/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
remote unlocked
Fra : Klavshansen
Vist : 179 gange
100 point
Dato : 10-06-04 23:35

hej.
jeg har et spørgsmål.
jeg købte en nokia 3200 med telia express her sidst.
så sagde min far at jeg sku prøve at sætte mit TDC taletid´s kort i det gjorde jeg så,
hovsa den var oplåst til det kort. så satte jeg mit telia i.. den var også oplåst til det kort..!
jeg prøvede også at sætte mit tdc i min kærestes mobil 3200 med telia. det virkede ikke.!!!
min mobil virker stadi med alle slags kort.

kan det være jeg har fået den oplåst ved at gøre det der nummer eller er det en fejl fra telia´s side?

mvh klavs hansen!

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 10-06-04 23:39

Hejsa.

Jeg ved jo ikke om det er samme situation... Men engang, da jeg købte en Siemens (tror nok det var m55) havde sonofon(eller hvem det nu var) ikke låst den.. Så jeg satte bare mit Telmore kort i, og så var den køreklar... Lækkert..

Åbenbart sker der også fejl, der kommer os forbrugere til gode, fra de store stygge teleselskabers side...

Men tillykke

Lyhne1

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-06-04 23:41

Det er en fejl fra Telia, men det skal du da kun være tilfreds med, så kan du jo bare bruge hvilket kort du har lyst til.

Kommentar
Fra : Klavshansen

Dato : 10-06-04 23:42

ja det kan godt være..?
men min far kender en der gjore samme nummer som mig og det virkede.. det er som om at der sker et eller andet i mobilen når man gør det nummer så denfjerner spæren!
men ja det er lækkert!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-06-04 23:45

Nej du kan ikke låse den op ved at sætte et andet kort i. Det er jo derfor den er låst.

Kommentar
Fra : Klavshansen

Dato : 10-06-04 23:48

jamen ham der sagde det til min far har arbejdet med mobil telefoner før han sagde at telefonen låser sig til det første kort der bliver sat i og pga telefonen er leveret med telia så sker der ngoet med den når det ikke er telia der sættes i første gang..! eller noget i den retning.. jeg er sku bare glad for at den er op låst!

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 10-06-04 23:52

De har sikkert solgt dig en brugt tlf.... Det er sket før og mon ikke det er den simble men lidt sørvelige forklaring.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 10-06-04 23:52

De har sikkert solgt dig en brugt tlf.... Det er sket før og mon ikke det er den simble men lidt sørvelige forklaring.

Kommentar
Fra : Klavshansen

Dato : 10-06-04 23:56

nej for der står inde på selve telfonen hvornår den er produceret og det er ikke lang tid siden så det er den ikke.
men det er også lige meget..
så lige en anden ting. jeg kåber snart et kabel til den så jeg kan koble den til min computer ved i hvor jeg kan skaffe
et softwer til det kabel..!!

Kommentar
Fra : johs

Dato : 11-06-04 00:53
Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 11-06-04 08:30

hmmm, de telefoner der bliver solgt med express er for det meste ikke simlåst!

http://mobilpriser.dk/index.php?page=103&form=1&priceinterval=-1&producer=2&product=-1&abonnement=25

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 11-06-04 09:55

Citat
nej for der står inde på selve telfonen hvornår den er produceret og det er ikke lang tid siden så det er den ikke.
men det er også lige meget..
så lige en anden ting. jeg kåber snart et kabel til den så jeg kan koble den til min computer ved i hvor jeg kan skaffe
et softwer til det kabel..!!

i stedet for de links som johs har givet dig, vil jeg anbefale thansen.dk ... Ikke fordi der er noget i vejen med dem, men jeg er mest tryg ved at handle hos en dansk forhandler....

direkte link: http://www.thansen.dk/product.asp?c=265291192&n=1042447785&pn=1042448252

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 11-06-04 10:29

>> OSTE MAnD: Han spør efter SOFTWARE, ikke selve kablet.......! det er da en udemærket idé at hente nokia software fra nokias side!!!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 11-06-04 15:16

arh sry... min fejl!

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 13-06-04 11:41

Med hensyn til problemer med Telia kort, så har Telia indrømmet at de har udsendt en størrere sending simkort på gaden som IKKE kan sammen med netop den 3200 telefon. Dette er en fejl fra Telia så du forlanger bare at få et nyt simkort med det samme nummer som du har helt gratis. Så er det problem ude af verden..

En anden gang hvis din telefon er låst kan du unlocke den GRATIS på www.helloo.dk som er en DANSK side.. og du får koderne med det samme..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : johs

Dato : 13-06-04 11:53

@hallo

Hans tlf. er låst op....og var låst op ved købet....

han spørger efter software !!!!!!

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 13-06-04 23:31

Til software til Nokia 3200 er Oxygen Phone manager alle tiders. du kan downloade det her
http://www.opm-2.com
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : Klavshansen

Dato : 14-07-04 23:17

hej igen.. nu er det ret lang tid siden jeg sidst skrev her inde om det med min mobil men det der oxygen phone. virker ikke efter hensigten. kan ikke ligge ringetoner ind eller billeder. kan kun hente billed fra min telefon og ligge dem ind på computeren..! Hvad kan der være galt!

Kommentar
Fra : soll

Dato : 12-08-04 21:26

det er nok en demo du har hentet.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 12-08-04 22:51

Hvis du søger lidt på nettet kan du nemt finde en cracket udgave, men jeg tror du gør det forkert. du skal huske at trykke på knappen "opload til telefonen" inden du lukker programmet...
Hilsen Dan