/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Lagerassistent søges!
Fra : BareAnonym
Vist : 642 gange
80 point
Dato : 09-06-04 21:45

Hej!

Vi er 3 stk humørfyldte lagerassistenter, der søger en kollega. Du skal have alderen af 20-35 år og har erfaring med lagerarbejdet. Firmaet er et lille firma i Brøndby, der handler med datatilbehør!

Skriv en kort ansøgning til mailen: bareanonym@jubiimail.dk (grunden til at vi er anonyme pt. er at vi før hen bliver bombarderet med junk og tlf. opringninger, som vi ikke har tid til).

Venlig hilsen

Lagerassistenterne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-06-04 22:25

Fed løn?

Kommentar
Fra : BareAnonym

Dato : 10-06-04 08:33

17.000-18.000 kr