/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Gs 550 soft chopper
Fra : Buen
Vist : 527 gange
50 point
Dato : 11-06-04 10:10

Jeg har en gs 550E fra ( registreret første gang 81´) men tror det er en 79´ da køb af reservedele ikke altid passer hvis man ikke lige tjekker. Eller også er det fordi den er samlet af lidt af hver. Jeg syntes selv den er okey (det gør man vil altid) den står ikke som ny men er heller ikke et lig. Kører godt og har lidt skrammer. Hvad kan man tage for den og hvor er det bedst at sælge den? Den blev synet 29-07-03 så det skal den ikke. Jeg ved ikke hvor meget den har kørt.

Mvh. Buen

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 11-06-04 10:42

Hvis det er en fabriksbygget softchopper hedder den ikke E, men GS550L, og så er det derfor delene ikke altid passer. Man får som regel altid mest ved at sælge privat, hvis du ikke skal handle anden MC, og hvad den kan koste er svært at sige uden at have set dyret, alt mellem 20 og 35000, alt efter stand og udseende.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 11-06-04 13:40

Jeg tror ikke du skal regne med nogle beløb over 20 tusser...og så tror jeg faktisk det er i overkanten idet du jo selv påpeger at den ikke er i perfekt stand og ukendt km. Jeg tror ikke du skal regne med mere end 12-17000...men som dova siger er det svært når man ikke ser eller hører/kører den.

Men held og lykke med salget!

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : Buen

Dato : 11-06-04 14:29

Tak for svaret dova.
Det er nok ikke en fabriksbygget, for der står gs550e i stelnummeret. men jeg takker for svaret. Jeg havde selv regnet med en 16-20000, stykker. Så hvis det er, hurtig handel
17000,-

Mvh. Buen
Johnny Nørregaard.