/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
PGO hot 50 dobelt støtte fod
Fra : qwerz
Vist : 1207 gange
10 point
Dato : 07-06-04 02:05

hej min fjeder er hoppede af min dobelt støtte fod og jeg kan ikk huske hvor den skal sidde men smid evnt. et link med så jeg kan se det

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-06-04 10:45

Der sidder en knop på selve støttebenet der slås ned og en på stellet der skrues fast til hver sin ende af federen ,har ikke lige et link
Mvh Sune

Kommentar
Fra : qwerz

Dato : 07-06-04 14:06

ja men jeg vil prøve at finde det men jeg vil blive mega glad for et godt link men pics på

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-06-04 16:39

http://www.thansen.dk/products.asp?c=264061166&n=919338144#xy
Der er ikke nogen billeder der lige viser det men fjederen gøres fast omtrent oven over knuppen, og er stram, i begge stillinger som støttefoden har (Oppe og nede)
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : qwerz

Dato : 07-06-04 23:32

hmm. palle det pic er ikk godt nok da jeg kun har haft hot 50 i 3 dage nu hehe

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-06-04 01:51

Du må ned i byen og lægge dig under alle PGOèr for at se hvor den sidder. He He
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : qwerz

Dato : 08-06-04 23:57

jaja palle men det er ikk så nemt hehe men kan du ikk tage et pic og hvise mig det det ville være nemmere ellers tror folk bare at jeg vil nakke deres hot 50

Kommentar
Fra : qwerz

Dato : 10-06-04 01:04

jeg har fundet ud af det og det er den holder på min blok der er knækket af hva kan jeg gøre ud over at købe side støttefod ??? der er mange der siger at de ikk er så gode

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-06-04 01:09

Ja du kan lave et beslag, som kommer fra en eller flere steder (Bolthoveder) og som ender i et øje det sted hvor fjederen skulle sidde. Event kan du bore et hul hvor det ikke gør noget.
En dygtig aluminiumssvejser kan også svejse noget på det sted.
Eller du kan bruge rundjern/stål, eller ståltråd, men det skal altså sidde der hvor det gl. hul var, og må ikke kunne flytte trækpunktet.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 10 point
Dato : 23-10-04 12:18

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Og du har jo allerrede brugt og mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : qwerz

Dato : 24-10-04 03:40

Tak for svaret pallebhansen. jaja nu er det lukkede heh tilfreds