.

ans- hej makker

Mvh May

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-06-04 23:18

Molo godt nok er det ved at være sent, men hvad er et BBS.
Desuden er jeg glad for at have en mekker her på kandu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-06-04 23:19

mekker=makker
Ok så er det sent, stavekontrol!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-06-04 23:25

Tak makker

Ja jeg ved heller ikke hvad BBS er. Tror at kandu er taget til Portugal for at se fodbold. Det kører ikke som det skal, men som det plejer.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-06-04 23:28

BBS = Bulletin Board System !!!

mato02 -> Næeh.. vel ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 12-06-04 23:29

Jeg synes faktisk også at det går lidt langsomt.. og jeg har skulle skrive nogle indlæg flere gange..... jeg troede faktisk at det var min computer det var galt med..

mon ikke molokyle på et tidspunkt forklarer os hvad BBS er.... mon det står for bedre ben sent???

Mvh may

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-06-04 23:37

Molo i smalltalk er det vel mere en chat end et BBS (nu har molo jo forklaret hvad et BBS er)
Det kører så langsomt i dag. Kandu kan få alle brugere til at tro, at det er deres (brugernes) com., der er noget galt med.
Du er ikke alene om det makker *g*

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 12-06-04 23:43

Jeg mente nu også at smalltalk skulle bruges til sådan noget her..... men man vil jo nødig træde nogen over tæerne når man er ny her...

Godt at jeg ikke er alene om det makker
jeg var lige ved at bande og svovle over computeren, men nu er det jo så alligevel ikke dens skyld...... så det var godt at jeg kunne holde mit temperament lidt nede..

ans- havd for nogle spørgsmål koncentererer su dig mest om???? Hvis man må spørge sin makker

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-06-04 23:49

Jeg koncenterererer mig su da ikke om noget bestemt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-06-04 23:52

Skal jeg nu også forklare hvad et chat-site er ??? :

Der kan man bevidstløst skrive ligegyldige kommentarer der forsvinder i cyberspace i løbet af højst 5 minutter.

Hér på boardet bliver jeres kommentarer stående. Med mindre man opfører sig så åndsvagt, man bliver 'flamet' og admin. sender alle ens indlæg, point og IP ud i glemsomheden til de evige internet-marker ...makker !

</MOLOMAKKER>

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 12-06-04 23:53

hold da k... , hvor godt..... sikke mange stavefejl jeg har....

Det er da for morsomt...... om det så er fordi at jeg ikke kan stave eller fordi det er blevet sent.... ja det må forblive en hemmelighed

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-06-04 23:54

Molo Molo... mak mak mak...

Ka' I se jeg biver ved at hænge på ?

Længe lever flueben

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 12-06-04 23:58

Molomakker- ja det er vel lidt hyggeligt alligevel eller hvad????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-04 00:01

Det varer ikke så længe, så skal molo betale 1 point for at blive hængende

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 13-06-04 00:05

Uha det var mange, så er det ikke sikkert at han bliver......

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-04 00:15

Det tror jeg at han gør, hvis han ikke har råd, så betaler hm sikkert. Hm vil altid det bedste for molo. De er vist i familie.

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 13-06-04 00:16

Hvem er Hm????