/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Udstødning
Fra : 30scooter
Vist : 720 gange
20 point
Dato : 09-06-04 16:26

Da jeg vil igang med et projekt, skal jeg bare lige vide om det vil gavne. ;) !

Kan jeg tage en tun udstødning feks, fra en jog, skærer forrøret af, og sætte et forrør på! fra en Tunudstødning fra en (pgo comet) og sætte på en Pgo Comet?

Så jeg til sidst får en knæk udstødning på Cometén
Følgende opsætning på
47,6 cylle
21 karbu
Polini Vario
Racing Kobling
Tun udstødning

Mvh 30scooter

Kommentar
Fra : speedzter

Dato : 09-06-04 17:40

ja det ka' du sagtens... det er tit set før...

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 09-06-04 17:57

speedzter>>>>Men vil det give noget? i optræk og topfart?

Kommentar
Fra : speedzter

Dato : 09-06-04 17:58

det kommer jo an på hvad for en udst du vil sætte røret på...

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 09-06-04 17:59

Hvis det er en Hebo/ Polini/Massolini?

Hva så?

Accepteret svar
Fra : speedzter

Modtaget 20 point
Dato : 09-06-04 18:03

hvis du ta'r fra en af de der udst så kommer den oss till at rykke... men den vil komme til at rykke som hvis du bare køber den direkte til en comet... altså der er ikk rigtig den store forskel på hvad for et forrør der sidder på den... så hvis du alligevel ska' ud og købe en eller anden udst så bare køb den til en comet... så er du fri for alt det bøvl med at skære og svejse... for det bli'r nogenlunde det samme... og hvis jeg ska' komme med et godt råd... så gå ud og køb en Hebo Titan eller en Hebo manston.... så rykker det....

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 09-06-04 18:05

OKi..takker for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : 30scooter

Dato : 09-06-04 18:06

Tak for Hjælpen speedzter.

Kommentar
Fra : speedzter

Dato : 09-06-04 18:06

var så lidt...