/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
honda camino
Fra : tronddk
Vist : 315 gange
18 point
Dato : 11-06-04 17:30

jeg har bestemt mig at male min knallert så er der en spicel malin/sprey malin (det skulle gerne holde til bensin for man spiller jo en gang i melem så det skal der gene holde til og oxo gerne forhindre at den ruster for der er et sted jeg nog skal slipe ned fordi der er rust så det skal det oxo ku holde til så nogle der ved hva sådan en maling /s... maling skal hedde ?

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 11-06-04 17:57

og hva fave syntes i sådan en skal ha (ikke blå for det er den )

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-06-04 18:09

Du skal grundmale de steder der er slebet rust af, og så skal du købe maling feks. ved thansen, de sidste lag skal være klar lak.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 12-06-04 17:38

men hva fave syntes du jeg skal ha den i ?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 18 point
Dato : 12-06-04 22:53

Uha uha, det er smag og behag, og din mening er lige så god som min, så det er svært.
Hvad mener du om disse:
http://scooter.2dehands.be/markt/brommer/honda.html
Og så lidt teknisk:
http://hondacaminopa50.resourcez.com/
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 13-06-04 12:36

Tak for svaret pallebhansen. fandt en