/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Musik afspiller
Fra : .smash.
Vist : 560 gange
200 point
Dato : 08-06-04 22:50

Hej.
Jeg skal have en musik afspiller på min hjemmeside, men hvordan gør jeg det?

Venlig hilsen smash

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 08-06-04 23:38

Det kommer jo lidt an på, hvad du mener...
Hvis du skal have en decideret afspiller, hvor folk kan vælge f.eks hvilken MIDI-fil de vil høre, så kan det være noget i stil med dette:
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex11/midiplayer/mplayer.htm

Hvis du derimod leder efter en kode til at afspille en bestemt fil, så er det lidt nemmere:

Indsæt nedenstående kode i <BODY>
<BGSOUND loop=infinite balance=0 src="lydfil.mp3" volume=0>

(filtyperne kan være alt muligt... .MID, .WAV, .MP3 osv.)

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 200 point
Dato : 09-06-04 07:00

Som jeg skrev til dig i dit sidste spørgsmål (du du havde accepteret min kommentar) så meld dig ind på disse to fora...her får du support og hjælp fra nogle af DK's bedste FLASH-brugere/eksperter samt andre programmeringseksperter : http://www.eksperten.dk eller http://www.flashfaq.dk

God fornøjelse...vi høres ved på disse fora!!!???

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : .smash.

Dato : 09-06-04 12:48

Det gør vi helt sikkert :D

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 22-07-04 21:05

Hvad skal det kunne og se ud, jeg har lidt på for nemelsen
at det du vil have er en ting hvor du bare kan stoppe musikken
evt skruge ned for det.

Jeg har tidlere lavet en hvor det var en form for vu meter
som godt nok ikke fulte musikken, men var afstemt til et
bestemt nummer, som den loadet ind fra en MP3 fil der lå
i samme mappe som swf filen

Godkendelse af svar
Fra : .smash.

Dato : 07-08-04 15:39

Tak for svaret pallenoc.