/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Smorch, hjælp lige!
Fra : Martin_c
Vist : 541 gange
34 point
Dato : 08-06-04 13:17

Det login system jeg fik.... Det virker godt til at starte med!

Men så når jeg har skrevet kodeordet PASSWORD, siger den dette:

HTTP Error 404

404 Not Found

The Web server cannot find the file or script you asked for. Please check the URL to ensure that the path is correct.

Please contact the server's administrator if this problem persists.

Hvad er der galt!

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 08-06-04 13:23

Nu har jeg fået det til at virke nu er der bare 2 problemer!

Nu siger den:

1. DU er ikke logget ind som bruger. Prøv igen! Jeg indtastede kodeordet PASSWORD som du havde sat den til!

2. Hvad med brugernavn hvad bruger man det til? Jeg kan ingen steder se noget med det!

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 08-06-04 14:01

Du skal downloade http://morch.dk/kandu/login.zip igen og lægge de nye filer ud

Brugernavn bruges nemlig ikke til noget, så jeg lavede en ny pakke - deri ligger også eksemplet med flere passwords til forskellige sider.

Mvh

sMorch

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 08-06-04 14:04

Hvad med det password hvorfor virker det ikke!

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 08-06-04 15:11

Du skal downloade http://morch.dk/kandu/login.zip igen igen igen - jeg havde blandet en gammel fil ind i pakken, hvor login.asp spurgte efter et forkert formularfelt - det er rettet i den nye pakke.

Mvh

sMorch

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 08-06-04 18:06

Jeg har hentet den nu og sat den ind i frontpage....

Men den siger kodeordet ikke er rigtigt?

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 08-06-04 18:21

Kan du give mig et link til hvor du har det liggende?

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 08-06-04 18:46
Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 08-06-04 19:52

Kan du finde ud af det?

Accepteret svar
Fra : smorch

Modtaget 34 point
Dato : 08-06-04 22:15

Ja nu har jeg set det, men du kan ikke have lagt den senest udgave af de filer der ligger på login.zip op på din server, thi så ville det virke - Prøv i stedet at hente http://morch.dk/kandu/login2.zip pak ud og overskriv de gamle filer.

sMorch

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 09-06-04 07:23

Seriøst jeg har lagt dem ud!

Godkendelse af svar
Fra : Martin_c

Dato : 09-06-04 07:23

Tak for svaret smorch.