/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
udstødnings ophæng
Fra : RISKOGER
Vist : 337 gange
50 point
Dato : 08-06-04 17:04

Hej

Et sted på min udstødning (på bilen) er der et eller flere af gummi ophængene som "hyler" når man kører ca 15-20 km/t, samt når man lukker dørene. Dvs ved små rystelser.
jeg har ikke undersøgt det nærmere,altså været under bilen,men har rystet udstødningen lidt ved at trække frem og tilbage i afgangs røret, og derved kommer der små hyle lyde.
Kan man "SMØRE" sådan nogle ophæng eller skal jeg skifte dem.
bilen er en mitsubishi lancer 1,3 glxi. 10-1995

Hilsen riskogeren

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-06-04 17:23

Hvis gummiophæng er hele og sidder rigtigt siger de ingenting.
Jeg tror nærmere udstødningssystemet skrabre på et sted.
Emesen.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 08-06-04 19:34

Men man kan godt smøre dem med noget silikone så de ikke larmer

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 08-06-04 20:49

nye koster en hund for et helt sæt....! thansen

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 50 point
Dato : 08-06-04 22:28

Hvis det er udstødnings gummien der hyler så kan du demontere dem og smøre bremsepasta i de to huller i gummiet, så monterer du dem, og,de vil glide meget lettere uden at hyle.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : RISKOGER

Dato : 09-06-04 15:21

Tak for svaret alimak.