/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvordan fjerner jeg tekst på mobilen !
Fra : Rustica.dk
Vist : 724 gange
284 point
Dato : 10-06-04 07:33

Jeg har en Nokia 6230 og har så taget et billede, af en person, som jeg gerne vil have ik´har TELIA DK
Stående i hovedet på.

Er det ik´muligt at fjerne det operationslogo, eller gøre det transparent ??

Håber at det er til at forstå mit svar ;-D

Kommentar
Fra : fkp

Dato : 10-06-04 07:47

det kan du gør med et kabel og en komputter og et lille prg.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 10-06-04 07:52

Ja men det kan oz gøres manuelt ved jeg..
det har jeg prøvet på min gl. mobil en Nokia 7250.

Kommentar
Fra : bixen

Dato : 10-06-04 09:03

Denne service gælder kun for Nokia telefoner.

Du skal taste Nokia koden : *#67705646# ind i displayet (virker på de fleste telefoner)

Hilsen Byens Bedste unlocker

www.denlillebix.dk

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 10-06-04 13:18

Skal kortet tages ud af mobilen ??

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 10-06-04 13:22

koden virker ik´ ??
Skal der ik´ være *#pw67705646#

Kommentar
Fra : Rastafari

Dato : 13-06-04 16:00

Du kan også vælge betalingsmuligheden og hente en "blankt" operatørlogo. Koster typisk ml. 5 og 20 kr.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 14-06-04 08:36

Hvor kan jeg finde en *Blank* logo til 5 kr ???

TAK
R

Accepteret svar
Fra : NKSDK

Modtaget 284 point
Dato : 15-06-04 09:31

Hej Rustica

Du skal bruge din telefons wap-funktion.

Gå til adressen http://www.xgryde.dk/wap.wml

Derinde ruller du ned, indtil du ser teksten 'blank logo'. Vælg det, og din telefon henter et blankt operatørlogo, som du blot skal gemme, når du modtager det.

Prisen er 0 kr. - du betaler kun taksten for at wappe ind efter det.

Mvh

NKSDK

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 15-06-04 09:40

Jeg får at vide at webadressen ikke er tilgængelig ??

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 15-06-04 09:48

Har lige checket, at xgyde ikke er nede, og der er ingen fejl der.

Men du skal selvfølgelig have den rigtige opsætning på telefonen - hvis du ikke har den, kan du sende den til dig selv fra Telias eller Nokias hjemmeside (vælg punktet 'Indstillinger' på http://www.nokia.dk/phones/6230/ ). Alternativt kan du ringe til Telias kundeservice og bede dem sende den til din telefon.

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 15-06-04 10:18

Tak for svaret NKSDK.

Så fik jeg det til at virke !!
Men det var nu ik´ med hjælp fra Telia, for han kunne ik´ hjælpe, han kunne fortælle at alt var sat op som det skulle være !!!
Nå men jeg har nu genstartet nogle gange, og nu kunne jeg komme på !!!

Jeg takker rigtig mange gange for din hjælp !

TAK
R

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 15-06-04 10:20

Det var så lidt - held og lykke med din 6230, har selv anskaffet en for få dage siden.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 15-06-04 10:35

Det er en rigtig fed mobil...
Jeg er utrolig glad for min..
Og vil nok mene at det er klart det bedste bud på en mobil for tiden..