/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
mangler platinner
Fra : tronddk
Vist : 849 gange
27 point
Dato : 08-06-04 16:23

dav jeg har en honda camino min far hjælper mig med og sætte den i stand (den er tunet ) men min far siger at platinner er næsten slidt ned (den kan godt starte og køre ca 35-40 km i max fart) men han siger den kan æøre ligt hurtiger hvis der kommer en ny platin på kan den mårske køre ligt hurtiger så passer en honda CD50 4-gear platin til en honda camino???

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-06-04 18:14

Og nu skal jeg hjælpe med at oversætte dit brev.

dav jeg har en honda camino min far hjælper mig med og sætte den i stand (den er tunet ) men min far siger at
God dag Honda Camino. Min ,
platinner er næsten slidt ned (den kan godt starte og køre ca 35-40 km i max fart) men han siger den kan æøre ligt
platinerne , km/t, køre lidt
hurtiger hvis der kommer en ny platin på kan den mårske køre ligt hurtiger så passer en honda CD50 4-gear platin til
et nyt platinsæt på, måske lidt hurtigere, 4-gears platinsæt
en honda camino???
Honda Camino.

Jeg har prøvet at se bort fra sammensætningen og ordvalget, men kan desværre stadig kun give et 3 tal for den udførte dansk-opgave. He he
Nå spøg til side:

Nej den passer ikke, jeg ville nok foretrække at kigge i THansens gratis katalog om Honda. He he
http://www.thansen.dk/product.asp?c=264441610&n=282527284&pn=282527290

VH Palle Hansen
NB: Håber du kan tage en spøg?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-06-04 20:19

Først så driller du Palle,så smider du et link ind hvor varen er udgået,
skam dig ha ha ha.
Hilsen Keldd.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 27 point
Dato : 08-06-04 21:00

Ja det er den da også, men man kunne sende dem en mail, for det er før set at de havde et restlager, men ellers må man havde den gamle af (først svinghjulet af med aftrækker) og så ind til en knallertforhandler med den i hånden.
Men ellers kan du se ordernummeret 1040007 her:
http://www.mc-noeglen.dk/xkatalog/64.pdf
Hvor man finder forhandleren her: http://www.scootx.dk/mcn/mcforhandlernet1.html
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 11-06-04 17:10

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-06-04 17:54

Så må du have købt de nye platiner, og så plejer man at skifte kondensatoren, med det samme man har svinghjulet af.
Man kan få en billig aftrækker ved thansen til at fjerne svinghjulet
God fornøjelse, og se nu hvordan din far gør, så du kan en anden gang.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : alen_p

Dato : 11-12-05 11:57

der ska sku da ingen aftrækker for at pille svinghjulet af

Kommentar
Fra : alen_p

Dato : 11-12-05 11:59

hvorfor skriver du at den er tunet ...hvis den er tunet hvorfor køre den 35-40 km/t og tror ik platiner er slidt hvis den køre fint

Kommentar
Fra : alen_p

Dato : 11-12-05 12:01

du løsner bare svinghjulet og så trækker du den ud med hånden