/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Tidligere søgninger.........
Fra : hms
Vist : 389 gange
50 point
Dato : 07-06-04 17:30

Hej.

Er der nogle der kunne sige mig hvorfor jeg ikke længere får tidligere søgninger vist i søgefeltet på f.eks Google.I mine indstillinger er klikket af så det skulle virke men der dukker ikke noget op når jeg prøver.

m.v.h.
hms

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 07-06-04 18:33

Hvis det er Google searchbar, har du så sat flueben i Options/more/save search history across browser sessions?

-Ole

Accepteret svar
Fra : snortop

Modtaget 50 point
Dato : 08-06-04 06:41

Bruger du Internet Explore?? så kan dette måske hjælpe. Hvis ikke må du jo lige sige hvad det er for en browser du bruger.
Har du været i funktioner -> indsillinger og trykker på ryd indstillinger??

Du kan også lige checke hvormange dage du har sat den til derinde.
Hvis du så ikke har været inde på google inden for de dage bliver linket fjernet..

Men hvorfor ikke bruge hyperlink?? dem kan du sætte oppe i værktøjslinien.
Vis > Værktøjslinier -> Hyperlinks
Så er den nok også helt til højre for alt ting. Den skal du så havde flyttede ned.
Hvis du ikke kan det har du muligvis låst værktøjslinien
denne fjerne du i
vis > væærktøjslinie -> lås værktøjslinie.. skal ikke være nogle hak der.

Kommentar
Fra : hms

Dato : 08-06-04 17:41

Hej.

Tak for svarene , men det virker også så længe jeg holder min browser(Explorer) åben. Når den genstartes er alle søgninger væk !

hms

Godkendelse af svar
Fra : hms

Dato : 21-06-04 17:47

Tak for svaret snortop.