/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hjælp med at finde et program
Fra : qwedsazxc
Vist : 315 gange
70 point
Dato : 07-06-04 20:05

jeg har hørt at der skulle være et program hvor man kunne sætte et billed ind og se hvordan man kom til at se ud om 10 år er der nogen der har hørt om det vil jeg gerne vide det eller ved hvad det hedder

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-06-04 20:27
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-06-04 20:34

Ps. Grunden til jeg kommenterer på dit spørgmål er : Jeg er nysgerrig !!!

Jeg har masser af billeder liggende af mig selv fra for : 10-20-30 og 40 år siden .... så kan jeg jo nemt tjekke om programmet holder vand

Hvad vil du dog bruger det til ?

</MOLOKYLE>