/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Ted Bundy film - igen
Fra : Musiclover
Vist : 6169 gange
320 point
Dato : 11-06-04 15:51

Hej!

Jeg har før søgt efter en bestemt Ted Bundy film/mini-serie som har været i vist i tv, men desværre var jeg ikke klar over begrænsningen på de 500 points, hvilket jo betyder at mit spørgsmål ligger meget langt nede i gemmerne - derfor kommer spørgsmålet lige endnu en gang, og hvis der er en der kan svare på det giver jeg selvfølgelig vedkommende points fra begge spørgsmål.

Der er på et tidspunkt blevet sendt en mini-serie/film i tv der handler om Ted Bundy. Hovedrollen spilles af Mark Harmon. Originaltitlen er "The Deliberate Stranger", men jeg kan desværre ikke huske hvad den hedder på dansk. Er der nogle der ved hvor jeg kan købe vhs-bånd med denne film (til det danske videoformat), med danske undertekster vel at mærke?

Linket til det gamle spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/18047

Mvh.

Musiclover.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 11-06-04 16:07

hej.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=60950&item=4193191740&rd=1

Jeg skal gerne lede videre men det er da en god mulighed..!

Mikael

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 11-06-04 16:11

Hej!

Det var faktisk et ret godt bud ja! Desværre skal den bare være med danske undertekster Men tak for forsøget

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 11-06-04 16:17
Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 11-06-04 16:44

Nærmer mig så småt.. i norge hedder den "overlagt drap" se her http://www.videonett.no/frameset.asp?ShowThisFile=http://www.videonett.no/Soke/VisPerson.asp?PersonNr=744

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 11-06-04 16:46

hmm. linket knækkede prøver lige igen, men et eller andet kikser åbenbart.

http://www.videonett.no/frameset.asp?showThisFile=http://www.videonett.no/Soke/VisPerson.asp?PersonNr=744

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 11-06-04 16:47

ups her..

www.videonett.no/Soke/VisPerson.asp?PersonNr=744 og så overlagt drap

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 11-06-04 16:52

Her kan du læse mere om filmen http://www.filmmagasinet.no/Detaljfilmny.asp?FilmID=119878

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 11-06-04 17:06

Som du kan se ud fra sidste link, så har filmen været vist på TV3 flere gange.. kontakt dem og spørg om filmen..

Mikael

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 26-07-04 23:53

Har søgt på nettet efter oplysninger, men forgæves. Hedder den ikke bare Ted Bundy??? Fed film i øvrigt!!

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 27-07-04 09:21

Fandt du nogensinde filmen..?

Mikael

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 27-07-04 14:07

Nej, har desværre stadig ikke fundet filmen - jeg har kontaktet de forskellige tv-stationer uden noget positiv resultat og har også selv søgt på nettet - stadig uden held.

Syllemus --> original titlen er "The deliberate stranger", men om den nogensinde har været sendt under navnet Ted Bundy skal jeg lade være usagt.

Tak for forsøgene alle sammen

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 27-07-04 17:13
Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 27-07-04 17:14
Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 28-07-04 14:28

Ja, den findes nok under mange forskellige titler, men de fleste steder står original titlen jo heldigvis også

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 30-07-04 11:30

Har du forresten prøvet at kontakte dem her..?
Oplysninger om TV/radioudsendelse

Lytter & Seer Kontakten er åben kl. 10-22 alle ugens dage.
TV-Byen, 2860 Søborg.
Tlf. 35 20 35 20, Fax 35 20 35 00,
E-mail: dr-kontakten@dr.dk

Oplyser om tidligere og kommende udsendelser. Om indholdet i de enkelte udsendelser og evt. planlagte genudsendelser. Hvem medvirkede i udsendelsen? Indholdet i nyere indslag i TV-avisen (ca. indtil det indgår i Statens Mediesamling). Har også oplysninger om mange ældre og gamle udsendelser. For nyere information: Besøg DR Online.

(TV2 o.l. er ikke omfattet og har ikke en lignende service. Interesserede må henvende sig direkte).

Mikael

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 30-07-04 13:58

Jeg har haft kontaktet dr og fik en længere smøre om deres arkiv og diverse regler der var osv. - kan ikke huske den præcise ordlyd af mailen da jeg ikke har den længere, men det var i hvert fald ikke muligt at få hjælp der - men jeg tror da jeg prøver igen, da de måske har lavet en ny service siden sidst...

Tak for adressen

Musiclover.

Kommentar
Fra : oscarfisk

Dato : 01-08-04 10:43

hej Musiclover.
det er måske et skud i tågen men når jeg er ude efter en film der er lidt ældre prøver jeg altid at gå en tur i fona og spørge (eller ringe!) om de kender orriginaltitlen på dansk og måske endda kan bestille den hjem hvis de ikke har den. vidionetto er også en mulighed!

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 01-08-04 13:26

Hej oscarfisk.

Ja, det er selvfølgelig en oplagt mulighed - har spurgt et par steder - dog ikke fona, men der kunne de kun skaffe den hjem med engelske tekster desværre (som jeg allerede selv havde fundet på amazon). Jeg er slet ikke sikker på at den rent faktisk har været udgivet på bånd i DK.

Kommentar
Fra : oscarfisk

Dato : 02-08-04 00:41

Hej Muciklover.
Jeg kom i tanke om en anden mulighed.
På nørrebro ligger en vidiobutik som også har været god til at have gamle film på lager,det er dog længe siden jeg har været der,så jeg lover ingen ting.
men her er deres adr. Fredensborggade 1. 2400 kbh.nv. og deres tlf.35850510
GOOD LUCK.

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 03-08-04 12:37

Tak for forsøget - der var desværre heller ikke gevinst denne gang

Kommentar
Fra : Gogzi

Dato : 03-08-04 18:26

"sådan en pæn ung mand"

Bommelum fra Gogzi.

Kommentar
Fra : Gogzi

Dato : 03-08-04 18:26

"sådan en pæn ung mand"

Bommelum fra Gogzi.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 04-08-04 09:30

Det er ikke det helt rigtige navn (tror jeg nok). Jeg har selv gået og spekulerert i disse baner, men jeg mener at den hedder noget med "smuk ung mand", men mon ikke jeg tager fejl igen.!

Mikael

Kommentar
Fra : almostalison

Dato : 25-08-04 13:18

Hey..

Den hed "En morder iblandt os" på dansk. Det hed den da den blev vist på TV 2 i 1993

Hej fra Alison

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 25-08-04 13:22

tak for det Måske kan årstallet også være en hjælp i min videre søgning

Hilsen

Musiclover.

Kommentar
Fra : zenmester

Dato : 12-11-04 11:55

den hed vist " sådan en pæn ung mand"

Kommentar
Fra : zenmester

Dato : 12-11-04 11:56

videonetteo ville være mit første sted at lede efter den

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 12-11-04 12:53

Har desværre også prøvet videonetto uden held - umiddelbart ser det ud til at den er ret umulig at skaffe med danske undertekster i hvert fald - jeg lader dog spørgsmålet være åbent i håb om et mindre mirakel

Tak for forsøgene.

Hilsen Musiclover.

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 16-03-06 12:48

Stadig igen der har nogle idé om hvor jeg kan finde den?

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 16-03-06 12:49

Stadig igen der har nogle idéer om hvor jeg kan finde den?

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 16-03-06 14:23

Hejsa.

Prøv at kontakte dem her. http://www.herningvej86.dk/index.htm
på den her videoliste er filmen http://www.herningvej86.dk/VIDEOFILM_.doc

Det kan jo være de kan give dig en kopi af filmen...!

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 16-03-06 14:51
Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 16-03-06 15:21

men glem alt om danske undertekster... den kan ikke købes mere..

Mikael

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 23-03-06 18:25

hmm... synes det virker temmeligt påtrængende at spørge nogle privatpersoner som tilfældigvis har lagt deres videoliste ud på nettet om de vil lave en kopi af en film til mig, men tak for forsøget