/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Tutorials til adobe photoshop
Fra : olefahnoe
Vist : 488 gange
200 point
Dato : 10-06-04 16:34

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med nogle side hvor jeg kan lære at bruge adobe photoshop.

Jeg vil bla gerne ligge "røg" ind over en kop på et billede så det ser ud som om der er varm kaffe i.

jeg vil også gerne lære at fjerne bumser osv på huden.

Ole

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 210 point
Dato : 10-06-04 16:37

Her er lige hvad du søger.
http://www.villysonnichsen.dk/

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 10-06-04 16:40

Ja det ser godt ud
prøver det lige så kan vi snakke points efter det ...

Ole

Kommentar
Fra : lras

Dato : 10-06-04 16:41

Jeg kan anbefale hæftet fra IDG "Adobe Photoshop - lær det selv". Hæftet koster i omegnen af 70 kr.

Leif

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-06-04 16:41

Det er ok, fuld tilfredshed eller pengene tilbage

Kommentar
Fra : vonengberg

Dato : 10-06-04 23:29

Det var dog en kanon side. Har altid gået ind for at lege sig frem, men det er fedt at have den side til at finde nogle hurtigere måder at klare nogle ting på. Teil er pointene værd.

Kommentar
Fra : sonnic

Dato : 14-06-04 19:19

Takker for ros, alle er velkommen til at stille spørgsmål via e-mail, hvis i skulle rende ind i problemer.
Det er ikke altid lige så let som det lyde....

Hilsen
Villy Sonnichsen.

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 20-06-04 17:59

Tak for svaret Teil.