/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Kandu Skt. Hans ???
Fra : molokyle
Vist : 508 gange
23 point
Dato : 10-06-04 21:17

Jeg har prøvet før, men prøver igen, igen, igen ...igen

Vi er nogen her på boardet der bor på : Sjælland, Øerne og Jylland (Gud bedre det), så der er langt mellem 'snapsene'

Men ...men, men, men : Har man ingen planer for Skt.Hans Aften foreslår jeg; de der har mulighed og lyst at mødes til et uformeldt selskab onsdag d. 23-6-04 omkring et bål (..somewhere ?) og afsynge vores fædrelands vemodige sange; arm i arm og under voldsomt slagsmål om slægter, javascript, millimetermål, helse, hus & have, husdyr (..oplagt diskussionsemne ), uddannelse/job og alm. interesser. (..hvad dét end måtte være ?)

Sløve Padder ... tør I klappe Giraffen ? ...og drikke Elephanten ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-06-04 21:20

Sure we do! hvor skal vi mødes

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 10-06-04 21:23

Hej molokye
det lyder jo meget godt med en fællessang men det er jo en onsdag så jeg skal tideligt i seng
men hvis det er i det vestlige hjørne er jeg da til at snakke med
mvh ahtn

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-06-04 21:27

Det lyder sjovt - men det er ikke lige det jeg må rende til.
Men jeg vil ønske en god fornøjelse.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-06-04 21:31

creamygirl -> Som jeg har formuleret det så glimrende til Catmoll : Du har magten

Før 'cramygirl' kom til bordert her, har jeg prøvet at 'tromme' folk sammen IRL (=In Real Life), men dét er der åbenbart ikke mulighed/stemning for

Skønt jeg dog har mødt en enkelt eller to uden for min bekendtskabskreds !

Jeg tænkte bare det kunne være hyggeligt ..og en glimrende mulighed for at bruge lidt kampkunst, at mødes.

Ikke noget single-party ( ), men blot et godmodigt komsammen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-06-04 21:31

Øh, ved nærmere eftertanke kommer jeg til at trække mig - kommer nemlig i tanke om, at jeg den. 23-06 befinder mig i Brisbane Quensland

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-06-04 21:37

Sidder lige og læse mit spørgsmål igen. Det ku' lyde som om jeg ikke har nogen venner og bekendte at feste med

creamygirl -> Ok. der er ingen 'tvang' eller bindende aftaler indvolveret hér.

Ifølge alle etiske regler bør man ikke blande I-NET og IRL sammen ! Hvorfor ??? Vi er vel 'voksne' mennesker ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-06-04 21:41

jamen kom da endelig til Hundslund vi laver bål i haven og har også en stor grill og masser af hjerterum !!
Hundslund findes i jylland nærmere: mellem Odder og Horsens !
Hvis nogen skulle få lyst, må i gerne melde tilbage her...Så vil jeg informere bedre om min nøjagtige adresse!!

Knus Sus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-06-04 21:41

Årrh bar' la' vær' Molekyle..Det er da i orden kun at have "netvenner"
Hvorfor må singler ikke komme til partyet?!?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-06-04 21:45

Ikke blande I_NET og IRL ...sikke da noget vås..jeg er sgu gift med en jeg mødte over nettet og vi har stadig det dejligste ægteskab efter år...

Det er jo snart det eneste sted der er til at mødes med folk, alle har for travlt til at give sig tid til at kende hinanden i vrikligheden !!!

Sus...
PS :hvorfor skriver du egentlig det molo ??? hvem har sagt det?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-06-04 21:46

singler er meget velkomne..kunne jo være man kunne få svejst nogen sammen så vi kunne få nogle flere frie boliger *GG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-06-04 22:06

creamygirl -> SELV singler er velkomne

mango -> Næ...eh nej, det er ikke noget vås Man skal passe (på) sin profil ? Jeg skriver; hvad jeg føler mango.

Kommer der ikke andre forslag, så kommer jeg og skubber rullemarie i vandet (..husk badetøj mango ) i Hunslund. Hvor dælen ligger dét? Er der overhovedet noget vand? ...nå skidt : Bare der er øl

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 33 point
Dato : 10-06-04 22:14

ja for dælen da...vi bor da tæt på vandet...Sondrup Bakker..et utroligt smukt område.
Skubber rullemarie i vandet ?? hvad fanden mener du *GG* Du skubber ikke noget som helst..jo du kan få lov at skubbe græslåmaskinen

Og det var H U N D S L U N D ..vi har ikke hund, men kat !!

Og hvis du læser mit indlæg igen, forklarede jeg hvor det lå...fortæl mig ikke at du ikke er bedre til geografi ??

Sus...................er der da ikke flere der har lyst at komme ?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-06-04 22:15

HOV...øllene..dem skaffer vi.............bare sig til, alt kan skaffes

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-06-04 22:31

Sondrup Bakker ...sæt den i 1. for dælen !!!

Jamen, så sender jeg en anmodnings-seddel, når den tid kommer

Citat
...alt kan skaffes :-D

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-06-04 22:52
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-06-04 22:53

Altså lige en tilfældig adresse i Hundslund.
Emesen.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-06-04 23:11

Havde vært dejligt jo med pils pølser bål og fellessang,længe siden sidst jo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-06-04 23:21

emesen -> Altså; den læææææææææææææææææængste URL nord for alperne !

holniels -> Du ska' da ta' med. Du lyder lidt norsk ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-06-04 23:24

Hej Molokyle

Jeg ville da rigtigt gerne fejre skt. Hans med nogle herlige kanduer, men det hænger bare ikke rigtigt sammen med arbejde og familieliv .......kors hvor lyder det bare sat og kedeligt/borgerligt men sådan er det nu engang ........jo, hvis det blev her i Slagelse, så jeg ikke skulle bruge oseaner af tid på transport og kunne tage hjem igen i passende tid, så ville det ikke være noget problem

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-06-04 23:25

Tænder lige et bål : http://www.humlegaarden.dk/baal.jpg

[hør] Pssst..hvisker... : Det lugter da lidt af humle

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-06-04 23:31

Toupie -> Jeg kan godt følge dig. Jeg tænker bare nogen gange på; hvor lang tid vi tilbringer her :

[citat]
>>>>>>>> X <<<<<<<<
[citat]

..så Skt. Hans Aften kunne være en lejlighed til at få lidt luft, hvis muligheden forelå.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-06-04 23:34

ja emme det er fuldstændig korrekt adresse..helt ærligt Molo så synes jeg du skulle komme, tag evt. frk. Uro med....eller kom alene..
Alle som har lyst tid, lejlighed..osv. kom for dælen!
Sidder for øvrigt og høre "Den sorte box" med Kim Larsen..hvor er det dog skøn musik

Sus

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-06-04 23:37

Molo

Jamen du har jo helt ret mange af os bruger en del tid herinde foran skærmen og får ALT for lidt frisk luft ...men fordelen er, at man kan gå og komme som man har tid/lyst til og egentlig ikke er "forpligtet" til at bruge X antal minutter/timer - jeg står fx tit og stryger mens kandu køre i baggrunden
Man er lidt mere "tids" forpligtet når man "forlader" boardet og er social

// Toupie

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-06-04 23:39

Toupie...tag en feriedag..nyd livet, det kommer aldrig tilbage..det skal nydes nu !!
Gør lige NU hvad du altid har haft lyst til !!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-06-04 23:41

Toupie................stryger????????????oki, det er noget jeg gør fordi jeg synes det er dejligt at stå (sidde) og meditere til.......ellers er det da tidsspilde....køb da noget strygefrit

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-06-04 23:41

Jeg tror desværre heller ikke jeg kan komme Har ellers boet tæt på i Svinballe hehe, så jeg kan godt stå som garant for naturens skønhed!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-06-04 23:45

Okay og hvor dælen ligger så Svinballe?! Kors for et navn

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-06-04 23:46

Mango, du er bare dejlig

Sidder tit og filosoferer over hvorfor pokker man skal arbejde sig halvt ihjel og drøne rundt som en lille bi hjemme for at nå alt det man også skal nå dér .......oveni det kan man så få dårlig samvittighed over den tid man ikke får brugt sammen med børnene - det er ikk nemt

Mht. strygningen så tror jeg det er noget arveligt både min søster og jeg stryger alt tøj inden det kommer på plads i klædeskabet

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-06-04 23:46

tedd...øv..få da lige lavet de planer om hva?

ja her er utrolig smukt....jeg kommer jo ellers fra Stilling Skanderborg området og har været meget forkælet med smukke omgivelser...men det her...det er oki

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-06-04 23:49

Toupie ja du må se at komme ud af den sociale arv......gør da det du har lyst til.....tag dine unger med, ta en feriedag......gør noget uventet for en gang skyld...........du vil elske dig selv for det..

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-06-04 23:53

Mango

Det har du helt ret i, men desværre vil det bide sig selv i halen hvis jeg gør det Ihvertfald som det er lige nu på arbejdet

Det sq kedeligt at være voksen og ansvarlig nogen gange

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-06-04 23:55

mango -> Jeg spørger Frk.Uro, the1best, finse, Ivanhoe og de andre... personligt føler jeg mig fristet til at komme lidt på landet

Jeg ta'r altså min cykel med !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-06-04 23:58

Svinballe ligger lige i nærheden af Hundslund creamy Ja navnet er godt nok lidt specielt hehe

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-06-04 23:58

molo det havde vært topp,ska til Danmark sidst i juli til eksen og børn og børnebørn,men er på fyn det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-06-04 23:59

..og min G-streng

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-06-04 23:59

hehe...sjove navne dine venner har Molemand Er du fra djævleøen, forstår jeg godt du føler dig fristet af en bondegårdsferie. Kom til jylland og oplev den barske blæst og vidunderlige duft af øh ko

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-06-04 00:02

ja Svinballe..har sgu heller aldrig budt mig om navnet...men det er et ok sted*GG*
Ja Molo gør lige det...hold da kæft vi kunne få det hyggelligt...og du skla endelig tage cyklen med...jeg henter jer gerne ved stationen...har jo en fuckeing Ford Transit...(livet er for kort til Ford) men der er masser af plads *GG*

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-06-04 00:04

Nu vil jeg gå i seng så jeg kan være frisk til endnu en lang arbejdsdag

Nat alle og sov godt

// Toupie

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-06-04 00:05

budt har jeg heller ikke....men mente nu brudt *GG* ja her lugter lidt af land ind imellem...men er nu ikke så slemt mere..vi har brokket os over at skulle grille til lprtelugt hele sommeren...der var virklig en sommer hvor der lugtede hver dag..stort set..det var slemt.

ok...her er adressen: Torupvej 4 8350 Hundslund

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 00:05

holniels -> Der er lang tid til juli, så en fisketur på Fyn? Tjaeh.. ikke dårligt Dejligt fiskevand her : http://www.sportsfiskeren.dk/info/fiskevand/Fyns_Amt/hudevad_soe/

>»}}}(*> </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 00:06

Total pinligt. Svinballe ligger ikke så langt fra hvor jeg selv bor menøhh jeg har også kun boet i Århus i ca 3½ måned..!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-06-04 00:06

nat Youpi...ja det er svært at slippe de der ting

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-06-04 00:09

heii ring hvis i kommer: 60705960

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 00:12

Heeeeiiiiiiiiii....... mango: Den der omtalte Transit : Det er sgu også sådan en the1bedst søster kører : Ikke en Renault

Tak Toupie : Sinilluarit Takussaagut aqagu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 00:14

Skrevet bag øret mango : Det er jo mit 'spørgsmål'

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 00:15

Ihh Mango er det nu klogt sådan at skrive både adresse og tlf. nr herinde
Ja, jeg er en kylling med personlige oplysninger kan du nok høre, men det hænger sammen med at jeg har en veninde der engang for længe siden kom gruelig galt afsted på den måde...Nettet er fuld af freaks you know

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-06-04 00:17

Godnat søde Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-06-04 00:18

Der er ikke nogen der læser Molo's endeløse tråde alligevel Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 00:19

Nå nej det kan du have ret i Tedd..jeg skimmer dem også kun

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-06-04 00:20

jeg er ikke så ræd af mig...er overbevist om at det der skal hænde mig..ja det sker...jeg er mig og det lægger jeg ikke skjul på..faktisk har jeg ikke noget at skjule...har det ikke lidt med det at gøre...??

Sus

min adresse står jo også i tlf.bogen og jeg er her jo...altså eksisterer jeg...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 00:27

Fint nok du har det sådan Sus, jeg er bare total modsat..!
Sov godt når ikke I orker længere

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 00:38
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-06-04 00:54

Nå Kandu havde lige lidt collaps! Sov sødt Creamy

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 11-06-04 05:44

Ville være helt vidunderligt med en Sct. Hansfest nær vandet. Da jeg boede i Århus, var vi altid nede ved vandet og kunne se bål rundt langs Århusbugten.
Åh, ja og de lyse nætter.
MEN jeg er hjemme her i Trier; i fuld gang med at få alt til den store bryllupsfest den 3. juli til at gå op i en højere enhed. Overnatningsmuligheder for tilrejsende, mad, musik .... Vi blir ca. 150 voksne og 40 børn. Glæder mig enormt. Men ka I alle sammen ha en rigtig dejlig Sct. Hans.
Frieda

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-06-04 08:14

Jamen Frieda skal du giftes ?? Så teløk...hmm må indrømme at vandet ligger godtnok ca 3 km væk, men det tager da ikke lang tid at nå derned *SS*
Molo...kommer du eller hva ??

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 11:30

Ja, tillykke med Saxofonen frieda. Gid I må få mange gode år sammen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 13:05

tedd -> (Dato : 11-06-04 00:18) Jeg er nu ikke så sikker, når det kommer til creamygirl. Jeg har på fornemmelsen Creamy har mere end skimmet mine tråde. Nu føler jeg der hele tiden sidder en og kigger mig over skulderen og i kortene, når jeg bevæger mig rundt på Kandu.dk

Jeg tror creamygirl er forelsket i mig

Kaster sig i næsegrus beundring over min til stadighed gøren opmærksom på mig selv og mine fortræffeligheder

..alle andre ved bedre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 13:09

mango -> Jeg glemte det vigtigste : Hvordan kommer man lettest og billigst til det dersens Hundehus ??? Du skrev noget om afhentning på stationen. Hvilken ???

Jeg kunne jo cykle hele vejen, men så skulle jeg køre hjemmefra Ama'r allerede tirsdag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-06-04 13:18

Tror osse creamy er lidt lun på dig Molo

Tja Hundslund! Kan huske fra mine vilde dage i kollektivet i Svinballe, at Hundslund var en stationsby! Men det er mange år siden, så mit gåt er enten Horsens eller Århus!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-06-04 13:19

gåt!! Det var et godt gæt!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 13:55

Wrong Molekyle - jeg er ikke forelsket i dig. Jeg er forelsket i Tedd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 13:57

Men tankevækkende, at du stadig spekulerer på min gøren opmærksomhed på din specielle evne til at gøre opmærksom på dig selv

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-06-04 13:58

Hva ska man sige? Jeg må lære at holde min mund

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 14:02

Tag det roligt Tedd, jeg skal nok lade være med at
sende dig kærestebreve og lign.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 15:51

Amoriner i luften

Hæ hæ... tedd -> Løn som forskyldt Du har 'aben' ....væs'go' !

</MOLOKEGLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 15:56

Okay jeg indrømmer blankt at jeg er typen der spiller på flere heste og jeg kigger dig ganske rigtigt over skulderen Molemand..

Shit hvor var du sød som lille http://home20.inet.tele.dk/friheden/mig.html

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 15:56

Vær så god.. skal den sidste bemærkning tolkes

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 15:59
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-06-04 15:59

En lille ruteplan. ( http://www.rejseplanen.dk )
København H 11.06.04 18:48 ICL 65 ICL Retning: Århus H
Bemærkninger Cykelreservering kræves, Reservering anbefales
Horsens st. 11.06.04 21:14
Horsens st. 11.06.04 3 min. Til fods
Horsens rtb. 11.06.04 21:20 Bus 306 Bus Retning: Odder station (Bus) Hundslund 11.06.04 21:47
Hundslund v/kirken 11.06.04 21:57
Varighed: 3:09; kører 11. jun, 14. - 18. jun, 9. - 13. aug
Emesen.
PS. hvis du bliver væk, så gå ind på en netcafe, og stil spørgsmålet:
"Hvor er jeg, og hvordan kommer jeg videre"
http://www.kandu.dk/dk/emne/20301

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 16:27

Tak for de pæne ord creamygirl og du er mere end velkommen til at kigge med

emesen -> Genialt ! Dét råd vil jeg huske, når jeg står med cyklen på Lars Tyndskids Marker : Gå ind på en net-café...

..og tak for ruteplanen, nu er det bare prisen (..med cykel) der mangles

</MOLOCYKLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 16:31

Jamen Molemand vi har skam strøm i Jylland..Tag din bærbar med, og spørg så manden med koen/grisen om du må låne et stik

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 16:35

creamygirl -> Blærbare ??? Hvor i alverden tror du jeg skulle få råd til sådan en sjover fra ???

Strøm ??? I Jylland ??? ...nåeh ja; man ska' bare se efter om de har en mølle i baghaven

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-06-04 16:37

Creamygirl

Tedd er altså min, men det er ok hvis du er lidt smålun på ham

***kvindeslagsmål***

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 16:37

creamygirl -> Det er GAS ! Nåeh.. næeh ..heller ikke det : http://www.jydskatomkraft.dk/sw1144.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 16:40

Se, jeg vidste godt, at Tedd er din Toupie..Hvorfor tror du jeg valgte netop ham

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 16:42

Jae... Kvinder i ædel kappestrid : Mudder slagsmål i Ringen

Vi annoncerer : Terrible Toupie vers. Catastrophic Creamygirl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-06-04 16:42

Creamygirl tænkte nok du ikk ku li mig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 16:43

Århundredes kamp om mandens tegnedreng

</MOLOKUGLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-06-04 16:43

Molo

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-06-04 16:45

Så så piger! rolig nu!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-06-04 16:47

Creamygirl

Jeg skal da vist til at have et øje på dig

Tedd
Tror da bare du nyder det he he

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-06-04 16:48

Jeg tror du bliver forbavset udenfor kbh.
De fleste gaarde har en comp og er koblet op til nettet.
I gamle dage kunne man låne lidt hø til at sove i og en varm pige som dyne.
I dag kan du låne comp og surfe lidt, men ikke endgang få lov til at sove hos grisene, af hensyn til smittefare/export.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-06-04 16:48

Kunne være jeg skulle sætte mig selv på auktion? *LOL*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 16:50

Toupie skrev:
Citat
tænkte nok du ikk ku li mig

Indrømmer jeg er mest til mænd men er Tedd meget optaget,
må jeg jo finde mig en anden

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-06-04 16:51

Tedd

Pas du hellere på med det Jeg er pris nok i mig selv, så jeg "betaler" ikke noget for nogen...men hi hi det kunne da være jeg skulle begynde at flirte lidt med Molo i stedet så

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 16:53

Lad os helt droppe Tedd og flirte med Molemand og emesen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-06-04 16:54

Creamygirl

Måske Tedd ikke er så meget optaget alligevel hvis han vil sætte sig selv på auktion

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-06-04 16:56

Nahhhhh, Tedd er alligevel for sød til sådan at droppe helt

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-06-04 16:56

det må jeg slet ikke - jeg er også alt for gammel. [hør]

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-06-04 16:57

Mig og min store mund!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-06-04 16:58

Emesen

Visse ting bliver man da aldrig for gammel til

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-06-04 16:59

Molo - skal vi lave en dobbelt polterabend for Tedd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-06-04 17:00

Ejjjj Molo

Vi spammer jo helt din tråd i kampen om Tedd
sorry......

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 17:00

hehe.. tag ham bare Toupie..Ikke om jeg gider slås om lidt cyberlove
Iøvrigt tager jeg emesen selvom han ikke må, og er MEGET gammel..!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-06-04 17:01

Emesen

Jeg DELER IKKE med nogen!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-06-04 17:02

Toupie - det har du da ret i - det er stadig skægt at lege med dukker.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-06-04 17:02

Problemer har det med at løse sig selv!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-06-04 17:03

Tak Creamygirl

Så er det hermed afgjort at Tedd er min..bare lige så du ved det Tedd

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-06-04 17:04

Ihhh altså Tedd
Der findes ingen probelmer, der findes kun opgaver og de er til for at blive løst

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-06-04 17:05

Havde ellers set frem til lidt mudderbrydning, men det er fint med mig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 17:06

Hvad siger din mand til, at du sådan netdater Toupie?!? er han ligegllad? og lige til din orientering har jeg det med at lade folk være lamme i troen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-06-04 17:06

Emesen

Dukker????? hvad er det for dukker

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-06-04 17:08

Hedder det ikke lam i roen Creamy?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-06-04 17:08

Sådan nogle store afklædningsdukker .................

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-06-04 17:08

Creamygirl

Altså havde vi ikke lige afgjort at Tedd var min!! så må han jo være min mand og har vel derfor ikke noget imod det

He he jeg må vist hellere holde et øje med dig alligevel

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-06-04 17:10

Emsesen

Så tror jeg bare du skal tage imod creamygirls tilbud, for virkelige quinder må da unægteligt være bedre end dukker ......hmmm.......og dog.......dukkerne stiller ikke krav og svarer ikke igen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 17:12

Okay venner (u)venner - og dig Tedd ses en anden dag..! nu er det tid til fredagshygge sammen med Eagles og Hotel California..

Hygge

Ps. Nope. Jeg er ikke færdig med Tedd..hehe..!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-06-04 17:14

Københavnerslang - dukker - levende damemennesker.
afklædningsdukker - det er når man ta'r tøjet af dem.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-06-04 17:16

Emesen

Så er jeg mere rolig jeg er fra provinsen, så hvad ved jeg om kbhslang

Creamygirl: Jeg holder øje......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 17:46

Piger, piger, piger -> Nu er det altså første gang nogen kæmper om tedd !!!

emesen og jeg har skam været meget ombejlede før (Tjek tråde vedrørende hønsegårde ) , men allerhelst ville de give emedrengen klask !!! (Sikkert derfor han trækker sig nu.) ..jeg blev (..som altid) forsmået. Selv de grimmeste piger vil ikke danse

Jeg skal eller lige love for der kom liv i de gamle klude, blot fordi jeg smuttede til 'kobmang' 2 minutter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 18:02

mango -> Har lige hørt fra Frk.Uro : Hun er med fritten (SFO) på bornholm, så hun ka' ik' ta' med. Så megen mere grund til at jeg kommer ud i den store verden og ser nyt

Nu hører jeg lige the1best; min store og kærlige kammeratine fra det Nordlige Københavnstrup om hun vil med ud at cykle (..hun ku' trænge til lidt motion )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 18:03

Okay så Moledreng. Jeg har 30 min, hvor jeg kan yde dig lidt omsorg
Og jeg er IKKE grim..!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 18:06

Faktisk er jeg nybadet og fin - klar til at indtage Århus By Night

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 18:07

hehe...otte bajere og jeg har glemt Tedd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 18:08

creamygirl -> Næeh... men ka' du danse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-06-04 18:09

Jep det er den omvendte Tuborg reklame! Her er det Molo der bliver kønnere og kønnere Creamy!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 18:10

Ja, vel kan jeg danse...Især til Robbie's Sexed Up

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-06-04 18:13

Du skulle prøve at tage forbi Værtshuset på Nørre Allé Creamy! Eneste ægte værtshus tilbage i Århus! Alt andet er steder hvor folk bare sidder og stirrer ind i et spejl!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 18:14

If you want my body..? Don't you think I'm sexy ? Come on sugar; let me know !!!

Den lille sorte ..selvsiddende ballader og push-up. Joe... jeg ka' li'e se det for mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 18:15

..og så var der liiiiige; det der profilbillede ...og den brasillianske barbering

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 18:16

Sikkert noget alá : ...???

</BEVAR URSKOVEN>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 18:18

Øh jeg har ski da ikke brug for den der push up ting
Hvad hedder det værtshus Tedd?!? og nu er det vel ikke et af de der steder, hvor halvgamle "sultne" mænd sidder og savler...adddddr!! - og de unge på 40 trækker i baglokalet for at ryge en fed;-D

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-06-04 18:20

Det hedder Værtshuset, og jo det er jo netop såen et værtshus er Creamy Bortset fra de går ud når de skal ryge

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 18:27

Så så Moledreng. Den der barbering er blevet temmelig interessant. Hmm, skal vi ikke lige lære hinanden lidt bedre at kende - før du må se min.. og jeg din

Kandu driller her hos mig, så see yor guy's - er du i nærheden Tedd, så er jeg at finde på værtshuset - skal vi sige kl. 22.00
jeg er let at kende - det er mig uden push up..!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 18:28

Sådan nogele steder ryger jeg altid ud !!!

</MOLORYGE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 18:32

creamygirl -> Er du typen der ikke bruger push-up er du enten :

1.) Grim hippie pige i kinasko
2.) Gammel Grim og Ligeglad
3.) En pige med et ego på størrelse med mit
4.) ALT for ung til at komme steder som tedd foreslår

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 18:34

...eller : Ville tage dig bedre ud i MIN alkove

</MOLOKOVE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 18:35

Passer ikke Moledreng - jeg har gode gener

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-04 18:37

Alkove

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 18:50

creamygirl -> Du ska' være så velkommen i alkoven ! Bare ikke d. 23-06-04 for der skal jeg bade i øl med mango !

mango -> the1best ska' noget, så du må nok regne med at skulle lægge øre til mig helt alene. Hvis det er en trøst : Snakker jeg mere end jeg skriver

Så forbered lige venner og familie at der kommer en snaksaglig københavnersnude single og forgiver at være genert

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 18:52

forgiver ??? ...nej det må vi ikke håbe : ..foregiver ..selvfølgelig ! ;-Z

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 22:07

Humøret tager jeg med hjemmefra.

Imedens får I en Smiley : http://www.superlaugh.com/1/smileback2.swf

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 23:29

Tak for svaret mango. Jeg ringer næste Week-End og så må vi se om der kommer andre/flere Kandu-kyllinger til

Jeg ta'r selv sovepose med (..sådan er det bedst )

Husk rigeligt med benzin til bålet

Hold da helt ferie, hvor jeg glæder mig til cykelturen

</MOLO_AMAR>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 23:31

Til ALLE -> Nåeh ja... jeg glemte at sige :

Takuss

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-06-04 20:19

hold da op ..den var lang den tråd..er lige kommet hjem fra EN GRATIS tur i Djurs Sommerland (fagforeningen gav (murerenes) ) så er godt støvet og svedig..og med regnvejrshår og mudder på lårene *GG*
Jam Molo jeg vil da glæde mig til du kommer...og ja du kan tage en rød billet med toget og ankomme til Horsens station så henter jeg dig der.
Du behøver ikke foregive at være genert, det er spild af tid *GG*
mango
PS Håber da også at der er andre der skulle få lyst

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-06-04 20:30

mango -> Jeg finder Horsens st., men jeg ringer selvfølgelig i næste Week-End (...sikkert tidlig søndag morgen )

Både familie og venner synes det er en go' idé med en Molo-fri Week-End

Orange billetter skal bestilles 14 dage up-front. så det bli'r 'bumleren', men cykel og 'kæp' tager jeg altså med. Selskablighed og fritids-sysler går fint i spænd
Hvorfor troede du ellers jeg spurgte efter vand ?
Det var da ikke for tørst : næeh.. RIV I KÆPPEN

Planen er at tage afsted tirsdag, se mig lidt omkring, Hundehus og bål onsdag, se mig lidt omkring og retur torsdag.

Ok. ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-06-04 20:33

Molo-fri Week-End ??? ...hverdage ??? ...MOLO FRI I DET HELE TAGET

</BARE VENT SØDE MANGO>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-06-04 21:10

pyha nu må du ikke gøre mig nervøs vel ? GG Så slem kan du da heller ikke være? *GG*

Jamen det lyder da fint nok..det var ikke orange billet..er der ikke noget der hedder rød billet eller er det kun med færgen?

Jeg sad liiige et stykke tid og tænkte som en gal på hvad dælen du mente med vand og kæppe *LOL* så kom jeg i tanke om din store fritidsinteresse..ja ja her er fiskemuligheder, bare rolig *GG*

Glæder mig ....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-06-04 22:44

Det gør jeg også... !

Skærp krogene! På med udstyret! Riv i kæppen.. Giv modhug..!!! ...i land med dem. Go'e sild skal op på køkkenbordet. Vaskes, renses og flækkes !

...kun for at ende på Far's tallerken og fortæres med stor appetit

</MOLOKYLE>

Ps. mango bare rolig : Det er GAS ...men jeg kommer ...og kommer ...på besøg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-06-04 22:51

Nu står hele den lokale motorcykel-klub vel ikke med korslagte arme og venter på at tage imod køwenhawnr'n ???

</MOLOKYLLING>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-06-04 22:57

LOL nej det er mange år siden jeg havde nogen som helst kontakt med sådanne elementer..og det var kun fordi min lillebror var i klub..
Nej der står højst en murer...men de kan også være slemme nok GG

Er der noget jeg ikke er, så er det nervøst anlagt

Og GAS er nok det jeg får mest af...håndværkere er nok nogen af de værste..hold da kæft en gang skurvognssnak her nogen gange er,,men det er skide hyggeligt *GG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-06-04 23:01

Sådan ska' det bare være´ Jeg taler også flydende 'skraldespansk'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-06-04 23:46

ja jeg er osse kanon go til fransk *GF*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-06-04 23:47

*GF* = "griner fransk"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-04 00:10

</MOLOKYLE>