/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobilkompagniet Hellerup - erfaringer ?
Fra : Mallie
Vist : 369 gange
100 point
Dato : 09-06-04 08:10

Jeg har købt en mobiltlf. hos Mobilkompagniet i Hellerup (en Nokia 6610i) som blev sendt til mig som aftalt og de har hævet pengene på min konto.

MEN, de havde sendt den i en forkert farve og jeg ringer derover og får at vide at jeg bare skal sende coveret retur til dem, så vil de fremsende et nyt i den rigtige farve.

Dette gør jeg så de har det i torsdags og forventer så at have det rigtige med posten fredag. Det får jeg dog ikke, og ringer derover hvor jeg får at vide at det er sendt og at han ikke kan forstå at jeg ikke har modtaget det. Jeg modtager det heller ikke lørdag eller mandag og ringer så derover mandag. Jeg får så at vide at det må være gået tabt hos posten og at han vil sørge for at der bliver sendt et nyt. Heller ikke igår tirsdag ligger der noget i posten. Jeg ringer så igen, og får at vide at NU har han noteret det, han ved sørme ikke hvad der er sket igår, men han skal nok sørge for at der bliver sendt ét til mig, han vil dog ikke love at de når det samme dag (altså igår).

Helt ærlig, jeg er ved at blive noget skeptisk. Mon de nogensinde sender det cover ?

Måske er jeg bare paranoid fordi jeg ikke kender firmaet og frygter det værste, så jeg håber der er der nogen der har erfaringer med at handle med dem ?

Eller løsningsforslag til hvordan jeg skal tackle situationen hvis den aldrig dukker op ?

De kalder sig "Din engagerede mobilpartner" på deres hjemmeside.... hmmm jeg ved nu ikke

vh
Mallie

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 110 point
Dato : 09-06-04 09:51

Jeg kender dem særdeles godt, såvel professionelt som personligt, og har kun gode ting at sige om dem, på nær en ting.... De er nogle gange lidt for stressede og roder lidt med papirerne på skrivebordet.
Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at du nok skal få dit cover, men der kan desværre godt være kommet til at gå et par dage ekstra inden det bliver sendt

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 09-06-04 10:19

Pyha, det lyder betryggende. Tak skal du ha'

Jeg venter lige og ser om andre har nogle kommentarer inden jeg lukker

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 09-06-04 10:21

Mallie

Jeg har faktisk lige sendt denne tråd til Peter i Mobilkompagniet, om ikke andet kan det jo være det får ham ud af starthullerne

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 09-06-04 11:10

Hmm jeg har selv sendt en mail til dem i morges med nogenlunde samme ordlyd som mit spg. her. Den har jeg lige fået retur, at den er blevet slettet uden at blive læst af en Henrik Hagedorn som åbenbart har modtaget den i deres salgsafdeling. Underlig service de praktiserer. Håber det er fordi det ligger i min postkasse når jeg kommer hjem, men jeg tror sgu ikke rigtig på det mere.

Godkendelse af svar
Fra : Mallie

Dato : 11-06-04 11:00

Tak for svaret Better_Performance.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 11-06-04 11:34

Har du fået dit cover???

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 11-06-04 15:29

Ja endelig - det kom igår. Nu mangler jeg bare en kvittering som de også lovede at sende med, men nu gider jeg ikke slås med dem mere.

Elendig service, køber aldrig noget der igen.

Nåh men god weekend