/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hvorfor kan man ikke bare blivet reg med~
Fra : Surf
Vist : 383 gange
40 point
Dato : 11-06-04 02:11

ja spg lyder sådan her "hvorfor kan man ikke blivet reg med det samme når man købe en mobil med abo"

jeg har lige i dag købt en ny mobil og den er fuld opladet også stået der ureg sim eller sådan noget

men den her er faktiks 2 spg til jer

da i fik købt en ny mobiltelefon med abo hvor længe vare det så før i kunne bruge den

jeg har nemlig fået at vide at 2 der siger 2 forskelig ting om det

den første sige inden for de 24 timer bliver den reg
den anden sige der gået nogen dage

så hvad er rigtig der

Abo = Abonnement

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 11-06-04 02:24

normalt plejer vi at siger et par dage (2-3) for din kontrakt skal over til selskabet og tastes ind og du skal kobles på centralen men nogle selskaber pelejer at kune gør det på 24 timer så begge svar er rigtige håber det hjalp

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 11-06-04 02:50

Hey
Jeg købte mobil igen for en md siden..har ellers levet på fastnet i 3 år.
Jeg købte en z200 ved Orange med abo.
Den virkede øjeblikkeligt. der var lidt strøm på, og jeg ringede og skrev sms med det samme jeg var ude af orange butikken.

Mvh KoL

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 11-06-04 04:33

min er en Motorola C350 med et Debitel Abo

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 11-06-04 05:04

det her fandt jeg på deres side

Har du lige oprettet et debitel abonnement, og virker det ikke endnu, så kan det skyldes at det ikke er blevet aktiveret. Fra vi modtager din kontrakt til at du kan begynde at bruge den kan der i særlig travle perioder gå op til 24 timer. Som regel tager det dog ikke mere end en times tid eller to. Hvis din telefon ikke er blevet aktiveret skal du holde den slukket, og så prøve at tænde den en gang i mellem. Telefonen vil ikke kunne finde nettet mens den er tændt. Er der gået mere end 24 timer siden du oprettede abonnementet, og har du prøvet at slukke og tænde telefonen, skal du ringe til os på 4366 9090. Hvis du har kontraktnummeret klar vil du hjælpe os med at give dig en hurtigere service

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 11-06-04 08:54

i de fleste tilfælde når man køber nyt simkort virker det med det samme, der er så visse begrænsninger på så man evt. ikke kan ringe til udlandet eller sende sms til udlandet. dette bliver så aktiveret når dit abbonement er registreret!

Mit simkort kunne bruges med det samme, bare ikke til udland

Ved ikke hvad debitel har gang i, men det er ikke det bedste teleselvskab.........

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 11-06-04 14:26

Min mobil bliv reg her i dag kl 9 10 tiden. så nu er jeg glad igen

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 11-06-04 20:11

"skal du ringe til os på 4366 9090" lol- hvordan dat hvis man ikke er reg..
hehe . det må jeg sige... de ved liga hvad men skal på det rette tidspunkt...
lmao

Mvh KoL

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 28-11-06 23:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål