/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
45 Forrør til CPI popcorn
Fra : Larsen047
Vist : 695 gange
20 point
Dato : 11-06-04 00:16

Hej
jeg har en CPI popcorn (30 km/t) og vil gerne have et 45 forrør på. Jeg har kigget på et, men det ser meget mindre ud, end det jeg har på. Det ligner slet ikke, at det det passer på min. Passer det på en min? Eller skal jeg til at lave en masser om?

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 11-06-04 08:44

det er samme knallert, det skal nok passe! men nu ved jeg jo ikke hvad du har kigget på? link?

kan jo være det slet ikke er til en popcorn?

Kommentar
Fra : Larsen047

Dato : 11-06-04 10:18

www.thansen.dk
Jeg var ude ved Thansen, men 45 forøret ligner ikke et 30 forrør. Det er meget mindre. Er derfor i tvivl, og det overhovedt passer på en 30 km/t popcorn.

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 11-06-04 10:27

jeg er sikker på at det passer på, men prøv at spørge dem, evt. ring til en af de andre thansenbutikker, hvis du ikke vil spørge i din egen!!

(de har fuldreturret, så det er ikke det store problem hvis den ikke passer, så får du bare dine penge tilbage!)

Kommentar
Fra : Larsen047

Dato : 11-06-04 10:32

Tak. Jeg prøver at købe et, og som du selv siger, kan jeg jo altid bytte det igen.

Kommentar
Fra : Leif333

Dato : 01-07-04 01:09

Jeg kan godt forstå at 45 røret ikke ligner 30 røret
45 røret går mere direkte hen mod katalysatoren
mens 30 røret laver en lille bue fremad ( Har hørt at det har et eller andet med blokeringen at gøre )

Kommentar
Fra : Soska

Dato : 19-07-04 17:10

Jeg har lige købt et 45 forrør hos Thansen i Odense og det passede udmærket. Men hvis du har den grå popcorn, skal du købe forrøret til Euro2 og IKKE til ECO. Det forrør jeg købte ligene præsist det gamle.

Ring + forrør gav 50-55 km/t.

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 01-10-04 16:26

soska; hvis din popcorn "kun" kører 50-55 naar du har pillet ringen og sat et nyt forrør i så skal du rense forrøret eller finde et "mellemstykke" v remmen... min kører halvtreds efter jeg bare har pillet ringen:( o min ene ven hans kører 70 m nyt forrør:P:D