/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ny mappe m.m.
Fra : fupsi
Vist : 450 gange
80 point
Dato : 09-06-04 23:04

Hej!

hvorfor kan jeg ikke få menupunktet ´ny´ frem ved højre klikning med musen, det er noget der pludselig er sket efter nogle problemer med et antivirusprogram, er det nogle indstillinger det er galt med?

Fupsi.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-06-04 23:11

Sæt din cd i derevet og reparer dit styrersystem
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-06-04 23:13

Øhh går ud fra at du har win xp Hvis det er rigtigt kan du også vælge at gendanne fra før problemet opstod

Kommentar
Fra : xou

Dato : 10-06-04 00:52

nogle ui programmer redigere i regestreringsdatabasen,hvor hvilket menu punkter
der skal frem når der klikkes med musen.så har du evt brugt et sådan ... f.eks
TweakUI.exe til xp
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
men den gammel regestreringsdatabase ligger jo nok som sune sioger i et gendannelses punkt
start-programmer-tilbehør-systemværktøjer-systemgendannelse
brugt det selv tit,men se alligevel efter tweak programmer,under programmer eller i
kontrol panel.
er mit gæt på dit problem...

Kommentar
Fra : xou

Dato : 10-06-04 00:54

sorry det var ikke sune men Sunowich....

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 80 point
Dato : 25-06-04 00:30

Husk at lukke spørgsmålet!!!

Godkendelse af svar
Fra : fupsi

Dato : 28-08-04 04:27

Tak for svaret Sunowich.
Ja Ja