/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Pingvin
Fra : GSPNRG
Vist : 741 gange
50 point
Dato : 09-06-02 21:36

Hej

Er der ikk nogen der ved om der er et sted på nettet hvor man kan købe en film om pingviner? Bare en eller anden form for dokumentar eller noget?

eller også et sted hvor man kan købe en plys pingvin?

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 09-06-02 22:09

Prøv at kigge på http://www.nationalgeographic.com. De har alle mulige videoer.
Der er en der hedder: Antarctica: Life in the Freezer. På videoens cover er der pingviner så mon ikke der er det i videoen.

Accepteret svar
Fra : bo9

Modtaget 60 point
Dato : 09-06-02 22:09

Zoo i Odense, og vel nok også i de andre haver, sælger de alle mulige plysdyr også pingviner.
Hilsen Fynbo

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 09-06-02 22:29
Kommentar
Fra : wacher

Dato : 09-06-02 22:32

Din plys pingvin kan du finde http://www.folkmanis.com. Søg efter penguin og der kommer et par stykker frem.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-06-02 21:02

"GSPNRG" <GSPNRG.news@kandu.dk> writes:

> Er der ikk nogen der ved om der er et sted på nettet hvor man kan købe
> en film om pingviner? Bare en eller anden form for dokumentar eller
> noget?

"The Wrong Trousers" med Wallace and Grommot. Nå nej, det er ikke
dokumentar.

> eller også et sted hvor man kan købe en plys pingvin?

hmm, lidt offtopic. Prøv at finde en linux-shop hvor du kan købe en
tux-dukke.

Kommentar
Fra : GSPNRG

Dato : 10-06-02 19:42

Er der ikk en dansk side man kan købe enten video eller dukke på?

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 10-06-02 22:02

Du kan købe din plys pingvin her hvis det skal være dansk http://linuxshoppen.dk/produkter.php?vis=15

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 10-06-02 22:02

Hvis det skal være den helt store pingvin:

http://linuxshoppen.dk/produkter.php?vis=17

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-06-02 22:18

*med mulighed for at* finde noget om pingviner, så faldt jeg over en serie i
Colombus på Amagerbrogade. Serien hed 'Trials of life' måske du kan være
heldig at finde noget om vores fintpåklædte fætre der?

held og lykke med at finde en SÅ stimulerende film
/Jeppe

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-06-02 22:22

Mener at der er noget i "Blue Planet" om pingviner, den fås i BBC's web-shop
(anbefales - klart bedre uden Bubber)

MVH
Morten
"Jeppe Møller" <jeppem@groenjord.dk> skrev i en meddelelse
news:1023743937.301301@kalvebod.groenjord.dk...
> *med mulighed for at* finde noget om pingviner, så faldt jeg over en serie
i
> Colombus på Amagerbrogade. Serien hed 'Trials of life' måske du kan være
> heldig at finde noget om vores fintpåklædte fætre der?
>
> held og lykke med at finde en SÅ stimulerende film
> /Jeppe
>