/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Peugeot 206 Speedfight2 WRC
Fra : fbi2
Vist : 332 gange
15 point
Dato : 08-06-04 13:54

Hvor mange af jer her på denne side kan lide denne scooter?
Og synes i det er en af den ''smarte'' her på markedet ?

Håber i vil svare !
Tak

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 08-06-04 14:05

Den er fed nok, men jeg foretrækker en Yamaha Aerox, da jeg selv har en. Hvis det ikke havde været for Aeroxen, havde jeg nok haft/købt den omtalte Peugeot.

Mordex.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 08-06-04 15:00

Den er lækker nok! Har været ude og køre lidt rundt på sådan en fætter, den kører dog lidt kedeligt fra standart... Men den har en masse fede ekstra ting og så er den bestemt ikke grim! Hvis du skal have noget rigtigt fedt så vælg Furious modellen, med nøgent styr, den er lækker!

Kommentar
Fra : Hanserne

Dato : 16-06-05 21:25

206eren er bestemt fed, men vent til d. 21 Juni (hvis du ikke allerede har købt) med at købe din peugeot knallert.. Det er nemlig der den nye peugeot 307 kommer, så når du engang står for at skulle sælge den brugt vil du kunne få mange flere penge for den. Den koster præcis det samme, du vil bare kunne få mere for den præcis samme knallert, fordi der står 307 i stedet for 206, da dem som vil købe den brugt synes det er pinligt at køre rundt på en udgået model.. Håber og tror jeg på :D

Kun et godt råd :)