/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
www.Qxl.dk ingen mail!
Fra : Nick15
Vist : 914 gange
4 point
Dato : 08-06-04 14:41

Hej jeg har et lille progblem! jeg opretter en bruger på Qxl men for ingen mail med aktiverings kode! oprtettede den forgårs og har stadig ikk fået nogle mail har prøvet på 2 mail...! forstår det ikk nogle forslag?

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 08-06-04 14:43

Du skal bare bruge den kode du skrev sammen med dit brugernavn og alt det der....

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 08-06-04 14:49

Nej man for en mail med en aktiverings kode som jeg ikk for!

Accepteret svar
Fra : Chamira

Modtaget 4 point
Dato : 08-06-04 16:09

Hej Nick

Når du opetter dig som bruger af QXL, har du på stående fod lov til at byde på 2 auktioner, ellers skal du bruge din AKTIVERINGSKODE, som bliver sendt til dig pr. post (snailmail). Når du har aktiveret din konto med denne, kan du handle lige så tosset du vil.

Men husk: hvis du vil modtage aktiveringskoden forudsætter det, at du har skrevet din korrekte adresse på.

Er det derimod BEKRÆFTELSESKODEN du mener, så skal du rigtignok modtage denne via mail, sammen med dit brugernavn og password. Din bekræftelseskode består af 10 tal.

Mvh/Chamira (flittig QXL bruger)

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 08-06-04 18:00

ja men jeg for ikk nogle BEKRÆFTELSESKODEN

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 10-06-04 11:46

ups det var fordi man ska være 18 år...! :(