/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Mangler mit A-diskettedrev
Fra : klanger
Vist : 429 gange
100 point
Dato : 11-06-04 11:36

Jeg har "pludselig" mistet mit diskettedrev = A-drevet!
Jeg har normalt harddisk = C
CD-rom drev = E
intern DVD drev = D drev
eksternt Maxton harddisk over USB = F drev
Så har jeg fornylig købt en kortlæser ved navn 6in1, som jeg bruger til mit kort fra mit digital kamera.
Denne kortlæser har "lavet" 4 flytbare drev og er også tilsluttet USB
G drev som jeg bruger til mit flash card fra mit kamera
H drev
I drev
J drev
Er der nogen der kan hjælpe mig med, at finde løsningen på hvorfor mit diskettedrev = A drev pludselig er forsvundet?
Hvis I da ellers forstår hvad jeg mener i det første jeg har skrevet!!!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-04 11:38

Se efter i DOS om den er der.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 11-06-04 11:39

Undskyld jeg mener BIOS

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 11-06-04 11:56

Tak for svaret Teil. Det var "slået" fra inde i BIOS......! Det er ellers ikke noget jeg normatl tør røre ved, men det lykkedes. Endnu engang tak!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-04 11:57

Velbekomme.