/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
døde Bruce Lee virkelig sådan ?????
Fra : return
Vist : 4463 gange
50 point
Dato : 10-06-04 18:02

hej hvordan døde Bruce lee har hørt at han døde af en hjerne blødning men har også hørt andre versioner så er der nogen der kan hjælpe med at løse gåden vil jeg blive glad

Kommentar
Fra : Nistelrooy2

Dato : 10-06-04 18:06

Døde han ikke under en optagelse til filmen Game of Death (1973), som først blev udsendt 1979, da han jo så døde. Jeg er meget sikker på dette.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 10-06-04 18:07

Jeg mener det var selvmord. Han tog vist nogle piller.

Kommentar
Fra : Nistelrooy2

Dato : 10-06-04 18:08

Jeg ved han døde under optagelserne til filmen "Game of death" i 1973.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 10-06-04 18:10

Det var i juli 1973. Han var godt nok i gang med nogle optagelser, men han døde af piller.

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 10-06-04 18:11

En hjerneblødning vides ikke præcist. Men fakta er at han døde på grund af en væskesamling i hjernen. Denne hævelse sendte Bruce Lee i coma og ingen har kunnet præcisere årsagen til denne hjernehævelse (cerebral edema).

Nazgul

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 10-06-04 18:12
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-06-04 18:33

Øhh må jeg lige stille et spm.?!

Jeg klikkede på Traffic's link og vupti - kom denne meddelelse..!

You're today's winner!
You have won a $2100 travel shopping spree. Your confirmation number is xxxxx
Next caller gets a cruise for 4 included.
Call Toll free x-xxx-xxx-xxxx
Outside U.S call x-xxx-xxx-xxxx
Operators standing by - call now!
Bonus! win 2 tickets to Walt Disney World......

Er der nogen der ved om det er "rent fup" - for at få folk til at ringe?!

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 10-06-04 18:37

1973. Den 20 Juli. Bruce er på dette tidspunkt 33 år. Raymond Chow og Bruce Lee mødes med skuespillerinden Betty Ting Pei i hendes lejlighed, for at snakke om hendes rolle i Bruces næste film " Game of Death ". Bruce fortæller at han har hovedpine, og spiser en hovedpine pille, som han får af Betty. De bliver enige om at mødes senere på en restaurant og snakke videre. De møder aldrig op. Raymond modtager en telefon opringning fra Betty, om at hun ikke kan vække Bruce. Hun tilkalder læge hjælp og Bruce bliver kørt til hospitalet. Lægerne forsøger at genoplive Bruce men forgæves, han bliver erklæres død. Doktorerne erklære at Bruce døde fordi hans hjerne var opsvulmet, måske overfølsomhed overfor hovedpine pillerne. Premieren på filmen " Enter The Dragon " bliver udsat i 4 dage, pga. af Bruces død.

Det er vist den officielle dødsårsag. Tror ikke at du kommer det nærmere. Fra denne side
http://www.wtnakskov.dk/bruce_lee.htm

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-06-04 18:48

> return
Undskyld at dette ikke har noget med dit spørgsmål at gøre.

> creamygirl
Jeg vandt også et eller andet, men tror ikke på det. Jeg lukkede vinduet før jeg fik læst det færdigt.

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 10-06-04 18:53

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-06-04 18:54

Ja det er den officielle dødsårsag. Den uofficielle er at han blev myrdet, jeg kan ikke huske de nærmere omstændigheder om hvad grunden skulle være.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-06-04 18:57

LOL.. så vælger jeg heller ikke at tro på det. Det lader jo til, at alle der klikker på linket vinder, og det virker dælme lidt usansynligt
Ja, undskyld Return for dette sidespring, men da linket nu befandt sig i dette spm. gør det måske ikke så meget?!

Kommentar
Fra : mrm86

Dato : 10-06-04 19:01

Traffic, spiller du nogle gange CS???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-06-04 19:05

Her er flere dødsårsager

Bruce Lee døde af en overdosis steroider. Lee blev forgiftet. Lee omkom på grund af dårlig feng shui i hjemmet. Lee kradsede af, fordi han fik fjernet alle sine svedkirtler. De kinesiske triader myrdede ham. Han trænede henholdsvis kneppede sig ihjel. Han blev dræbt af japanske karatemestre, ombragt af dæmoner, nakket af mafiaen, en jaloux elskerinde, et hemmeligt selskab af martial artists, rivaliserende Hong Kong-filmmagnater, instruktøren Lo Wei.

Fra denne side http://www.grafen.biz/Arkiv/2003/3-2003/Tekster/8.kungfu.htm

Tak og hilsen ans

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-06-04 19:07

Tak for kaffe
Jeg ved godt hvilken af disse dødsårsager jeg selv vil foretrække*smiler*