/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Støvsugere
Fra : viask
Vist : 465 gange
100 point
Dato : 10-06-04 12:45

Hej-
Ved ikke, om dette spørgsmål kan komme under denne kategori...kan ikke finde nogen som passer.
Er der nogen, som har erfaring med en Vax støvsugere?
Jeg har indleveret den hos Støvsugerbanden, fordi en lille vandslange er hoppet af, men de kan ikke finde ud af at skille støvsugeren af. Og Vax eksisterer ikke længere, fik jeg at vide.
Spørgsmålet er så: Hvordan åbner man en Vax støvsugere?

Kommentar
Fra : henrikkroejgaard

Dato : 10-06-04 13:37

Hvis du nu bærer den op i rundetårn og kaster den ud over kanten.......VOILA!

Kommentar
Fra : viask

Dato : 10-06-04 14:05

Ved du hvad, det synes jeg lyder som en skidegod idé. Ha ha

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-06-04 14:15

Støvsugerbanden er åbenbart ikke ret dygtige til det der.
Find et andet firma.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-06-04 14:18

Måske kan man bare ikke, du ved, køb brug og smid væk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-06-04 14:20

Det er muligt der skal bruges et søgeblad.
Eller der er små huller hvor man trykker en spærre væk.

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 10-06-04 14:22

Jeg aner heller ikke hvordan man åbner sådan en fætter. Men nu hvor den er gået af markedet, er det så ikke på tide at få den skiftet ud til en mere up-to-date model????
Ellers held og lykke med det

Kommentar
Fra : viask

Dato : 10-06-04 14:24

Man går jo ud fra, at det er en støvsugere, som kan laves, når den koster en mindre bondegård.

Kommentar
Fra : viask

Dato : 10-06-04 14:26

Den fungerer nu meget godt, så jeg synes ikke der er grund til at smide den ud. Den kan både vaske tæpper og bruges som alm støvsugere

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 10-06-04 14:32

Prøv at kontakte Støvsugerværkstedet i Lyngby - 40 74 72 64
http://www.stoevsugervaerkstedet.dk/oversigt.html

Det kunne jo tænkes, at de kendte til problemet.

Kommentar
Fra : viask

Dato : 10-06-04 14:41

Ja...tak- det kan godt være jeg for brug for det. Jeg giver Støvsugerbanden et par dage mer og så må jeg videre med den.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-06-04 15:07

Nu ved jeg ikke, hvor i landet du bor, men Nalle i Odense har forhandlet Vax. Da han også har værksted, ved han måske hvordan den skal laves.
Telefonr.: 62 12 03 90 http://www.nalle.dk/

Hilsen ans