/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
lednings diagram puch monza
Fra : puch_drengen
Vist : 747 gange
100 point
Dato : 07-06-04 17:08

jeg vil være 2-tal lykkelig hvis jeg kunne få et lednings diagram til min monza

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 07-06-04 21:19

Jeg har et diagram, men det er ikke det originale, det er et jeg selv har konstrueret og som har været monteret på min Monza Grand Prix.

Det er blevet forbedret i forhold til det originale, da det oprindelige bla. får baglyset til at blinke når der skiftes fra høj til lav og modsat på forlyset, der er også batteri monteret til bremselys, blinklys og horn, igen for at forhindre det øvrige lys i at blinke. Det kræver dog en ekstra spole, mangen til den lille der i forvejen er monteret over den store spole (ikke tændspolen), men der er plads til denne spole over tændspolen.

Hvis du skriver din mail-adresse, kan jeg sende diagrammet til dig.

Kommentar
Fra : puch_drengen

Dato : 09-06-04 20:29

det er janek.nilsson@jubiipost.dk

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 09-06-04 20:36

Det er sendt (ca. 200kb)

Kommentar
Fra : Loni

Dato : 10-06-04 19:45

Hej Soenne

Kunne jeg komme med på denne udveksling. Jeg mangler ligeledes et diagram til min søns Puch Monza. Loni@jensen.tdcadsl.dk

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 10-06-04 19:52

Det burde jo koste lidt point

Kommentar
Fra : Loni

Dato : 11-06-04 18:36

Hej Soenne.

Den er jeg med på. 100 stk.

mvh
Niels

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 12-06-04 19:04

Hvis du opretter et nyt spørgsmål, så sender jeg el-diagrammet.

Jeg håber du lukker spørsmålet, jeg har sendt et diagram til en tidligere, der ikke har lukket, det lader heller ikke til at denne spørger lukker sit, det er p.... dårligt, det har taget mig tid at tegne.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-04 23:31

loni/niels
Jeg har lige set dit spørgsmål til Soenne. Det er jo ikke sikkert at Soenne ser det nu, så slet det indtil du har en aftale med ham/hende. Det var jo den 11.6 du skrev at du ville oprette spørgsmålet. I dag er det den 14.6.
Måske Soenne ser det nu, men ærgerligt hvis han ikke gør og andre svarer på dit spørgsmål, så kan du ikke tage dine 100 point tilbage. Du kan også sætte et nyt spørgsmål til 1 point og så forhøje til 100 point, når Soenne har svaret.
Hilsen ans

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 15-06-04 20:17

>ans. God pointe, men diagrammet er sendt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-06-04 20:31

Soenne
OK, men det er ikke altid at en bruger er opmærksom på sidste 25.