/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Billig men god skærm??
Fra : mangodanser
Vist : 363 gange
100 point
Dato : 09-06-02 11:20

Jeg er på udkig efter en god skærm til min PC, hvad skal jeg kigge efter, når prisen ikke må være for høj, men skærmen skal have en vis kvalitet??

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 110 point
Dato : 09-06-02 12:30

Hej

Et par gode Links til dig hvor du kan læse hvad du skal være opmærksom på ved køb af Skærm:

http://www.peasy.dk/index.php3?page=article:show,id=5020
http://www.psite.dk/pc_guide_pc1.htm

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-06-02 11:26

"mangodanser" <mangodanser.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:u0FM8.50026$4f4.1654850@news000.worldonline.dk...

> Jeg er på udkig efter en god skærm til min PC, hvad skal jeg kigge
> efter, når prisen ikke må være for høj, men skærmen skal have en vis
> kvalitet??len, når jeg altså lige tager hensyn til den rette viskositet?

Det ville være en god ide at skrive hvad prisniveau du leder efter skærm i.
Nogen synes at 2000 er billigt, mens andre mener at 3000 er billigt.
Personligt har jeg en Philips 107T til 2000 kr, den er jeg rigtigt glad for.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/
Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-06-02 11:27

> Jeg er på udkig efter en god skærm til min PC, hvad skal jeg kigge
> efter, når prisen ikke må være for høj, men skærmen skal have en vis
> kvalitet??len, når jeg altså lige tager hensyn til den rette viskositet?
>
Jeg kan varmt anbefale Samsung! Jeg ville tro at det er der du får mest
skærm for pengene!

mvh
henrik

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-06-02 11:35

mangodanser,

> Jeg er på udkig efter en god skærm til min PC, hvad skal jeg kigge
> efter, når prisen ikke må være for høj...

Jeg vil også varmt anbefalde Samsung. Jeg vil som "henrik" mene, at det er
der du får mest skærm for dine penge.

Personligt har jeg en Samsung SynMaster 957DF til ca. 3000 kr. og den er
rigtig god!

-------------------------------------------------
Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
Nickname: Tyranno
E-Mail: tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS
ICQ# 3806586
-------------------------------------------------

Godkendelse af svar
Fra : mangodanser

Dato : 09-06-02 14:12

Tak for svaret PARKENSS.