/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Skingur hvor er du ?
Fra : mango
Vist : 424 gange
200 point
Dato : 08-06-04 21:06

Hvad er der blevet af skingur (Christina) har nogen hørt fra eller om hende? Savner hende!

Venligst mango (Sus)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-06-04 21:18

Skingur har tidligere skrevet at hun skulle skilles. Måske er hun her stadig under en ny profil for ikke at blive mindet om skilsmissen. Hun skrev i en tidligere tråd, at hun var meget ked af det.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-06-04 21:30

Hej ans

Ja det ved jeg godt at hun fortalte, jeg er bare bekymret for hende..men at hun skulle være her under en anden profil...for ikke at blive mindet om skilsmissen????????????? Hva dælen mener du med det?...det er jo ikke noget man sådan liige går hen og glemmer*G* Ja undskyld jeg griner men synes det lyder lidt komisk .
MVH
Sus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-06-04 21:36

Jeg mener, at hun "måske" er her, men ikke ønsker at tale om skilsmissen. Det kan jo også være at hun holder en pause
fra kandu. Har du set hendes hjemmeside, der er næsten ikke noget af det oprindelige tilbage.
Jeg kender hende ikke personligt, det var blot en tanke.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-06-04 21:41

Hjemmesiden virker ikke, kun forsiden. Så nu er jeg da også bekymret.
Skingur............du savnes.
Eyvind.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-06-04 21:47

Hjemmesiden er påny ændret. Det er ikke så lang tid siden at jeg også tænkte på skingur. Kiggede på hendes hjemmeside, men meget var fjernet. Nu er der, som emesen skriver kun en forside, som jeg ikke har set tidligere.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-06-04 22:11

ja jeg har også været på hendes hjemmeside..det er som i siger jo kun forsiden der vil noget resten er dødt!
Ja Eyvind, vi savner hende ikke? Ærgeligt hvis hun skulle gå ned pga en skilsmisse...og jeg som havde en fornemmelse af at hun havde det så godt i sit ægteskab..der kan man bare se!! Ikke alt guld der glimrer.....

Sus

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 08-06-04 23:37

Jeg savner også skingur (Christina) MEGET. Jeg har skrevet det før i en anden tråd. Jeg håber hun snart kommer tilbage, da hun har hjulpet mig med mange gode svar.

SKINGUR, kom nu frem igen, vi er flere der savner dig.

De venligste hilsener
Frank

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-06-04 14:20

Jeg har sendt en sommerhilsen til skingur nogle dage før dette spørgsmål blev oprettet. Jeg forventer nu ikke noget svar for det har jeg ikke bedt om. Jeg skrev netop at jeg var lidt bekymret, da mange af hendes sider på : http://www.christinas-verden.dk/index.asp var ..sorte

..men nu kan jeg se at designet/layoutet er lavet helt om inden for de sidste par dage. Det er så vidt jeg husker skingurs mor der hjælper med dette , så mon ikke skingur er på vej 'op'

skingur -> Vi er åbentbart mange der savner dine kloge og oprigtige kommentarer her på boardet

Kærligst </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-06-04 20:32

Efter at have kigget på det nye billede på siden - vil jeg prøve at sige:
Rejs dig Christina - selvom du ikke kan samle alle stumperne igen, vil der være
nogle faste grundstene som du kan bygge på.
Knuz Eyvind.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 10-06-04 20:42

skingur -> Vi vil gerne være dig behjælpelig, hvis det er dét. Du har min emil

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-06-04 21:00

Smalltalk -> emesen og andre? Kan du/I hjælpe hér : http://www.kandu.dk/dk/spg/42447

Jeg ka' ik' finde ud af det selv

</???>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-06-04 21:02

Nåeh.. emesen kigger til det

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 22-06-04 09:37

Tak for svaret molokyle.

Hun dukkede ikke op men som du skriver molo så er vi her til enhver tid!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-04 10:03

Jeg håber kun det bedste for hende.

Nu er der pakket og klart og jeg glæder mig sådan til at komme lidt på landet. Jeg ta'r det gode vejr med mig, når jeg kommer til Jylland

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-06-04 10:28

ja gør endelig det..solen skinner godt nok nu..men det holder vist ikke i henhold til vejrudsigten..men vi kan jo håbe på at de har taget den forkerte..tror det er den fra oktober!!

Ja vi håber det bedste for Chris, kunne have været hyggeligt at have hende her imorgen ikke?

Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-06-04 10:36

ahh var lige inde og kikke..ser nu meget godt ud:

Nogen sol, men også byger flere steder, lokalt med torden. I løbet af eftermiddagen mest tørt vejr og mere sol. Højeste temp. mellem 15 og 18 grader, og svag til jævn vind fra sydvest og vest. I aften tørt og ret klart vejr.

Så du har nok ret MOLO du kommer med solskin

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-04 10:39

§1. Molokyle har ALTID ret !!!

§2. Skulle dette ikke være tilfældet ? Træder §1. automatisk i funktion.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-06-04 10:58

..ja her er det bare helt ok at du har ret.......................meeeeeeeeeeeeeeen ellers får du kam til dit hår kan jeg fortælle dig..
Nå det handler om at få ret i ting der giver glæde vil jeg til enhver tid give dig plads, men skulle andet være tilfældet...så vil jeg have ret *GG*

Sus