/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvor kan man finde GRATIS webbutik??
Fra : mezz
Vist : 893 gange
50 point
Dato : 08-06-04 14:40

Hej, jeg sidder og leder efter en open source webbutik.... Jeg har ikke råd til at købe dyre løsninger. Og vil høre om der er nogen som kender steder hvor man kan få gratis webbutik.
Det er ikke en butik som skal være selvstændig erhverv så den behøver ikke at være stor.

Mvh Gorm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-06-04 14:55

Lidt nede på denne side finder du en 'free version' og en 'on-line demo' : http://www.vpasp.com/

..ellers er der dette fra download.com : http://download.com.com/3000-2649-10120573.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-06-04 14:59

Ps. Jeg skal æligt indrømme jeg aldrig er stødt på et 100% gratis software inden for dette område. Jeg vil tro du må op med i omegnen af 500 kr. for de billigste løsninger.

Skal der betales med Dankort eller lignende kan det vist blive endnu mere kosbart, da PBS forlanger et rimeligt stort depositum som sikkerhed ved tilmeldensen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-06-04 15:17

Det er vel naturligt nok, at mennesker der udvikler software beregnet til at tjene penge gerne vil have lidt for deres ulejlighed

Accepteret svar
Fra : wilsonweb

Modtaget 60 point
Dato : 08-06-04 15:44

Der er en gratis open source på http://www.oscommerce.com/

Godkendelse af svar
Fra : mezz

Dato : 30-09-04 11:53

Tak for svaret wilsonweb.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-04 11:58

Heeiiiii.... Tunsind tak for linket wilsonweb Dét var et jeg kunne bruge

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-04 11:59

Hmm... wilsonweb det skulle have været denne smiley

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 30-09-04 15:13

Det var så lidt