/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Hentet forum
Fra : Martin_c
Vist : 507 gange
25 point
Dato : 09-06-04 12:26

Hej!!

Jeg har hentet et af de mange forummer som er på nettet i php, som fx. www.spywarefri.dk/forum osv.

Men hvordan ligger jeg det ud og hvordan retter jeg i det?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-06-04 12:46

Hvad mener du med at rette det??

Hvis du har kopieret alt fra et forum, og selv vil lave et der ligner det, skal du passe meget på, da der formentlig er ophavsrettigheder, dem må man ikke "bare" bruge.

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 09-06-04 12:49

Det er ikke sådan....

Har hentet en masse filer i zip format, så har jeg udpakket dem og de alle sammen ligger php format!

Men jeg kan kun se dem på nettet, eller i dreamweaver men jeg vil gerne lige rette det til så der ikke står xoops eller hvem der nu har lavet forummet til freeware!

you understand?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-06-04 13:06

I understand.
Hvordan ligger det med dit web-hotel, kan du redigere online??, eller skal du uploade det hele.

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 09-06-04 13:08

Det er surftown. Mener jeg kan begge dele!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-06-04 13:20

Så vil jeg da foreslå at du uploader det hele, sletter eller flytter det du har liggende på harddisken (for ikke at der skulle være henvisninger til din egen harddisk), og begynder at redigere online.

Hvis du har adsl er det smarte, at man kan have sin hjemmeside åbnet, samtidig med at man redigere online, så kan man se resultatet med det samme, og ikke mindst om det virker.

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 09-06-04 13:23

Du må lige forklare er ikke en haj til php!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 09-06-04 13:41

I det du har hentet ligger der givetvis et administrationsmodul, så du online kan redigere

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 09-06-04 13:43

Skal jeg bare ligge det ud på nettet eller hvad?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-06-04 13:50

Jeg tror du behøver at lære lidt omkring php, det kan du her:

http://www.w3schools.com/php/default.asp

ellebye

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 11-06-04 00:46

Du kan også lære PHP her:

http://www.webcafe.dk/artikler/php