/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
HJÆLP Black & White
Fra : Alex2000
Vist : 478 gange
50 point
Dato : 10-06-04 16:33

hej.
jeg kan ikke komme videre i mit black & white.
er kommet til 3. bane hvor den onde gud har taget mit monster, og jeg har ikke indflydesle nok til at overtage den anden by. hjælp hvad gør jeg.
har fulgt efter ham manden som siger at han vil hjælpe mig men det gør han ikke.
har også fundet manden ved sit bål, han siger at man bare kan kaste med ham for han er ligegled og han kan ikke dø.
og hvis jeg kaster med ham uden for min indflydelse så har jeg en lille smule indflydelse der hvor han er, kan jeg bruge det til noget.
hvad skal jeg gøre, kan ikke komme videre.
på forhånd tak.

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 10-06-04 20:46

Hej hvis du bruger msn kan jeg sende en guide til dig

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 10-06-04 21:01

ja jeg bruger msn.
hotalex@hansen.mail.dk

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 10-06-04 21:04

så skal du bare accepterer mig på din msn

Accepteret svar
Fra : HJV9222

Modtaget 50 point
Dato : 10-06-04 21:49
Kommentar
Fra : snortop

Dato : 11-06-04 07:32

Det jeg gjorde var at udbygge min bye og bygge den større til jeg kunne komme tæt på den anden by.

Så begyndte at at impornere indbyggerne der.. ved at kaste sten lave miracler rundt omkring den.
Prøv eksempelvis at tag en af dine indbygger og sætte over til dem.. så virker han som en der vil konventer byen.. Og så gå det også hurtiger..
Du kan også sætte en sten i nærheden. På en eller anden sjov måde begynder de at tro det er et mirakel og begynder at tro på dig noget mere.... hvis du altså er heldig!
Det endte ihvertfald med at jeg blev lidt meget ond.. Men det hjælper altså også nogle gang at være det.. og ikke bare være guddommelig gud.
Hvis du kommer tæt på kan du jo også bare være sød og rar ved dem.. så begynder de jo også at tro på dig mere.
Så det kan altså lad sig gøre :D

Hvis du også kigge over mod bjerget skulle der også være en quest.Hvor du skal følge efter en gut uden at han ser det. Man skal bare holde sig i baggrunden. Det er en udemærket tutorial til at kunne bevæge sig godt rundt. Den er rimelig sværd. Jeg skulle prøve flere gang før jeg fik den.

Nå du har indtaget de 3 byer er den creature fri og du kan bruge den til at overtage den sidste by.. Jeg gik dog bare efter at smader modstanderens hjem..

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 15-06-04 14:13

Tak for svarende alle sammen men nu er jeg kommet videre og er kommet til den første ø igen. har smadret alle gatestones men kan ikke bryde nemesis's forbandelse over den sidste by.
min indflydelse er tæt nok på til at kunne nå deres totem men de går ned i jorden igen når jeg tager dem op. hvad kan jeg gøre.
jeg skånede også den anden gud som tog mit creature for jeg tror han vil hjælpe mig senere.

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 15-06-04 14:19

Er du kommet videre fra den anden bane... kan du så overleve de fireball og ild der bliver kastet ned over en??

jeg havde seriøst mangle problemmer der og måtte starte forfra mange gang da jeg ikke var hurtig nok.
er faktisk ikke kommet videre derfra.. der stoppede jeg og spillede noget andet.
+ jeg kan ikke få det til at virke på min bærbar

Ellers hvis du mener de totem omkring din creature.. kan du ikke løfte dem op.. du skal overtage byerne først!!

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 15-06-04 14:27

nej jeg mener de 2 totems der er ved den forbandede by.
og fireball's gør ikke skade på din by, ikke før efter noget tid og så skal du bruger skjoldet.
imens skal dit creature bare imponere byen med fireball gardianstone'en.
men jeg kan ikke løfte de to totems ved den forbandede by og kan man imponere byen så meget at de tror på en for jeg kan ikke se hvor mange point jeg har hos dem.
Har klaret atl på øen bortset fra den forbandede by.
er der nogen der ved hvordan man gør.
skal jeg have mit creature til at løfte et totem samtideg med at jeg gør det for jeg kan jo ikke løfte dem begge på en gang og de går bare ned i jorden igen hvis jeg prøver.

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 15-06-04 14:40

nå ok der kan jeg ikke hjælp

/snortop

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 15-06-04 17:49
Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 18-06-04 18:16

hey igen.
nu er jeg kommet til land 5 og har fået dragejægerne til at bekæmpe dragen.
jeg healer dem og sætter ild til deres bål men ikke alle jægerne løber ind i hulen, 1 af dem bliver udenfor og der blir han. spillet går på en måde i hak men ikke på den måde han står bare der og glor men man kan se at ilden bevæger sig og træerne bevæger sig så det er ikke gået i hak. men han bliver bare stående. og da det er en film kan jeg ikke gøre noget, så jeg bliver nød til at genstarte. hvad gør jeg???

Godkendelse af svar
Fra : Alex2000

Dato : 22-06-04 23:34

Tak for svaret HJV9222.