/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Brændslukker - Falck - pris
Fra : invisible
Vist : 1374 gange
150 point
Dato : 10-06-04 09:05

Jeg ville gerne have en brændslukker til at montere i min køkken. Hvilken type skal man vælge, der skal selvfølgelig kunne bruges i hele huset. Så vil en Co2 ikke være sagen ?

Jeg er ikke medlem hos Falck, men er der ikke andre firmaer som tilbuder salg af brænd bekæmpelsesudstyr ? Det skal selvfølgelig også være til rimelig overkommelig priser, da man jo skal skifte/kontrollere sit slukningsudstyr i ny og næ, hvem foretager den slags service uden at det koster alt for meget.
Det ideelle ville være at kunne "leje" udstyr til en fast pris som så også incl. service, så man ikke ender op med en 10 år gammel brændslukker, som aldrig har fået service og så ikke virker den dag den skal.

Accepteret svar
Fra : bauchmann

Modtaget 160 point
Dato : 10-06-04 09:29

Du kan hos Falck tegne et sikkerhedsabbonnement. Den indeholder ildslukker, brandtæppe og røgalarm. Prisen includerer vedligeholdelse.
Torben

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 10-06-04 10:21

hvis du har bare et enkelt falck abbonement kan du få din slukker fyldt gratis.... dvs. du køber en slukker på dba.dk tømmer den, fylder den op på din lokale falck station! herefter tømmer du den bare hver 2-3 år og får den fyldt op på den lokale station!

det er den billigeste måde at gøre det på, ved ikke hvor "flinke" de er hos dig, med det er muligt hos falck i Ringsted

mvh

Godkendelse af svar
Fra : invisible

Dato : 10-06-04 15:44

Tak for svaret bauchmann.