/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
PGO Udstødning på en Jog
Fra : Mukkel
Vist : 324 gange
35 point
Dato : 10-06-04 17:29

Jeg har en standart PGO Hot 50 udstødning kan den sidde på en jog, og kan den køre med den?

Hilsen Mikkel

Kommentar
Fra : Nistelrooy2

Dato : 10-06-04 17:56

Jeg vil tro at det er muligt, men eftersom at en Yamaha Jog har en tohastighed på ca. 75km/t og det kun er lovligt at køre med denne udstødning ved 50 km/t er det altså ikke så smart.

Accepteret svar
Fra : dinopgo

Modtaget 45 point
Dato : 10-06-04 18:39

Det kan du sagtens. Har allerede prøvet og lortet kører sku. Faktisk så passer mange PGO dele til en jog.

Godkendelse af svar
Fra : Mukkel

Dato : 10-06-04 19:29

Tak for svaret dinopgo.