/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
UNITED - HJMMESIDE
Fra : jakobbschmidt
Vist : 612 gange
216 point
Dato : 10-06-04 21:31

Hej, jeg søger efter United's hjemmeside... United er et firma, som producere en del DVD afspillere og lignende hardware.... Dog vil jeg gerne ind på deres hjemmeside, men da det hverken viser sig at være www.united.com, .co.uk eller .dk, har jeg ingen anelse om hvad deres hjemmeside er....
Håber der er nogle der kan hjælpe....
Jakob

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 10-06-04 21:38

Jeg er ret sikker på at en sådan hjemmeside ikke eksisterer, produkterne er lavet under united-navnet af et andet firma

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 226 point
Dato : 10-06-04 21:45
Godkendelse af svar
Fra : jakobbschmidt

Dato : 10-06-04 21:48

Tak for svaret dova....
Under den hjemmeside, var der et link til United's hjemmeside..... (Ikke fordi United's hjemmeside er specielt god :( )
Men du skal have tak for linket alligevel..

Jakob