/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Maxi KL for en passola
Fra : Viktor_PM
Vist : 724 gange
55 point
Dato : 10-06-04 12:29

Hej alle sammen...

Jeg har nu fået et tilbud, om at bytte min Maxi KL for en Yamaha Passola. Ved ikk om det er en god idé. Ham der vil bytte, vil gi' en sjat penge oveni (ved ikk endnu hvor mange penge der er tale om). Jeg har kigget lidt på forskellige sider, og har fundet ud af at sådan en (passola) kan bilve OKAY fed!!! Og at der kan monteres jog motor :) Men hjælp mig lige, er det en god idé???

Kommentar
Fra : jk6

Dato : 10-06-04 12:35

nej, for fanden... puch maxien er mere solid og holdbar end yamahaen...

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 10-06-04 12:39

>>jk6

Helt klart!!!! Men passolaen kan få jog motor på.! Og jeg er i humør til at gejle en gammel knallert, plus at jeg er lidt træt af at ha' puch! Men det kommer oss an på hvordan den ser ud, og hvor mange penge han vil gi' oveni!

Hvis du vil se min maxi: www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12098

Accepteret svar
Fra : SEPPE

Modtaget 65 point
Dato : 10-06-04 12:44

Det ville jeg gøre. Jeg synes en passola er en fed lille sag, i stil med Honda Melody. Han skriver at den den er i go stand intet rust. Hvorfor så ikke gøre det? Det lyder til at du kan gejle yamahaen, så gør det. Det er en blæret miniscooter, adskiller sig fra de almindelige kedlige PGO osv.

Held og lykke.

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 10-06-04 12:56

>>SEPPE

Tak for hjælpen... Jeg tror også at jeg bytter! Men problemet er at han bor i hvidover og jeg bor i odense! Hmmm! Men sådan er det jo

Kommentar
Fra : jk6

Dato : 10-06-04 17:30

jo, den er da fed nok din maxi, men jeg kan da godt se at en passola med jog motor og et ordentlig tun, ville være lidt for sejt :D
Men du skal sørge for at der ikke mangler alle mulige smådele når nu den er adskilt. Det kan hurtigt blive dyrt hvis der mangler en hel masse....

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 11-06-04 10:41

Jeg har bestemt mig for ikke at bytte. Fori det koster jo penge at køre over broen! Såå... Men hvis der er nogen der har en passola, så er jeg meget interreseret!!!!

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 11-06-04 10:58

Hej alle sammen....!

Nu er jeg blevet helt forelsket i passola!!!!!!!!!! Så hvis der er nogen der evt. vil bytte for min Maxi KL: www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12098 eller som har en jeg må købe, så skriv med et samme!!! For nu skal Viktor sku ha Passola!!! Hehe :D

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 11-06-04 11:01

Hej alle sammen!

Nu er jeg sku blevet helt forelsket i Passola!!! Så hvis du/i evt. vil bytte for min Maxi KL: www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12098 eller vil sælge den til mig så er jeg meget intra!!! Den skal ikke være pæn, men skal være komplet (gerne adskilt). Jeg er i det hele taget ligeglad hvordan den ser ud og hvordan den køre. Jeg skal bare ha' en!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvis i har en passola så skriv, alt har interresse!!!

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 11-06-04 17:25

jeg vel da godt bytte med en honda camino og vel gerne gi ligt ovni

Godkendelse af svar
Fra : Viktor_PM

Dato : 14-06-04 16:43

Tak for svaret SEPPE.