/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Tak for hjælpen polpot
Fra : Better_Performance
Vist : 597 gange
378 point
Dato : 09-06-04 13:48

Det er rart med noget relevant information omkring EU valget.

Jeg tror ikke jeg er den eneste der er trat af mediernes fokusering på, at danskerne ikke stemmer, fremfor at give os noget info at stemme ud fra.

Det link du angav gav mig et klarere indtryk af hvilke kandidater der bedst kan arbejde udfra synspunkter jeg kan forholde mig til.

http://www.kandu.dk/dk/tip/8152

Og så fik jeg også ryddet lidt op på point kontoen

Accepteret svar
Fra : polpot

Modtaget 388 point
Dato : 09-06-04 14:00

glad for at kunne hjælpe
mvh
polpot

Godkendelse af svar
Fra : Better_Performance

Dato : 09-06-04 14:05

Tak for svaret polpot.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-06-04 14:35

Så du det Polpot - man kan acceptere en kommentar som svar! Wauw.

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 09-06-04 15:06

Hvad hentyder du til 3773
Jeg har 2 spørgsmål stående Åbne nu, som ingen har besvaret tilfredsstillende.

Men hey sorry hvis jeg her glemt det en enkelt gang eller 2.

Hedder du daniel og går i 3 klasse på randers skole, i know u boy

De varmeste hilsner
polpot