/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
HD til ACER Extensa 503T
Fra : akselbo
Vist : 391 gange
120 point
Dato : 07-06-04 09:53

HD i min ACER Extensa 503T notebook er chashed - en ny fra ACER koster en bondegård - hvor skaffer jeg mig en ´no-name´ eller en brugt - er det kompliceret at rode med en notebook - og/eller skal jeg vælge at smide min notebook væk? 5 år gammel ! = urgammel ...

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 08-06-04 12:57

Du kan købe en ny 2,5" (tommer) harddisk alle vegne, men du skal nok kun købe den mindste du kan finde, da det ikke er sikkert BIOS'en i din ACER kender diske der er "alt-for" store. Normalt når man skifter HD i en bærbar skal du bare fjerne et dæksel på undersiden eller også ligger den under tastaturet. Du kan sikkert finde vejledninger/tegninger på ACER's hjemmeside.

Kommentar
Fra : akselbo

Dato : 10-06-04 11:02

wilsonweb skriver at jeg bør skaffe en så lille HD som muligt da BIOS´en måske ikke ´kan håndtere større sådanne´ - da jeg jo selvfølgelig gerne ville benytte et spørgsmålet om evt opdatering af BIOS

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 120 point
Dato : 10-06-04 11:31

http://www.gate2prices.dk/hardware/hardwareharddiske.asp?Soeg=Yes
her er nogle HDD'er
men tjek lige manual og oplysninger først(det må handle om 500 serien)

http://www.acersupport.com/notebook/html/e503t_specs.html

Hard Disk Drive

4.1GB

ACER Extensa 503T notebook

http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/ext_500.html

BIOS and Guides Manual>

ftp://ftp.support.acer-euro.com/notebook/
Bios og manualer
Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : akselbo

Dato : 15-06-04 21:50

Tak for svaret Manse9933 - men bestemt også tak for wilsonweb´s svar