/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Nokia 3310, har simkode. Hvor skal jeg s~
Fra : benneharli
Vist : 1037 gange
36 point
Dato : 09-06-02 22:50

Jeg har en nokia 3310 og har "læst" dens simlock. Problemet er at jeg ikke ved hvor og hvordan jeg skal skrive den. Koden er 23820 og jeg kunne måske forestille mig at det er et eller andet med at skrive pw23820# et eller andet. HJÆLP.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-06-02 22:21

benneharli skrev:

>Jeg har en nokia 3310 og har "læst" dens simlock.

Det kan du ikke.

Det er med stor sandsynlighed sikkerhedskoden du har udlæst, denne er
netop også på 5 cifre. Det kan ikke lade sig gøre at udlæse
unlock-koden, og denne er også mere end de 5 cifre du har her.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock
** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! Skriv for mere info.

Kommentar
Fra : benneharli

Dato : 10-06-02 00:01

Øhhh... Jo det kan godt lade sig gøre med nokiatoll. Problemet er at 3310 ikke understøtter data/tovejskommunikation og at jeg derfor ikke kan åbne den direkte. Sikkerhedskoden er forøvrigt 12345.

Kommentar
Fra : benneharli

Dato : 10-06-02 00:22

Jeg har lige downloadet et program der hedder noget ala nokia SP simlock generator. Jeg tror at det jag har "læst" fra mobilen er operatørkoden. Simlåsen udregnes nemlig udfra operatørkode og IMEI nummer. Jeg har nu regnet simlåsen ud, og den er på 10 tal... Kan i nu hjælpe mig...

Kommentar
Fra : benneharli

Dato : 10-06-02 20:12

Den skriver bare ugyldigt simkort. Ikke noget med tast netværkskode...

Kommentar
Fra : benneharli

Dato : 11-06-02 17:11

Nu har jeg selv fundet ud af det...

Indsæt nyt simkort

tast pinkode

tast #pw+ (simkode) +1#

Hvis du vil have nogle lette point så bare skriv mit svar, så skal jeg nok godkende det.

Accepteret svar
Fra : peter1977

Modtaget 36 point
Dato : 11-06-02 17:40

Brug rolis nokia tool 1.8 det dur til at låse tlf op med kan også bruges til v.: 5.03, 5.11, 5.13, 5.47

Kommentar
Fra : Tidus

Dato : 12-06-02 13:31

Hejsa allesammen!!

Jeg har nu forgæves prøvet at åbne min kærestes 3310'er og har læst det I skrev om hvordan man gør det. Men det fører ik nogen steder, er nok lige for meget grøn til den art teknik og hack. Så plz skriv og forklar hvordan jeg åbner mobilen, jeg har prøvet det med #pw+(simkoden)+1# Jeg kan bare ikke finde ud af at skrive til pw når der kun kommer tal. Ved ikke hvordan man skriver bogstaver når der kun kommer tal frem, det er nok det eneste.

Tak på forhånd.

Venlig Hilsen Tidus...

P.S. Det haster... :(

Kommentar
Fra : tica

Dato : 12-06-02 16:57

jaja men hvor finder jeg nokia SP simlock generator ???????????

Kommentar
Fra : benneharli

Dato : 12-06-02 18:02

Til tica:
Søg på google

Til Tidus:
hvis du trykker 2 gange på * bliver det til +
hvis du trykker 3 gange på * bliver det til p
hvis du trykker 4 gange på * bliver det til w

Godkendelse af svar
Fra : benneharli

Dato : 12-06-02 18:03

Tak for svaret peter1977.

Kommentar
Fra : tica

Dato : 12-06-02 18:28

benneharli ja jeg har søgt på google men jeg kunne ikke finde den har du ikke et link til den ? ? ? ?

Kommentar
Fra : McFish

Dato : 12-06-02 19:00

hvor kan jeg finde det program jeg har søgt og søgt på næsten alle søge maskiner men jeg har ikke fundet nokia SP simlock generator kan du ikke sende linket til min mail rene@praestekjaer.dk
vh McFish

Kommentar
Fra : McFish

Dato : 10-10-02 19:26

Nu har jeg selv fundet ud af det...

Indsæt nyt simkort

tast pinkode

tast #pw+ (simkode) +1#

Hvis du vil have nogle lette point så bare skriv mit svar, så skal jeg nok godkende det.