/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
underholdning tak
Fra : mato02
Vist : 649 gange
30 point
Dato : 11-06-04 21:53

Jeg sidder faktisk her og keder mig......

Er der nogen som kan foreslå noget sjovt, eller bare give mig lidt underholdning...

mvh May

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 11-06-04 21:57
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-04 21:57

Læs om korncirkler? http://www.korncirkler.dk/

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 11-06-04 21:58

Tænd dit TV, læg en kabale, gå en tur med hunden, tæl badeværelsesfliserne, sorter dit tøj efter farve, klip og lakere dine negle. Keder du dig stadig, så sæt dig til at læse gl. smalltalk tråde...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-04 21:59

Se en god film. http://www.danskefilm.dk/

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 11-06-04 22:00

Skræl 1. kilo vilde ris. LoL

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-04 22:02
Kommentar
Fra : a.kogler

Dato : 11-06-04 22:04

Hi May
Prøv www.qxl.dk. Jeg har selv brugt alt for megen tid på disse auktioner.
AK

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 11-06-04 22:04

www.kontraband.com <-- MEGET underholdende side. Mange timers underholdning!!

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 11-06-04 22:04

Flash77- Jydsk atomkraft..... Jah..... meget spændende, især Flat-rate strøm fra jydsk atomkraft A/S....... måske en dag hvor jeg ikke kan falde i søvn

Teil- Korncirkler....hm... nok mere underholdende hvis man er der selv...

Men Tak

mvh May

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-04 22:05

Hvis du brækker en arm. http://www.danogips.dk/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-04 22:06

Tørstig efter kaffen ? http://www.vendiale.dk/

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-06-04 22:07

Intelligente mennesker keder sig aldrig, er der et godt ordsprog der siger.

Hvad man deraf kan aflede, er helt op til dig selv.

Keder du dig stadig ????

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 11-06-04 22:07
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-04 22:08

Mere at drikke, hick. http://www.drinksdatabasen.dk/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-04 22:09
Kommentar
Fra : mato02

Dato : 11-06-04 22:10

Teil- danske film....... jaaaaa...ejjjjj og kaffe smager bedre, når man kan dufte den.

a.kogler- har du også brugt mange penge???

NielsPT- Mit arbejde forbyder mig desværre at gå ind på kontraband-siden..

J-lo- Tælle badeværelses fliser lyder som en god ide, jeg skal bare finde et eller andet som sætter gang i maven... så jeg kan sidde og tælle færdigt..

Mvh. May

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-06-04 22:13
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 22:13
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-06-04 22:15
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-06-04 22:16
Kommentar
Fra : mato02

Dato : 11-06-04 22:17

Teil- du er godt nok god til at finde nogle rigtige spændende sider.... tak for det Drinkssiden var et hit..

ellebye- Intelligent.... tjah... det siger min mor ihvertfald.. men det skal hun vel sige

J-Lo- Ja den side skal der ses nærmere på....

Mvh May

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-04 22:18
Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 11-06-04 22:19

Tilslutter mig ellebye.......... keder mig aldrig, så ved ikke hvad jeg skal svare ... ;- )

begraver mig i min hjemmeside istede !!!

Knuz Cathrine*

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 11-06-04 22:20

Manse- Jeg er ked af det min arbejdsplads forbyder mig at se dine sider

Molokyle- den var sgu´sjov den smiley... jeg fik et godt grin... tak

Mvh May

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 22:21
Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 11-06-04 22:21
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-04 22:23

Her er det meste, på én side. http://www.navigate.dk/navigate.html

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 22:23
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 22:24
Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 11-06-04 22:24
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-06-04 22:25

nnå du er på job,ellers et godt sted til at høvle kedsomheden af sig,jeg sidder og ser tv oppe i højre hjørne af skærmen,samtidigt med at jeg roder rundt på pc'en
Manse9933

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-04 22:27
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 22:27
Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 11-06-04 22:27
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 22:29

Manse9933 ->StarWars kører ½ meter væk på slærmen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-04 22:29
Kommentar
Fra : mato02

Dato : 11-06-04 22:29

Teil- ja ser meget spændende ud.... det kigger jeg på lidt senere

Molokyle- Så fandt jeg også ud af hvornår jeg skal dø.... år 2048..... tak

Mvh May

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-06-04 22:31

molo på hvilken kanal?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 22:33

Alternativ fremdrift : http://www.bekkoame.ne.jp/~khirata/indexe.htm

Leg med kunstige livsformer : http://www.virtual-worlds.net/lifedrop/

Sætninger til eftertanke : http://www.cut-the-knot.org/selfreference/index.shtml

</MOLOKO>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-06-04 22:33

nå jeg sappede lidt rundt,tv2

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 40 point
Dato : 11-06-04 22:34
Kommentar
Fra : mato02

Dato : 11-06-04 22:36

Teil- du slynger bare den ene spændende side ud efter den anden... hvor får du det fra

J-Lo- Jeg giver dig helt ret... det var nogle sjove sider

Manse- ja jeg er på job... med desværre er det ikke alle sider vi må få adgang til

mvh May

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-04 22:37

En sterlingmotor i en ufo, hvorfor ikke.
En vittighed i stedet ?
http://www.arto.dk/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-04 22:38

Jeg synes nu det er molo, der har spændende sider.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-04 22:40

Denne er vist før på kandu, den kan ses flere gange.
http://www.sugecrew.dk/prideofvbk/ppa/screens/displayimage.php?pid=209

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-06-04 22:45

her kan du lære hvad alle drenge røvene går op i
http://www.bossman.dk/
små hjerner små fornøjelser,et kig ind i snothvalpenes univers,jeg har melde mig under fanerne
Manse996½ IQ

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 22:51

Ja. ....og så er der jo altid pausefiskene : http://www.fisk.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-06-04 22:51
Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-06-04 22:52

Hva' så makker *GGG* sidder du og keder dig? Det er jo ikke godt.

Uddrag af forsikringsanmeldelser:
Jeg kørte manden ned. Han indrømmede, at det var hans skyld, idet han tidligere var blevet kørt ned.

Uheldet skyldes, at den anden nær havde undgået mig.

Jeg stødte sammen med en holdende bus, der kørte i modsat retning.

Jeg kørte ind i en anden vogn, for at undgå sammenstød.

Vognen måtte dreje skarpere end nødvendigt på grund af en usynlig lastbil.

Jeg stødte sammen med et stillestående træ.

En fodgænger ramte mig og fortsatte ind under vognen.

Hvis føreren af den anden bil var stoppet nogle meter bag sig selv, var uheldet aldrig indtruffet.

Jeg så en dame gå over gaden. Jeg tog fejl af hendes hensigter.

Vognen foran bremsede brat, og jeg brasede blidt ind i dens bagagebærer.

Jeg hørte et bilhorn og blev ramt bagfra. Jeg forstod at en dame havde forsøgt at overhale.

Jeg kørte på en lygtepæl, som jeg ikke opdagede, fordi denne var skjult af en fodgænger.

Vognen foran mig slingrede så voldsomt, at jeg selv måtte svinge flere gange, inden jeg omsider ramte den.

Jeg kastede et enkelt blik på min svigermor, som sad på bagsædet, og kørte direkte ud over skråningen.

Jeg har kørt bil i 40 år, da jeg pludselig faldt i søvn bag rattet.

Jeg fortalte godt nok politiet at jeg ikke var kommet noget til, men da jeg senere tog hatten af, fandt jeg ud af, at jeg havde fået en hjernerystelse.

Fodgængeren anede tilsyneladende ikke hvor han ville hen, så jeg kørte ham over.

Telefonpælen nærmede sig så hurtig, at jeg ikke kunne nå at svinge ud af dens kurs.

Min moder døde nær de 50, nærmest af spiritus.

Blodforgiftning i den ene arm begrundet på en rift på Frederiksberg Hospital. Har konsumeret flere læger.

Jeg har aldrig haft nogen dødelig sygdom.

Min fader døde pludseligt, men det var ikke noget alvorligt.

Hvoraf min moder døde, ved jeg ikke, men af sidste sygdom kom hun sig fuldstændig.

Det venstre ben er ca. 2 cm kortere end det andet, som jeg er født med.

I ægteskabet er der et barn, som nu helt er opløst.

Jeg havde parkeret min vogn uden for Netto. I vognen sad min kone og Hr. Rasmussen. Da jeg kom tilbage, var skaden sket

Rude knust under rengøring af en medarbejder

Brillerne blev slået af Henrik, som så gik i stykker

Lynnedslag under uvejr i dybfryser

Vi er en familie, der alle bruger toilettet

Stormen rev taget af huset, vand pjaskede ned og ødelagde en lampeskærm

Brændt hul i lænestol på størrelse med en 10-øre

Bestyrerens bukser revnet grundet en kraftig vind, der ødelagde butiksrude

Tre damer stod og talte sammen, og da to trådte tilbage og en frem, var der ikke noget at gøre

Som 24-årig hold i ryggen, søgte læge, som ved indgnidning af salve forsvandt. Er allergisk over for ko- og andefjer

Hvis jeg ikke havde kørt der, var ulykken aldrig sket

Ulykken skyldtes, at vejen drejede

Da jeg skulle hjem, kom jeg til at køre ind i den forkerte gård og kolliderede med et træ, som jeg ikke har på min grund

Den anden vogn ramte min, uden at give tegn på, hvad den havde i sinde

Jeg tudede i hornet, men det virkede ikke, idet det var stjålet

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : mato02

Dato : 11-06-04 22:53

Jeg takker Teil for hans udholdenhed og hans mange muligheder. jeg kunne godt lide siden om ufoer samt vittighederne og jeg har fået rigelig underholdning til de næste par timer.
Tak til alle jer andre også..

mvh May

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-06-04 22:53
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-04 23:00

Velbekomme mato02
Og molo pausefisken er gemt, det bedste jeg har set endnu.
Lige et link til, godtnok en genudsendelse. Nogen sagde før at
intelligente mennesker aldrig keder sig. Her er siden for dem.
http://www.klogehoveder.dk/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 23:01

mato02 -> Sinilluarit. Takuss

Gælder også jer andre : Sinilluaritsi

Mit motto : Ikiortariaqarpit (Grønlandsk og Udt. = igiård.dariagrarb.bidt) == Kan jeg hjælpe???

<MOLOKYLE> >»}}}(*>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 23:05

Hér er mit bedste link : http://www.glemsomhed.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-06-04 02:15

Skræl 1. kilo vilde ris er altså den bedste!