/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Male campingvogn
Fra : maria22
Vist : 3606 gange
50 point
Dato : 10-06-04 15:39

Hej Alle,

Jeg skal have malet en campingvogn indvendigt. Er der nogle der ved hvilken slags maling man skal købe?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-06-04 16:16

Det bedste er at spørge et sted hvor de handler med farve og lak, men en god vaskbar interiørmaling.

Accepteret svar
Fra : 1133

Modtaget 60 point
Dato : 10-06-04 16:28

hej
en god alcylmaling HUSK god udluftning
afrens ført med farvehandlerns grundrens
ole

Kommentar
Fra : beriksen

Dato : 04-07-04 15:09

Til 1133: Der er bl.a. noget der hedder acryl-maling og så er der noget der hedder alkyd-maling, hvilken tænker du på? Det første er det man osse kalder plastic-maling, den anden, alkyden, er på olie-basis.
En campingvogn er indvendigt næsten som et badeværelse, der kan blive meget meget fugtigt, så måske Maria du kan få farvehandleren til at hjælpe dig med en maling der evt. kan holde i et badeværelse?
Beriksen

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 04-07-04 15:44

hej
min stave dygtighed er ikke den bedste (sorry)
alkyd maling på olie basis
også den samme type hvis du vil male fliser eks. i
køkken m.m.
ole

Godkendelse af svar
Fra : maria22

Dato : 07-07-04 09:54

Tak for svaret 1133.