/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Lavament
Fra : slavefyrenj
Vist : 5855 gange
120 point
Dato : 10-06-02 13:21

Hej! Lige et enkelt spørgsmål! Er der nogen, der kan fortælle hvor man kan købe udstyr til et gammeldags lavament. Det vil sige pose der kan rumme 1-2000 ml slange m.m. Har søgt højt og lavt, og bortset fra KIRUDAN, som ikke sælger til private og nogen meget dyre udenlandske sites, har jeg ikke fundet nogen steder! Er der nogen der kan hjælpe? J

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 10-06-02 15:15

Hej

Mon ikke du kan få få nogle oplysninger på denne side,--send en Mail, de vil sikkert gerne hjælpe dig :

http://pervers.diaper.dk/da/lavement.htm

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-06-02 14:22

Det er blevet nævnt på dss, at telefonbruser med tilpas lunkent vand presset
mod anus er bedre end noget lavement.

Apoteker har øresprøjte og andre sprøjter og gør du vandet rigeligt varmt,
uden dog skoldningsrisiko, skal der ikke meget til før peristaltikken siger
"siffonskid" og der er rent .

Men sexbutikker har sikkert noget dyrt og næsten lige så godt.

Hvis det skal dyrkes som hyggeligt ritual mellem to fyre, så lyder det
charmerende ved lange gummislanger - pas på at vandpiben ikke filtrer sig
ind i fuglereden.

Min telefonbruser har metalforstærket slange, som kan skrues af, men som nok
kan kradse inde bag ringsmusklen, men jeg så engang en billigere sag, med
gummislange og det må være det enkleste og give sikkerhed for lortefrihed
langt op.

"slavefyrenj" <slavefyrenj.news@kandu.dk> wrote in message
news:lT%M8.29183$N46.1044307@news010.worldonline.dk...
> Hej! Lige et enkelt spørgsmål! Er der nogen, der kan fortælle hvor man
> kan købe udstyr til et gammeldags lavament. Det vil sige pose der kan
> rumme 1-2000 ml slange m.m. Har søgt højt og lavt, og bortset fra
> KIRUDAN, som ikke sælger til private og nogen meget dyre udenlandske
> sites, har jeg ikke fundet nogen steder! Er der nogen der kan hjælpe?
Jionen
> ellers så skal man finde en forhandler hvor man købe programmet.
>
> Se her: http://www.olympus.dk/digital/faq_camediamaster4.htm#kameraer
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-06-02 15:21

Når jeg sammenlignede eksplosiv diarre-isk udtømning med en siffon, var det
ikke for at bakke op om trådstarterens subject-stavefejl.

LAVEMENT - det har ikke med vulkansk lava at gøre.

Men idag kan man stave mayonaisse som det udtales, hvilket er et fremskridt,
så skidt pyt.
To make a vow for life, is to make oneself a slave.Voltaire

"Jeg vil ikke se dig idag og imorgen og i overmorgen først om aftenen og så
som min slave. Din herskerinde Wanda. Sacher-Masoch "Under tøflen" (oversat
fra "Venus im Pelz". 1903. Hans skønlitteratur om masokisme blev skrevet
siden 1858 og førte til at den østrigske familiefar blev adlet - og
psykiater Krafft-Ebbing navngav sadomasochisme efter ham og de Sade.

Slaveri forsvandt fordi arbejde udført af frie mænd i det lange løb er
billigere end det, der er udført af trælle, livegne og slaver i lænker.Adam
Smith

Slaven har kun en herre,den ærgerrige har lige så mange,som han behøver for
sin succes.

Jean De La Bruyere.

Denne foragtede mand, en slave, et intet, er elsket: over en andens sjæl
ejer han herskerens magt. Bianor

There is no slave out of heaven like a loving woman, and of all loving
women, there is no such slave as a mother. Henry Ward Beecher

I am afraid that women appreciate cruelty, downright cruelty, more than
anything else.
They have wonderfully primitive instincts.
We have emancipated them, but they remain slaves looking for their masters
all the same.
They love being dominated. Oscar Wilde

He who passes not his days in the realm of dreams is the slave of the days.
George Bernard Shaw

Americans are so enamored of equality that they would rather be equal in
slavery than unequal in freedom. Alexis de Tocqueville

I dig er en ædel slave, som du skylder friheds gave. Matthias Claudius

Since the discovery of printing knowledge, has been called to power, and
power has been used to make knowledge a slave. Napoleon

Den der lænker en slave til sig, lænker sig selv til en slave. + Menneskene
er dømt til enten at være slaver af pligten eller slaver af magten.

"Terror og kampe er en obligatorisk religiøs pligt i alle lande, hvor
muslimer udgør ti procent af hele befolkningen. Når den muslimske hær
invaderer et nyt land, må muslimerne kun give det ikke-muslimske folk tre
muligheder: 1) De kan konvertere til den islamiske tro og opgive deres egen
religion. 2) De kan acceptere at være indbyggere under islamisk styre. I
dette tilfælde kan de beholde deres gamle tro, men de skal betale en
stor årlig skat og vil blive betragtet som tredjerangsborgere, som ikke
har menneskerettigheder overhovedet." 3) Den tilbageværende mulighed er, at
alle mænd i den kampdygtige alder bliver halshugget, alle kvinder og
piger og unge drenge bliver solgt som slaver." Jyllands
Posten(leder),15 September 1991

"slavefyrenj" <slavefyrenj.news@kandu.dk> wrote in message
news:lT%M8.29183$N46.1044307@news010.worldonline.dk...
> Hej! Lige et enkelt spørgsmål! Er der nogen, der kan fortælle hvor man
> kan købe udstyr til et gammeldags lavament. Det vil sige pose der kan
> rumme 1-2000 ml slange m.m. Har søgt højt og lavt, og bortset fra
> KIRUDAN, som ikke sælger til private og nogen meget dyre udenlandske
> sites, har jeg ikke fundet nogen steder! Er der nogen der kan hjælpe?
Jionen
> ellers så skal man finde en forhandler hvor man købe programmet.
>
> Se her: http://www.olympus.dk/digital/faq_camediamaster4.htm#kameraer
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-06-02 18:15

Hej BW

> Min telefonbruser har metalforstærket slange, som kan skrues af, men som
nok
> kan kradse inde bag ringsmusklen, men jeg så engang en billigere sag, med
> gummislange og det må være det enkleste og give sikkerhed for lortefrihed
> langt op.

Hmm, det generelle råd fra gruppen plejer at være, at det er
noget man skal holde sig fra. Dvs. bruseren op bagi.

Varme og for meget tryk kan have ubehagelige følger, da væggene
i endetarmen kan risikere at briste.

Nu er det ikke noget jeg er ekspert i, men en novice udi i
lavement vil jeg stadig råde til at bruge Microlax fra apoteket.

--
Med venlig hilsen

Mark
www.MandeZonen.dk - Når du er træt af Tidens Kvinder
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-06-02 20:47

"Mark Thomas Gazel" <mark@fjerndettegazel.dk> wrote in message
news:ae2mn3$8f1$1@sunsite.dk...
> > Min telefonbruser har metalforstærket slange, som kan skrues af, men som
> nok
> > kan kradse inde bag ringsmusklen, men jeg så engang en billigere sag,
med
> > gummislange og det må være det enkleste og give sikkerhed for
lortefrihed
> > langt op.
>
> Hmm, det generelle råd fra gruppen plejer at være, at det er
> noget man skal holde sig fra. Dvs. bruseren op bagi.

Måske det generelle råd ikke er så gennemtænkt - alle er forskellige,
og med en glat plastslange kan man hive den ud på under en tiendedel sekund
og der kan ikke ske nogen skade på så kort tid.

> Varme og for meget tryk kan have ubehagelige følger, da væggene
> i endetarmen kan risikere at briste.
>
> Nu er det ikke noget jeg er ekspert i, men en novice udi i
> lavement vil jeg stadig råde til at bruge Microlax fra apoteket.
>
Hvis jeg havde brug for den slags, og hvis microlax er stikpiller, så ville
jeg være betænkelig ved unødig kemi.

En lille håndsprøjte - gummibold eller stempel - tror jeg kunne være ideel.
Masser af plastembalager, fx brugt ketchupflaske , kan nok være gode.

Iøvrigt er det let at stikke en finger langt op og grave indhold ud og så
skylle det og fingrene ned i håndvasken.

Men hvis man alligevel tager brusebad før der er brug for ren endetarm,
synes jeg at det enkleste må være at holde telefonbruser op mod numsehullet,
altså ikke stikke noget ind. Så opstår kun overtryk derinde, hvis man
presser tæt mod ringmusklen, og er det for varmt eller for meget, så lar man
telefonbruseren falde.

Iøvrigt finder jeg det gammeldags og fobi-agtigt at være så nervøs for lidt
brunt på afveje - men smag og behag er forskellig.

Kommentar
Fra : slavefyrenj

Dato : 11-06-02 09:19

jeg vil da fluks takke for alle de svar der er komemt! Men det har altsammen været gisninger, og et enkelt link jeg godt kendte i forvejen. Men det jeg søger er konkret viden, fra nogen, som rent faktisk har erfaring i indkøb af ovennævnte remedier, ikke kun gisninger om hvor de kan fås! På Forhånd tak *S* j

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 120 point
Dato : 13-06-02 17:50

On Mon, 10 Jun 2002 11:20:49 GMT, "slavefyrenj"
<slavefyrenj.news@kandu.dk> wrote:

>Hej! Lige et enkelt spørgsmål! Er der nogen, der kan fortælle hvor man
>kan købe udstyr til et gammeldags lavament.

Jeg forsøgte at sende dig en E-mail, da jeg nok kan hjælpe! Men:
Remote host said: 550 <slavefyrenj.news@kandu.dk> User unknown;
rejecting.

Kan du ikke lige sende mig en E-mail fra en adresse du kan modtage på?

- Nicolai

--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Godkendelse af svar
Fra : slavefyrenj

Dato : 16-07-02 13:31

Tak for svaret Nicolai.